Arkadaşım anket ortada ben 2 ay'dır. C7 kullanıyorum. Ve çook memnunum.
----------Eklendi @ 14:50:42 ---------- Yazıldı @ 14:41:56 ----------
Bu konuya daha yeni rastladım.

: Bu arada ben diğer tartışmalara katılmıcam. 8mp belli 5mp belli neyse C7'nin ekranı daha iyidir. Çünkü AmoLED dir. Wave2 lcd dir. Ve süper clear sadece ve sadece parmak izi bırakmamaya yarar. Google'dan bakın lcd mi yoksa Amoled mi. Ekran verileri ortada. İyi forumlar.