Dmlgzm
Üye
Nokia C7 Almaya Değer Mi?(Lütfen yardım edin!)
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır ziyaretçi olarak takip ediyordum siteyi bu konuya benzer konuları da okuyunca bir de ben danışayım istedim.
İlk dokunmatik tel.imi alıcam bu yüzden aldığımda da mümkün olduğunca az problem yaşamak istediğim için elimden geldiğince araştırma yapıyorum.
C7 gerek ihtiyaçlarımı karşılama konusunda gerek paslanmaz çelik kasası olsun gerek tasarımı olsun bana oldukça uygun göründü.Youtube dan da C7 videolarını izledim symbian olmasına rağmen çok hızlı tepki verebiliyor telefon.Yine yapılan yorumlardan anladığım kadarıyla dokunmatik ekran hassasiyeti çok iyi imiş.
Ama Wave II nin C7 ye kıyasla harika olduğunu söylüyorlar ama ne yalan söyleyeyim Samsung'a da hiç güvenemiyorum çok kıytırık geliyor.
Ama onun da çözünürlüğü falan C7 den daha iyi fekat C7 nin de AMOLED ekranı var.Kararsızım...
En iyisi ben size aradığım özellikleri söyleyeyim siz de C7 bunları hayli hayli karşılar ya da nereye karşılıyo yaa... gibisinden yorumlarınızla beni aydınlatın umarım
Telefon da önerebilirsiniz n8 hariç tüm önerilere açığım
-Hızlı takılmayan donmayan işlemci
-Oldukça iyi bir dokunmatik hassasiyeti
-Çok iyi bir video oynatma performansı.Müzik dinleme de cabası
-Telefon kazulet gibi olmasın.
Ben muhteşem bir kamera performansı falan aramıyorum kamerası benim için önemli diil.Test olarak çekilmiş birkaç tane C7 kamerasıyla çekilen videoları izledim bana yeter onlar.
İlk dokunmatik tel.imi alıcam bu yüzden aldığımda da mümkün olduğunca az problem yaşamak istediğim için elimden geldiğince araştırma yapıyorum.
C7 gerek ihtiyaçlarımı karşılama konusunda gerek paslanmaz çelik kasası olsun gerek tasarımı olsun bana oldukça uygun göründü.Youtube dan da C7 videolarını izledim symbian olmasına rağmen çok hızlı tepki verebiliyor telefon.Yine yapılan yorumlardan anladığım kadarıyla dokunmatik ekran hassasiyeti çok iyi imiş.
Ama Wave II nin C7 ye kıyasla harika olduğunu söylüyorlar ama ne yalan söyleyeyim Samsung'a da hiç güvenemiyorum çok kıytırık geliyor.
Ama onun da çözünürlüğü falan C7 den daha iyi fekat C7 nin de AMOLED ekranı var.Kararsızım...

En iyisi ben size aradığım özellikleri söyleyeyim siz de C7 bunları hayli hayli karşılar ya da nereye karşılıyo yaa... gibisinden yorumlarınızla beni aydınlatın umarım

Telefon da önerebilirsiniz n8 hariç tüm önerilere açığım

-Hızlı takılmayan donmayan işlemci
-Oldukça iyi bir dokunmatik hassasiyeti
-Çok iyi bir video oynatma performansı.Müzik dinleme de cabası

-Telefon kazulet gibi olmasın.
Ben muhteşem bir kamera performansı falan aramıyorum kamerası benim için önemli diil.Test olarak çekilmiş birkaç tane C7 kamerasıyla çekilen videoları izledim bana yeter onlar.
wave nin internet hızı çok iyi , yaza dogru bada 2.0 da geliyo
