Samsung S8530 Wave II Aldım ?

Sponsorlu Bağlantılar

eaagent

eaagent

Üye
videoda gerçekten aynı çekebiliyor ancak resimde yarıştırmaya değmez çok denedim o kalite ekrandan kaynaklanıyor n8de çekilmiş bi fotoyu wave2nin ekranına at iyice aşık olursun ;) ama 5mpnin hakkını yememek lazım c7nin 8iyle aynı kalitede çektiği kesin
videoda n8den dha iyiyz o 24 fps çekerken biz 30fps çekiyoruz hd videoyu ;)
bu arada değiştirilmemeş hummingbird derinden araştrdmda vikipedide flnda öle ztn :D
 


mavrick

mavrick

Üye
videoda gerçekten aynı çekebiliyor ancak resimde yarıştırmaya değmez çok denedim o kalite ekrandan kaynaklanıyor n8de çekilmiş bi fotoyu wave2nin ekranına at iyice aşık olursun ;) ama 5mpnin hakkını yememek lazım c7nin 8iyle aynı kalitede çektiği kesin

gsmarenada karşılaştırın c7 den bile daha iyi kamerası samsung bu telin kamerasına özenmiş abi harbiden
 

rodali

Üye
Wave 2 almayı düşünüyodum yorumları görünce kesin kararımı verdim diyebilirim fakat aklıma takılan birşey var telefonda kendiliğinden kapanma ve donma gibi olumsuzluklardan bahsedilmiş telefonu uzun süredir kullananlar bu konuda yardımcı olursa sevinirim :)
 
eaagent

eaagent

Üye
Wave 2 almayı düşünüyodum yorumları görünce kesin kararımı verdim diyebilirim fakat aklıma takılan birşey var telefonda kendiliğinden kapanma ve donma gibi olumsuzluklardan bahsedilmiş telefonu uzun süredir kullananlar bu konuda yardımcı olursa sevinirim :)

Donmamı :S ne donması şu ana kadar gördüğüm en stabil ve hzılı işletm sistemi ;) 10 saniye mevzusu var arkadaşım herkes kendi kendine kapanıo sanıo ama değil kapatma tuşu hassas olduğu için farknda olmadan sıkışınca telefon 10 sn tuşa basılıyo sonra telefon rest atıo kendi kendine ki bu bi problem değil donmalara karşı alnmş bi önlemdir ( donmasada ) :D
 
onlyone

onlyone

Üye
bende nokia c6 dan wave2 ye geçtim.adamlar son noktayı koymuş diyebilirim.ben cihazı almadan önce arkadaşım iphone4 almıştı sürekli versene biraz bakiim muhabbeti yapıyodum artık hiç istemiyorum zoruna gidiyo walla o kadar para verdi çocuk :) ama wave parasını sonuna kadar hakediyo bence
 
akdenizx

akdenizx

Üye
Bugün bende sipariş ettim. Bakalım aradıklarımı bulabilecek miyim ?
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
şimdiden herkese hayırlı olsun bu arada hiç donma falan görmedim sadece erzurumda bu kışın bi ara cok soguk vardı telefon soguktan kafayı yedi ekranı bi 5 dk çalışmadı :D
 
eaagent

eaagent

Üye
valla bende erzurumdayım ben onuda görmedim :D
 
MUBALE

MUBALE

Üye
en uygun nereden alabiliriz bu telefonu
 
akdenizx

akdenizx

Üye
en uygun nereden alabiliriz bu telefonu

Ben e.r.e.y.o.n'da (noktaları kaldırın) aldım. :heyo: Orayı seçmemin en büyük nedeni, telefon garantisinin TELPA olması. Birçok sitede garantinin nereden olduğu belirsiz. Daha önceden farklı firmalardan garantili telefon aldım ve bazı sorunlar yaşadım. O nedenle TELPA, KVK, BASRI vs gibi şirketlerin garantisi çok daha sağlamdır.

İyi alışverişler.
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
en uygun nereden alabiliriz bu telefonu

valla ben piyasada yokken aldım telefonu erzurumda samsungevi var arkadaş bilir redevco avmnin içinde 900e almıştım hiç kutusu falan açılmamış hiçte sorun cıkmadı valla

sende kaliteli bir yerden al ama sakın teknosa gibi bi yerden alma
 

dehshet

Üye
Walla arkadaslar bende 1 haftadır N8'mi alsam diye düsünüyordum N8 tercih etmemin sebebide uzun zamandır N73 kullanmam ve eskiden derlerdi Nokia'dan şaşmayın Samsungun sesi az çıkıyor cabuk bozuluyor vs vs.. Ama yorumları üsenmeden bastan sona kadar okudum simdi isler tam tersine dönmüs gibi o yüzden benim kararımda 180 derece döndü gibi tek merak ettigim sey bu Wave2'de müzik olsun video olsun sesi nasıl veriyor egerki oda iyiyse kesinlikle son kararım Samsung Wave'dir şimdiden teşekkürler!!
 
babay22

babay22

Üye
Walla arkadaslar bende 1 haftadır N8'mi alsam diye düsünüyordum N8 tercih etmemin sebebide uzun zamandır N73 kullanmam ve eskiden derlerdi Nokia'dan şaşmayın Samsungun sesi az çıkıyor cabuk bozuluyor vs vs.. Ama yorumları üsenmeden bastan sona kadar okudum simdi isler tam tersine dönmüs gibi o yüzden benim kararımda 180 derece döndü gibi tek merak ettigim sey bu Wave2'de müzik olsun video olsun sesi nasıl veriyor egerki oda iyiyse kesinlikle son kararım Samsung Wave'dir şimdiden teşekkürler!!
ben de n8 le arasında kalmıştım.ama wave 2 yi görünce şok oldum.bende x6 var benim tel onun yaavrusu gibi kaldı.ben x6 kadar bişey sanıyordum :)).bir de oradaki görevli elindeki anahtarla telin ekranına çakmaya başladı ağzım açık kaldı.meğer çizilmiyormuş.gerçekten de öyle. imkanın varsa bi gör derim.zaten görmenle alman bir olacaktır.ben de 1 hafta içinde alacağım..
 
silver021

silver021

Üye
Walla arkadaslar bende 1 haftadır N8'mi alsam diye düsünüyordum N8 tercih etmemin sebebide uzun zamandır N73 kullanmam ve eskiden derlerdi Nokia'dan şaşmayın Samsungun sesi az çıkıyor cabuk bozuluyor vs vs.. Ama yorumları üsenmeden bastan sona kadar okudum simdi isler tam tersine dönmüs gibi o yüzden benim kararımda 180 derece döndü gibi tek merak ettigim sey bu Wave2'de müzik olsun video olsun sesi nasıl veriyor egerki oda iyiyse kesinlikle son kararım Samsung Wave'dir şimdiden teşekkürler!!

Sesi bir laptop kalitesinde veriyor en azindan ben wave 1 icin bunu diyebiliyorum. gümbür gümbür çalio. telefon elinde titriyor. bozulma yok. arkadaşlarim bu kadar kağıt inceliginde bir cepten böyle bir ses duyunca onlarda şaşiriyor elbetteki. wave 2 biraz daha kalın. belki seste daha iyi olanaklar sunabilir. samsungun üst segment ceplerini her daim için rahat alabilirsin
 
eaagent

eaagent

Üye
valla ben piyasada yokken aldım telefonu erzurumda samsungevi var arkadaş bilir redevco avmnin içinde 900e almıştım hiç kutusu falan açılmamış hiçte sorun cıkmadı valla

sende kaliteli bir yerden al ama sakın teknosa gibi bi yerden alma

aynı yerden almışız :D
 

dehshet

Üye
ben de n8 le arasında kalmıştım.ama wave 2 yi görünce şok oldum.bende x6 var benim tel onun yaavrusu gibi kaldı.ben x6 kadar bişey sanıyordum :)).bir de oradaki görevli elindeki anahtarla telin ekranına çakmaya başladı ağzım açık kaldı.meğer çizilmiyormuş.gerçekten de öyle. imkanın varsa bi gör derim.zaten görmenle alman bir olacaktır.ben de 1 hafta içinde alacağım..

Sesi bir laptop kalitesinde veriyor en azindan ben wave 1 icin bunu diyebiliyorum. gümbür gümbür çalio. telefon elinde titriyor. bozulma yok. arkadaşlarim bu kadar kağıt inceliginde bir cepten böyle bir ses duyunca onlarda şaşiriyor elbetteki. wave 2 biraz daha kalın. belki seste daha iyi olanaklar sunabilir. samsungun üst segment ceplerini her daim için rahat alabilirsin

Arkadaslar yorumlar icin cok tesekkür ederim şu anki wave2 icin tek sıkıntı sanırım uygulama oyun tema gibi sıkıntılar olması onunda ücretsiz bi siteden indirebilsek cok deli olur ''symbian'' misali :P
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
son seste n8 wave2den daha kaliteli veriyor ;) wave2 son seste rock ekosunda cızırtı yaparken n8 yapmıyor salı günü büyük detaylı bir konu acacagım iki telefonu hem videolarla hemde resimlerle karşılaştıracagım oradan bakarsın
 
babay22

babay22

Üye
arkadaşlar dayanamadım ve gidip aldım wave 2 mi :D symbian out, bada in :)
 


Üst Alt