Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sabah olsun da telefonu kurcalayayım diye uyku girmiyor gözüme
033mehmet
Üye
ben 2. el olarak aldım kutusu açılmamış vodafon bridghstar garantili ne pikselsorunu ne kamera sorunu var bu yüzden brıdghstar garantili öneririm
semnem08
Üye
slm arkadaslar bende 4 gun once wave 2 aldım..telefondan memnunum ama benm için önemli olan bir kac problem var,daha once bada kullanmadım nokia kullandım hep biraz değişik geliyor alısamadım..mesela adobe kullanmk istiyorum dosyanın boyutu 20 mb kadar ama acmıyor boyut cokmus megerse ama dosyayı her seferinde bir kac parcaya bölemem ki,birde sarj cok az gidiyor 1 gun bile gitmiyor,ilk hafta nasıl sarj etmek gerekir ve de su farklı office programları var mıdır kullanabileceğimiz bu sorunu acil cözmem gerekk yardımcı olursanız minnettar olurum
Üstündağ
Üye
Arkadaşlar bu wave 2 de flash player sorunu var mı?bir de skyfire indirebiliyor muyuz?
arkadas hayatındawave kullanmadıgı için kötülemeye çelışmış normaldir bildiğimiznokia fanı işte,n8inden hırsını alamayıp wave laf atıyo skype badaya gelince ne uydurucan merak ediyom,sanki skype için tel alıyo adam
wave2 yi bilmem ama şuna bir bak bence<br />
<br />
<a href="http://www.maxicep.com/bada-os/bunu-biliyormuydunuz-477217.html" target="_blank">http://www.maxicep.com/bada-os/bunu-biliyormuydunuz-477217.html</a>
<br />
<br />
wave2nin sesi o kadar güçlü değil cılız diyebilirim ancak kulaklık ile gerçek ses kalitesi ortaya çıkıyor
wave2 nin cok güçlü bir ses çıkışı yok sıradan bir tlf.un ses çıkışından farklı değil ama kulaklıkla müthiş arkadaş yazmış şarj 1gün gitmiyor diye ancak bendeki rahat 3gün gidiyor. gözüm arkada kalmıyor.