Nokia C7 Almaya Değer Mi?(Lütfen yardım edin!)

Sponsorlu Bağlantılar

C7 Almaya Değer Mi?


  • Kullanılan toplam oy
    53

_Alex_

Üye
C7 alacaksanız ilk çıkan partiden almayın. N8'in ilk serilerinde görülen meşhur resetleme-kendi kendine kapanma olayı C7'nin de ilk serisinde var. Bir arkadaştan aldım denemek için, telefonu cebe atıp 2-3 saat sonra çıkardığımda telefonu kapalı halde buluyorum arkadaş. Daha önce servise vermiş yazılım atmışlar. Hatta ben de Phoenix ile sıfırdan flashladım ama değişen bişey yok. Muhtemelen tekrar garantiye göndericez ve anakartını değiştirecekler. İnternet bu sorunla karşılaşan C7 ve N8 sahiplerinin şikayetleriyle dolu. Aldığınızda 1 kere bile reset atarsa yazılımsaldır-tesadüftür-bi daha olmaz şeklinde teselli yoluna gitmeden derhal yenisiyle değiştirin. Malesef problemli bir telefon.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
hiç pişman olmazssın verdiğim linkteki mesajları okuduysan herkes memnun :oke:wave nin internet hızı çok iyi , yaza dogru bada 2.0 da geliyo
Bada kadar dandik bir sistem yok almaya değmez ve Bada 2.0 yıllardır çıkamadı . :D
 


Üst Alt