Nokia C7 (799 TL) Tavsiye Lazım

Sponsorlu Bağlantılar

ermisares

ermisares

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C7 (799 TL) Tavsiye Lazım
Arkadaşlar Vatan Computer'da Nokia C7 799 TL. Ben de kamerası 5 mp'den yüksek, işletim sistemi güzel olan, görüntülü konuşmaya sahip, dokunmatık, WIFI sahibi, 500 ile 800 TL arası telefon arıyordum. Nokia C7'nin özellikleri de çok güzel geldi. Sizce de bunu almalı mıyım yoksa alternatifi var mı? Şimdiden teşekkürler...
 


FastBreaker

FastBreaker

Üye
samsung wave 2 yi de araştır istersen. madem internetten alcaksın onun fiyatı da o civardadır. yalnız kamerası 5 mp
 
ermisares

ermisares

Üye
    Konu Sahibi
samsung wave 2 yi de araştır istersen. madem internetten alcaksın onun fiyatı da o civardadır. yalnız kamerası 5 mp
Şimdi ona da baktım fakat işletim sistemi BADA'ymış :(
Ben Android veya Symbian^3 arıyorum.
 

nonamex

Üye
LG Optimus Black fiyatina cikabilirseniz tavsiye ederim. 2 mp ön kamerasi ile goruntulu gorusme, Android isletim sistemi , wifi , 1 ghz islemcili harika bir telefon. 5 mp kamerasi yeterli seviyede..

C7 nin kamerasinda auto focus gibi cok onemli bir ozellik yok o yuzden 8 mp olmasina aldanmayin.. Performansi zayif
 
ermisares

ermisares

Üye
    Konu Sahibi
LG Optimus Black fiyatina cikabilirseniz tavsiye ederim. 2 mp ön kamerasi ile goruntulu gorusme, Android isletim sistemi , wifi , 1 ghz islemcili harika bir telefon. 5 mp kamerasi yeterli seviyede..

C7 nin kamerasinda auto focus gibi cok onemli bir ozellik yok o yuzden 8 mp olmasina aldanmayin.. Performansi zayif
Ne yazıkki oto focus'unun olmadığını biliyorum fakat Dediğin LG Optimus Black de 999 TL. O kadar bütçem yok :D
 
PriZm

PriZm

Üye
C6-01 de alabilirsin C7 ile aralarında neredeyse hiç fark yok hemde 599 tl...

C6-01 3.2" CBD + Amoled
C7 3.5" Amoled + NFC teklonojisi

parmakların büyükse c7 al
küçükse c6-01 al 200 tl fazladan vermezsin:oke:

bana sorarsan c6-01 al derim otofokusun yakın çekim yapılmadıkça pek bir önemi yok...
C7 de olan NFC özelliğinin yaygınlaşması için en az 5 - 10 yıl lazım:bilmm

Android 'e gelince Ace alabilirsin ama kamerası 5 mp:oke:
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
ne autofocusmuş arkadaş hergün yakın çekim mi yapcaksın bence hiçbi anlamı yok kaldı ki nfc teknolojisi vs hertürlü şahane bi telefon ;)
 
PriZm

PriZm

Üye
NFC nin henüz yaygın değil ama eğer erkenden yatırım yapacaksa o ayrı;)

NFC bilmeyenler için

NFC li telefonlar arasında hızlı data transferi yapmak için
telefonu kartvizit,kredi kartı* olarak kullanmaya yarayan bir teklonojidir.

*bunun olmasına daha en az 5 sene var:)
 
Dampierre

Dampierre

Üye
Bence c7 size yeterli gelecektir. Ayrıca gayet şık bir telefon. N8'nin kamerasıyla arasında çok fark olmasa kesinlikle c7 alırdım.
 

nonamex

Üye
C6-01 de alabilirsin C7 ile aralarında neredeyse hiç fark yok hemde 599 tl...

C6-01 3.2" CBD + Amoled
C7 3.5" Amoled + NFC teklonojisi

parmakların büyükse c7 al
küçükse c6-01 al 200 tl fazladan vermezsin:oke:

bana sorarsan c6-01 al derim otofokusun yakın çekim yapılmadıkça pek bir önemi yok...
C7 de olan NFC özelliğinin yaygınlaşması için en az 5 - 10 yıl lazım:bilmm

Android 'e gelince Ace alabilirsin ama kamerası 5 mp:oke:

Yakın çekim yapmadıkça önemi yok mu ?..

Arkadaşın C6-01 inde bulanık çekmemek için kaç bin takla atıyordum be..
 

fasilyeee

Üye
Ben o kadar para verip şimdi alma ayrıca nette 2. el 500 tl te bile henüz 20 aydan fazla kvk lı temiz nokia c7 bulabilirsin ben 4-5 ay önce daha 2 aylık c7 yi 630 tl ye aldım eğer acelen yok ise şimdilik 3310 tarzı ucuz bişi ile idare et ve sene sonunu yada sonraki seneyi bekle o tarihte yeni nokia çıkar yahut htc sensation unun fiyatı düşer onu alırsın.htc sensation da herşey mevcut 800 tl veripte sakın nokia c7 alma 600-700 tl ye bile en az 17-18 ay kvk lı nokia n8 bile bulabilirsin özellike sahibinden.com a bak araştır
 
PriZm

PriZm

Üye
Yakın çekim yapmadıkça önemi yok mu ?..

Arkadaşın C6-01 inde bulanık çekmemek için kaç bin takla atıyordum be..

Af yakın mesaferlerde önemi vardır uzak mesafelerde bulanık çıkması zor...

hergün yakın çekim yapmadığına göre;)
 

nonamex

Üye
Af yakın mesaferlerde önemi vardır uzak mesafelerde bulanık çıkması zor...

hergün yakın çekim yapmadığına göre;)

Madem bu AF bu kadar önemsiz, niye bu kadar çok yakın çekim yapamıyorum başlıkları açıldı foruma ?

50 cm'e kadar her şeyi bulanık çekiyor, bayağı başarısız.. Ben :zuhaha: diye gülerim böyle kameraya.

C6-01 yakında demişsin, benim gibi eline alınca anlarsın ne demek istediğimi..
 
SilentOne

SilentOne

Üye
Yakın çekim yapmadıkça önemi yok mu ?..

Arkadaşın C6-01 inde bulanık çekmemek için kaç bin takla atıyordum be..
yok artıkabarttın sende nedense bn tekte çekiyom bide 5800 af var bn ordan geçtim
 
PriZm

PriZm

Üye
Madem bu AF bu kadar önemsiz, niye bu kadar çok yakın çekim yapamıyorum başlıkları açıldı foruma ?

50 cm'e kadar her şeyi bulanık çekiyor, bayağı başarısız.. Ben :zuhaha: diye gülerim böyle kameraya.

C6-01 yakında demişsin, benim gibi eline alınca anlarsın ne demek istediğimi..

nedemek istediğini gayet iyi anlıyorum arkadaşımdada c6-01 var kamerasını denedim 50 cm den yakın nesneler bulanık çıkıyor.

ben dahil zaten forrumun %80 ni yakın çekim yapmıyor.Hep manzara,portre...
o yakın çekim yapamıyorum konuları gereksiz.bütün forummu yakın çekim yapıyor arkadaşım
Daha telefonunda af olmadığını bilmeyenlerin açtığı konular onlar:D
uzak mesafelerde titreme olayı yok abartıyorsun:D:zuhaha:
 
ermisares

ermisares

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar tavsiye verdiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. Oto focus yakın çekimlerde gerçekten çok işe yarıyor fakat yapacak bir şey yok.
Galaxy Ace de çok güzel bir telefon fakat önünde kamera olmadığı için tercih etmiyorum.
Eğer ucuzlamasını beklersen telefonlara yeni özellikler çıkacak bu sefer onları tercih etmem gerekecek bu yüzden şimdiden almak en iyisi :)

----------Eklendi @ 20:12:12 ---------- Yazıldı @ 20:10:56 ----------

Önceden C6-01 alacaktım fakat o telefon da çok küçük, ekrandan film izlenmez yani.
 
PriZm

PriZm

Üye
kardeş izlenmez deme çokda güzel izleniyor

CBD teklonojisi ile c7 ekranından kat kat daha net gösteriyor

oda olmassa televizyona bağlarsın:ehe

ama illaki c7 alacaksan şimdiden hayırlı olsun güle güle kullan:oke:
 

trontr

Üye
ya bu c7nin fiyatı nasıl bişidir ya. ben şubatın başında 750tl ye aldım teknosadan indirim vardı. dün turcell bayinde 1050 liraya gördüm oha dedim. bosra gibi mubarek
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex

nonamex

Üye
ya bu c7nin fiyatı nasıl bişidir ya. ben şubatın başında 750tl ye aldım teknosadan indirim vardı. dün turcell bayinde 1050 liraya gördüm oha dedim. bosra gibi mubarek

Optimus Black'i kampanyasız 899 liraya almıştım, şimdi çoğu yerde 999 liradan ucuza satılmıyor. Euro ve Dolar'ın aşırı yükselmesi sebep oldu sanırım buna.
 

trontr

Üye
c7yi aldıgım gün n8 1000 liraydı teee şubatta. ama biraz geç gittigim için adana deliğanlıları kapmıştı n8leri :D ama şimdi c7 aldıgım icin daha mutluyum. zaten her özelliğini kullanmayacağım bir telefona 250 lira fazla vermek mantıksızdı. tipi daha güzel hem
 


Üst Alt