Nokia C7 Almaya Değer Mi?(Lütfen yardım edin!)

Sponsorlu Bağlantılar

C7 Almaya Değer Mi?


  • Kullanılan toplam oy
    53

Dmlgzm

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C7 Almaya Değer Mi?(Lütfen yardım edin!)
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır ziyaretçi olarak takip ediyordum siteyi bu konuya benzer konuları da okuyunca bir de ben danışayım istedim.
İlk dokunmatik tel.imi alıcam bu yüzden aldığımda da mümkün olduğunca az problem yaşamak istediğim için elimden geldiğince araştırma yapıyorum.
C7 gerek ihtiyaçlarımı karşılama konusunda gerek paslanmaz çelik kasası olsun gerek tasarımı olsun bana oldukça uygun göründü.Youtube dan da C7 videolarını izledim symbian olmasına rağmen çok hızlı tepki verebiliyor telefon.Yine yapılan yorumlardan anladığım kadarıyla dokunmatik ekran hassasiyeti çok iyi imiş.
Ama Wave II nin C7 ye kıyasla harika olduğunu söylüyorlar ama ne yalan söyleyeyim Samsung'a da hiç güvenemiyorum çok kıytırık geliyor.
Ama onun da çözünürlüğü falan C7 den daha iyi fekat C7 nin de AMOLED ekranı var.Kararsızım...:hmmm
En iyisi ben size aradığım özellikleri söyleyeyim siz de C7 bunları hayli hayli karşılar ya da nereye karşılıyo yaa... gibisinden yorumlarınızla beni aydınlatın umarım :)
Telefon da önerebilirsiniz n8 hariç tüm önerilere açığım :D
-Hızlı takılmayan donmayan işlemci
-Oldukça iyi bir dokunmatik hassasiyeti
-Çok iyi bir video oynatma performansı.Müzik dinleme de cabası :D
-Telefon kazulet gibi olmasın.
Ben muhteşem bir kamera performansı falan aramıyorum kamerası benim için önemli diil.Test olarak çekilmiş birkaç tane C7 kamerasıyla çekilen videoları izledim bana yeter onlar.​
 


4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
C7 gerek tasarımı gerek özellikleri olsun gayet iyi bi telefon alırsan pişman olmazsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Quaresma53
hoss

hoss

Üye
wave 2 derim , c7 nin kamerasında otofokus makro yok , interneti hızlı bir telefon istiyorsa 1ghz işlemcili 512 mb ram destekli wave ye bakman daha iyi olur
aşagıda lin verdim benzer karşılaştırmalar mevcut




--------------- Ekleme ---------------

c7 nin kamerasında af ve makro gibi cok önemli özellikler yok , işlemci hızıı ram olarakta wave daha hızlı
bak burda karşılatırmalar var yardımcı olması acısından


 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz

Dmlgzm

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler saolun açıklamalar için... :)
ya işte bu aralar wave II ye çok takılıyorum ama samsung diye de çok güvenemiyorum kimi yerlerde Wave II gibisi yok diyor.

--------------- Ekleme ---------------

bir de şunu belirteyim kamera benim için hiç mühim değil önemli olan video oynattı mı harrrbi oynatması işlemcisinin çok hızlı olması ve fena dokunmatik hassasiyetinin olması...
acaba wave alsam pişman olur muyum?
çünkü şu anda herkes nerdeyse wave diyor...
 
hoss

hoss

Üye
teşekkürler saolun açıklamalar için... :)
ya işte bu aralar wave II ye çok takılıyorum ama samsung diye de çok güvenemiyorum kimi yerlerde Wave II gibisi yok diyor.

--------------- Ekleme ---------------

bir de şunu belirteyim kamera benim için hiç mühim değil önemli olan video oynattı mı harrrbi oynatması işlemcisinin çok hızlı olması ve fena dokunmatik hassasiyetinin olması...
acaba wave alsam pişman olur muyum?
çünkü şu anda herkes nerdeyse wave diyor...

hiç pişman olmazssın verdiğim linkteki mesajları okuduysan herkes memnun :oke:wave nin internet hızı çok iyi , yaza dogru bada 2.0 da geliyo
 

Dmlgzm

Üye
    Konu Sahibi
bir de nokia nın ekranı amoled ama wave II nin ki super clear lcd hangisi daha iyidir?
 

Dmlgzm

Üye
    Konu Sahibi
saolun sanırım wave 2 alıciim fekat bir şey daha sorayım wave 2 adobe 10.1 i desteklemiyormuş bu ne gibi sorunlar ya da eksiklikler yaşatır bana?
 
hoss

hoss

Üye
saolun sanırım wave 2 alıciim fekat bir şey daha sorayım wave 2 adobe 10.1 i desteklemiyormuş bu ne gibi sorunlar ya da eksiklikler yaşatır bana?

bada 2.0 guncellemesiyle flash playerde gelecek cihaza
 
AYNA

AYNA

Üye
ben c7 derim tipi daha güzel geliyo bana..
 

Dmlgzm

Üye
    Konu Sahibi
bada 2.0 guncellemesiyle flash playerde gelecek cihaza
peki şunu da sormak istiyorum
ben mayısta almayı düşünüyorum da acaba bada 2.0 ı wave 2 ye yükleyebilir miyim?

--------------- Ekleme ---------------

kusura bakmayın bu konularda çok bilgim yok da :D
 
hoss

hoss

Üye
peki şunu da sormak istiyorum
ben mayısta almayı düşünüyorum da acaba bada 2.0 ı wave 2 ye yükleyebilir miyim?

--------------- Ekleme ---------------

kusura bakmayın bu konularda çok bilgim yok da :D
yüklenir tabiki neden olmasın :oke:
 

unicorn13

Üye
Bada 2.0 Wave2'ye yüklenir mi diye sorulmuş :) arkadaşım zaten Bada 2.0 WAVE2 için yapılıyor :)

3haftadır Wave2 kullanıyorum mükemmel bir telefon.Samsung önceki ürettiği telefonlar gibi değil artık,acayip yol almışlar..Çok hızlı bir telefon,HD oyunlar oynamak,HD filmler izlemek acayip keyifli...Tavsiye ederim ;)
 

yarbay58

Üye
bence c7 bende senin gibi çok araştırdım , ama bütün cep telefoncu arkadaşlar "KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE NOKİA DAN ŞAŞMA DEDİLER " bende aynen öyle yaptım, samsunga program bile indirmek bi sorun. nokiadan şaşmıycan, n8 desen çok dandik bir makina bataryayı kasaya gömmüşler açmak için vida lazım onuda telefoncuya götürüp açtırıyorsun, ama c7 gerçekten 3 haftadır kullanıyorum hem gösterişli hemde şarjı 4 gün gidiyor bana dünlük 30 dk görüşen birisi için. C7 piyasadaki ve ilerde önü açık prim yapcak telefon. vave 2.el almaya git 500 alırsın amac 7 700 den aşa bulamazsın burdan kıyaslıyabilirsin kaliteyi.
 
silver021

silver021

Üye
Yarbay sende bi akilsin. kesinlikle nokia al diyen bi adama gidip tenezzül edebiliorsun halen. şuanki nokialarin durumu ortada. sorun görmek istiyorsan symbian 3 bölümune 2 hafta göz gezdir ne demek istedigimi anlarsin. nokia dan baska bir cep telefonu olamaz diyen akıllara takilmak onlarin dediklerini dogru saymak cahillik ve celalettir ;)
 

yarbay58

Üye
silver021 cehaletle bu işin alakası yok, türkiyede en çok nokia kullanılıyor bu bir gerçek, ve işi bilen adama ver bir ekmekte üste ver demişler, bilenler nokia diyor ben demiyorum bunu. onun için nokia daha iyi katılıyorum. hız demişsinde c7 kullandınmı ben ıpone4 kullandım okadar para verip aldım salaklış etmişim, c7 daha kullanışlı daha hızlı kamerasıda daha net.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
C7 al kesinlikle pisman olmazsın içine bir sürü film doldur en kral aksiyon filmini bile led tvde film izler gibi izlersin kendi videoların için ise 720p kalitesi var kamera konusunda da sıkıntı olmaz.Ses kaliteside çok güzel yüksek degil tabiki ama hoş bir sesi var.Dokunmatigi müthis hassas ve telefon çok hızlı ilk aldıgında nasılsa 8 GB'ı doldursan bile performanstan ödün vermiyor kesinlikle.N8'i liste dısı yapmıssın ama bence ona alternatif olabilecek tek telefon o tasarımı falan mı hosuna gitmedi bilemem.Belki birde X6 32 GB alternatif gösterilebilir...
 
hoss

hoss

Üye
C7 al kesinlikle pisman olmazsın içine bir sürü film doldur en kral aksiyon filmini bile led tvde film izler gibi izlersin kendi videoların için ise 720p kalitesi var kamera konusunda da sıkıntı olmaz.Ses kaliteside çok güzel yüksek degil tabiki ama hoş bir sesi var.Dokunmatigi müthis hassas ve telefon çok hızlı ilk aldıgında nasılsa 8 GB'ı doldursan bile performanstan ödün vermiyor kesinlikle.N8'i liste dısı yapmıssın ama bence ona alternatif olabilecek tek telefon o tasarımı falan mı hosuna gitmedi bilemem.Belki birde X6 32 GB alternatif gösterilebilir...
öyle bir anlatmıssın ki sankı bu özellikler c7 dışında hiçbir telefon da yok :ehe
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Hoss arkadasım her arabada koltuk vardır degil mi :oke:Ama Bmw ve Reanault'u koltuk konusunda kıyaslayabilirmisin.Kullanım kolaylıgı ve kalite açısında bu özelliklerin oldugu telefon yok.İphone 4'ün 2 lira civarı bir fiyatı var belki o gösterilebilir ama wave 2 kesinlikle olmaz...
 
  • Beğen
Tepkiler: Quaresma53


Üst Alt