Xperience™ Final! v2.0 RM-356|5800 Stabil Sürüm

Sponsorlu Bağlantılar

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
sorun malesef ikisinde de var...2 gün kadar bekleyin sağlam bi sürüm geliyor :oke:
 


PuGatorY

PuGatorY

Üye
-Rompatcher yamalarından modqwerty,keybord,centertext,yamalarını aktif edin otomatiğe alın.

bu yamalardan keybord vardı etkinleştirdim ama mesajlar hala sorunlu

c ye çok program yükletiyon denedim ramı çok yiyiyor bazılarnı e ye yükledim

ram çok iyi 70.mb işime çok yarıyor

ve en yakın zamanda mesajı sorunsuz bi şekilde yenisini siddetle istiyorum:aha:
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
Evet Yeni Sürüm Özellikler;

Kendi İkon Paketimi Ekledim.İlk Defa İkon Paketi oluşturdum ve çok güzel oldu ;)
Kendim yeni modlar geliştirdim..telefon hem cpu modu kullanıyor hem de batarya modu ;)
Ev ekranına anna ikonlar ekledim ;)
Yeni oyun ekledim ;)
Sorunları kaldırdım ;)
ve türkiye'de bir ilk daha! sistem ve browser cache'i z'den (romdan) sorunsuz bir şekilde çalıştırdım.

ve gelelim senin sorunlara

yamaların hepsi gelmesi lazım.kopyalama işleminde sıkıntı çıkmaz.
c'ye yüklememin sebebi sistem diski olduğu için takılmadan ve daha hızlı çalışması için
mesaj hatası çözüldü ama t9'a elveda dedim (en azından sorunu çözene kadar böyle idare edin arkadaşlar :) )
Ram konusunda iyileştirmeler yaptım.eskisinden daha hızlı ve daha tasarruflu..yani 2 gün daha bekleyin.menü düzeni ve son testlerden sonra xperience v2.0 developer edition yayına girecek :D

----------Eklendi @ 14:00:33 ---------- Yazıldı @ 13:58:22 ----------

ve bunun 2-3 katı yeni özellik var..2 gün sonra hepsini göreceksiniz :oke:

----------Eklendi @ 14:03:16 ---------- Yazıldı @ 14:00:33 ----------

haa bu arada telefonun tüm özellikleri çalışıyorken telefonun bataryası maximum 2 gün gidiyordu beta 1'de ..tabi bunu beta2'de ikiye katladım ;) :oke:
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
dostum genel olarak güzel olmuş ama 4 adet şikayetim var:megafon:

1- tuş ışıkları yanmıyor.:vur
2- mesaj sorunlu(ama programla düzeldi gibi):hmmm
3- efektler biraz abartılı olmuş(kendi fikrim):sarıl:
4- bide çok gereksiz uygulama oldu sildim ama buna rağmen ram 69 mb tı gürdü çok iyi teşekkürler:pro:

özür dilerim:bilmm

hafıza kartına format atmadan attım cfw yi ondan kaynaklandı şimdi yamala aktif ama mesaj hala sorunlu çözsen çok iyi olacak:yuru
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
1-Tuş ışıkları yanmıyor demişin.light control uygulaması açık kalmıştır.
2-Mesjlarda bilinen sorundan başka yok
3- EFektler abartılı değil.senden başka da böyle düşünen yok :oke: yaklaşık 15 tane efekti deneyerek tek tek seçtim..
4- Zaten sorun değil ilk sayfada yazdığı gibi istemediklerinizi silin dedim :oke: başka sorun kalmadı sanırsam :oke:
 
r@sim

r@sim

Üye
ModderFurkan;3819251]rasim sendeki bu millete fw'ni kurdurma ve övgü merakı nedir? anlamış değilim


kardeş sayfamdaki şu yazı ile ne demek istedin anlatırmısın
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
demek istediğim şu;konuya girene bu yazılım diğerlerinden şöyle böyle dediğinden dolayı bunu dedim..
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Önbellek Z de çalıştı mı yani? Z sürücüsüne dosya eklenip/kaldırılamıyordu. Acaba sistem ayarlarından önbellek için Z seçili olduğu halde başarısız önbellekleme yüzünden otomatikmen C de önbellek yapmıyor mu? Merak ettim :)
 
PuGatorY

PuGatorY

Üye
tamam dostum halletim sorun kalmadı:oke:
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
Önbellek Z de çalıştı mı yani? Z sürücüsüne dosya eklenip/kaldırılamıyordu. Acaba sistem ayarlarından önbellek için Z seçili olduğu halde başarısız önbellekleme yüzünden otomatikmen C de önbellek yapmıyor mu? Merak ettim :)[/QUOTE


30 mb yer vardı fakat doldurunca artık çalışmıyor :S c'ye alıp belleği sınırsız yaptım yine sorun yok dostum :ehe: :oke:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Önbellek Z de çalıştı mı yani? Z sürücüsüne dosya eklenip/kaldırılamıyordu. Acaba sistem ayarlarından önbellek için Z seçili olduğu halde başarısız önbellekleme yüzünden otomatikmen C de önbellek yapmıyor mu? Merak ettim :)[/QUOTE


30 mb yer vardı fakat doldurunca artık çalışmıyor :S c'ye alıp belleği sınırsız yaptım yine sorun yok dostum :ehe: :oke:

Çalışmalarını merakla takip ediyorum başarılar dilerim.
 

dahiİ

Üye
Evet Yeni Sürüm Özellikler;

Kendi İkon Paketimi Ekledim.İlk Defa İkon Paketi oluşturdum ve çok güzel oldu ;)
Kendim yeni modlar geliştirdim..telefon hem cpu modu kullanıyor hem de batarya modu ;)
Ev ekranına anna ikonlar ekledim ;)
Yeni oyun ekledim ;)
Sorunları kaldırdım ;)
ve türkiye'de bir ilk daha! sistem ve browser cache'i z'den (romdan) sorunsuz bir şekilde çalıştırdım.

ve gelelim senin sorunlara

yamaların hepsi gelmesi lazım.kopyalama işleminde sıkıntı çıkmaz.
c'ye yüklememin sebebi sistem diski olduğu için takılmadan ve daha hızlı çalışması için
mesaj hatası çözüldü ama t9'a elveda dedim (en azından sorunu çözene kadar böyle idare edin arkadaşlar :) )
Ram konusunda iyileştirmeler yaptım.eskisinden daha hızlı ve daha tasarruflu..yani 2 gün daha bekleyin.menü düzeni ve son testlerden sonra xperience v2.0 developer edition yayına girecek :D

----------Eklendi @ 14:00:33 ---------- Yazıldı @ 13:58:22 ----------

ve bunun 2-3 katı yeni özellik var..2 gün sonra hepsini göreceksiniz :oke:

----------Eklendi @ 14:03:16 ---------- Yazıldı @ 14:00:33 ----------

haa bu arada telefonun tüm özellikleri çalışıyorken telefonun bataryası maximum 2 gün gidiyordu beta 1'de ..tabi bunu beta2'de ikiye katladım ;) :oke:


sabırsızlıkla bekliyoruz yeni sürümü hocam. Bu arada mesaj konusunda sorun sadece "Yeni Mesaj" girip yazdığımız zaman yazdıığımızda donuyordu. Sohbet mesajlaşma kısmında, internette, msn de vs T9 ile normal yazdığım zaman herhangi bir sorun olmuyor, sodece yeni mesaj dediğim zaman problem ortaya çıkıyor bilginiz olsun testleri ona göre yaparsınız
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
yarın akşam bi beta yayınlayabilirim.. :)
 
r@sim

r@sim

Üye
demek istediğim şu;konuya girene bu yazılım diğerlerinden şöyle böyle dediğinden dolayı bunu dedim..

şimdi furkan kardeş sen demeki bu sitede yenisin beni tanımadığın beli
1cisi ben bu işleri bıraktım herhangi öyle bir düşüncem yok olmazda
2cisi beni bilen bilir dediğin yapıya sahip biri değilim
3cüsü övgü isteği zorla olmaz yapığın işte kalite varsa övgü kendiliğinde gelir istemek bişey değiştirmez
4cüsü ben tamamen gerçeği diyorum ne demişsem kalite ortada zaten benim yaptığım işlerin kalitesi beli bu işlerle ilgilenen herkes biliyor
5cisi bu konuyu uztma gibi bir niyetimde yok cfwlerimin kalitesini bakılma ve indirim beğeni bölümlerine bakarsan farkı görürsün zaten zorla bişey olmaz

sana kolay gelsin biz bu işleri sizlere bıraktık umarım başarılı olursunuz
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
Anna ikon ekledim :alkis kendi ikon paketim :ehe: akşama beta gelecek..
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
bekleyenler olduğuna eminim ;) piyasadaki yazılımların çoğundan daha abartısız bi iş çıkardım.zaten bu çıkacak sürümü kendime düzenliyordum ama bazılarına modlama neymiş göstermeye geldim ;)
 
mardok

mardok

Üye
vay be 1 kaç hafta yoktuk neler çıkmış helal olsun furkan mükemmel olmuş :)
 

stability

Üye
Kardeş ne zaman paylaşıcaksın yazılımı ??
 

ModderFurkan

Üye
    Konu Sahibi
3 adet bug buldum.yavaş yavaş çözümleri buluyorum..onları çözdükten hemen sonra paylaşacağım
 


Üst Alt