Evet Yeni Sürüm Özellikler;
Kendi İkon Paketimi Ekledim.İlk Defa İkon Paketi oluşturdum ve çok güzel oldu

Kendim yeni modlar geliştirdim..telefon hem cpu modu kullanıyor hem de batarya modu

Ev ekranına anna ikonlar ekledim

Yeni oyun ekledim

Sorunları kaldırdım

ve türkiye'de bir ilk daha! sistem ve browser cache'i z'den (romdan) sorunsuz bir şekilde çalıştırdım.
ve gelelim senin sorunlara
yamaların hepsi gelmesi lazım.kopyalama işleminde sıkıntı çıkmaz.
c'ye yüklememin sebebi sistem diski olduğu için takılmadan ve daha hızlı çalışması için
mesaj hatası çözüldü ama t9'a elveda dedim (en azından sorunu çözene kadar böyle idare edin arkadaşlar

)
Ram konusunda iyileştirmeler yaptım.eskisinden daha hızlı ve daha tasarruflu..yani 2 gün daha bekleyin.menü düzeni ve son testlerden sonra xperience v2.0 developer edition yayına girecek

----------Eklendi @ 14:00:33 ---------- Yazıldı @ 13:58:22 ----------
ve bunun 2-3 katı yeni özellik var..2 gün sonra hepsini göreceksiniz

----------Eklendi @ 14:03:16 ---------- Yazıldı @ 14:00:33 ----------
haa bu arada telefonun tüm özellikleri çalışıyorken telefonun bataryası maximum 2 gün gidiyordu beta 1'de ..tabi bunu beta2'de ikiye katladım