Samsung S8530 Wave II Aldım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Jr.gong

Üye
ya arkadaşlar 8530 almakta kararlıydım fakat birkaç güne fikirlerim değişmeye başladı sanırım... bestbuy alışveriş merkezinde 8500 i kullanma şansım olmuştu tuş takımından rahatsız olmuştum mesaj yazarken tuşlara hızlı basınca sanki ekrana biraz geç geliyor gibime geldi harfler acaba wave2 dede bölemidir? lütfen aydınlatırsanız yarın alıcam wave 2yi... bide şarj durumu nasıldır yani sürekli mesajlaşan biri olarak nekadar gider? : )




rahat ol sistem o an meşguldur ondan pc de bile az da olsa olur bu

rahat ol olmaz :oke:
peki şu sarı leke olayı nedir? internnette epey araştırdım çoğu wave2 kullanıcısında sarı lekeler çıkıyormuş , örnegın beyaz duvarı çekınce belirgenleşiyormuş. bi bilgin varmı arkadaşım
 


mertotogaz

Üye
merhaba arkadaşlar bende bugün wave 2 aldum telefonu çok beğendim fakat ben mesaj yazarken t9 kullanmiyorum bu telefonda mesaj yazarken t9 sözlük açık nerden kapatacağimi bilmiyorum yada kapatma seçeneği varmi bilgilendirirseniz sevinirim.
 
burak375

burak375

Üye
arkadaşlar bnde wave 2 almayı düşünüyorum . Telefonda Sarı leke sorunu olan varmı nasıl bşy?
 
01firtina

01firtina

Üye
Arkadaşlar moraliniz bozmak istemiyorum ama Wave 2 lerdede kamerada pembelik sorunu var.Bu pembelik olayı loş ortamda kamerada bariz belli oluyor ben bunun için servise telefonu değişim talebi ile bıraktım telefonum daha 7 günlükdü telefon gitti değişim onayı verildikden tam 45 gün sonra bir telefon gönderdiler yanlız telefonun sıfır olduğuna inanmadım ama yapacak bişe yokdu neyse bu telefonu kullanmaya başladım ve bu sefer kendi kendine kapanma sorunu çıktı tekrar servise gittim ama gitmeden düşündüm çünkü gene alıp 45 gün içinde vermeme durumları olabilirdi neyse yazılım atıp geri verdiler ve bugün gene kapandı ve dondu.Bu soruna canımı sıkarken güneş batmak üzere idi ve kamerayı açıp loş ortamda denemeye çalıştım acaba bundada pembelik sorunu varmı diye çünkü servis yeni gelen telefonun test edildiğini söylemişti bana neyse kamerayı bir açtım ve şok oldum çünkü pembelik bariz duruyordu pembelik sorunu yetmiyormuş gibi birde donma ve kendi kendine kapanma problemi çıktı.Yani ben iddia ediyorum burdan tamam güzel ve hızlı bir telefon fakat bu wave telefonların yarısı ya kendi kendine kapanıyor yada kamerasında loş ışıkda pembelik sorunu oluşuyor.Pazartesi tekrar kutu ve faturasıyla servise gidip bununda değişim iadesi talebinde bulunacam.Ben tekrar sizlere burdan yazaıp sonucu belirtecem.Ben şu an bu telefonu aldığım için bin pişmanım.Çünkü pambelik ve kendi kendine kapanma sorunu hem bunda var hemde diğer kullandığım wavede vardı.Bunun tekrar iadesi olursa derhal bunu satıp başka bir cihaz alacam çünkü artık soğudum soğuttular beni.
 
eaagent

eaagent

Üye
vaay kardeşim doğru yolu bulmuşsun biz bi anlatamadk n8 cilere :D bu arada erzurumun neresinden ya ? :D
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim bende hem n8 hemde s8530 wave var müzik ve kamerada katiyen n8 tercih ediyorum ancak film ve oyun oynadıgımda ise waveyi kullanıyorum ;) bu arada erzurum gez mahallesi ;)
 
eaagent

eaagent

Üye
kardeşim bende hem n8 hemde s8530 wave var müzik ve kamerada katiyen n8 tercih ediyorum ancak film ve oyun oynadıgımda ise waveyi kullanıyorum ;) bu arada erzurum gez mahallesi ;)
n8 tabiki kötü bi telefon değil ama donanımsal olarak baktığımızda wave 2 den cdden düşük bi konumda. en iyisini yapıosun kardeşim wave 2 yi işlemcinin gücünün kullanıldğı ve wave 2nin önde oldğu yerlerde kullanysn n8 de 12mp camera boru dgl tbi :D bende yıldızkent bu arada :D
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
baya uzaktasın kardeşim yav :D

evet mesela hız konusunda bada stabil 1 ghzyi süper kullanıyor ...

ancak n8in işlemcisi 800 mhz ancak symbian bunu en fazla 680mhzde çalıştırdıgı için yavaş kalıyor o yönden kötü evet ...
 
eaagent

eaagent

Üye
caddede buluşuruz kardeşim dert ettğn şeye bak :D :P evet eğer badanın üzerine düşerlerse sağlam donanım gerektiren oyunlarda wave 2 nin iyi performans göstereceğinden eminim ben ( unreal engine 3 kullanılan oyunlar mesela ) ve bu oyunları n8 in açabileceğnden ble şüphelym :)
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
özel opengl 2.0 rv grafik işlemci var fpslerde çok iyi oldugu söyleniyor ancak işlemci yakıyor güzelim 3d grafik hızlandırıcıda :D
 
eaagent

eaagent

Üye
özel opengl 2.0 rv grafik işlemci var fpslerde çok iyi oldugu söyleniyor ancak işlemci yakıyor güzelim 3d grafik hızlandırıcıda :D
open gl varda işe yarasa bide :D bizdede powerVR sx540 var son sürüm grafk motoru ve saniyede 90 milyon üçgen çiziyor n8 ise sadece 30 milyon diye biliyorum. Benchmarklarıda gördüm açık ara fark var zaten :D
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
[/URL]

SGXler ile yarıştırıldığında profesyonel 3d oyun fps si oldukça iyi işlemcisine göre işte bide bu symbiandan kurtulsa iyi olacak
 
eaagent

eaagent

Üye
[/URL]

SGXler ile yarıştırıldığında profesyonel 3d oyun fps si oldukça iyi işlemcisine göre işte bide bu symbiandan kurtulsa iyi olacak
oldukça iyi diosunda bak yukarda ilk 2deki telefonlar wavele aynı donanımda ve n8le aralarında nerdeyse 20 fps var wavein işlemcide hummingbird 1ghz grafik aracısıda sgx540
açık ara fark var demiştim
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
benim bildiğim wave2de hummingbird çip yok araştırabilirsin yerini a8cortexin özel bir çipiyle değiştirilmiş
 
webplayer

webplayer

Üye
Bada forumuna hiç girmiyordum, Symbian^3 forumunda da konuları var anubisin, bu konusunu göstermiş bir üye de o yüzden geldim. Lütfen herkes üzerine alınmasın (akla karayı ayırmak gerek) ancak bazı arkadaşlar gerçekten acınacak biçimde. Çocukça tavırlarla N8'i kötülemeye çalışıp Wave'i yüceltmeye çalışmanın amacı ne anlamıyorum. Başlık açılmış 8 sayfa N8'e sövülmüş, ne gereği var arkadaşlar? Ben bizim forumda hiç böyle birşey görmedim. Alıp veremediğiniz nedir N8 ile? Kendi telefonlarınızın özelikleri size yetiyorsa neden dışarı açılıyorsunuz? Yada yetmediği için mi diğer modelleri kötülüyorsunuz? N8 savunması yapmaya gelmedim sadece gördüğüm yanlışları belirtiyorum. Herkes kendi istekleri ve ihtiyaçları yönünde almış telefonunu kullanıyor. Diğer modellerle ilgilenmenin sebebini anlayamıyorum. Her telefonun kendine has özellikleri var. Hayır yani Wave'i N8'den üstün kılmaya çalışmanın amacını anlayamıyorum. Herşey ortada zaten. Neyse fazla uzadı yazım, dediğim gibi gerçekten bir konu açıp da N8'e 8 sayfa sövülmesini doğru bulmuyorum, kendim herhangi bir modele karşı böyle bir uğraş içine girmedim, sahip olduğum telefondan dolayı bulunduğum bölümde de bu kadar yapıldığını da görmedim. Neden N8 seçilmiş anlamıyorum, illa üstünlük göstermek istiyorsanız 5800 forumuna da gidin, 6600 forumuna da gidin D900 forumuna, iPhone 2g, 3g forumuna gidin. Yani üste çıkabileceğiniz birçok model var. Demek ki olay farklı. Neyse arkadaşlar, selametle...
Tekrarlıyorum herkes alınmasın üstüne. Şimdi bana da saldırabilirsiniz ancak polemiğe girmeyeceğim, herkese telefonuyla mutluluklar :)
 

dla11

Üye
Bada forumuna hiç girmiyordum, Symbian^3 forumunda da konuları var anubisin, bu konusunu göstermiş bir üye de o yüzden geldim. Lütfen herkes üzerine alınmasın (akla karayı ayırmak gerek) ancak bazı arkadaşlar gerçekten acınacak biçimde. Çocukça tavırlarla N8'i kötülemeye çalışıp Wave'i yüceltmeye çalışmanın amacı ne anlamıyorum. Başlık açılmış 8 sayfa N8'e sövülmüş, ne gereği var arkadaşlar? Ben bizim forumda hiç böyle birşey görmedim. Alıp veremediğiniz nedir N8 ile? Kendi telefonlarınızın özelikleri size yetiyorsa neden dışarı açılıyorsunuz? Yada yetmediği için mi diğer modelleri kötülüyorsunuz? N8 savunması yapmaya gelmedim sadece gördüğüm yanlışları belirtiyorum. Herkes kendi istekleri ve ihtiyaçları yönünde almış telefonunu kullanıyor. Diğer modellerle ilgilenmenin sebebini anlayamıyorum. Her telefonun kendine has özellikleri var. Hayır yani Wave'i N8'den üstün kılmaya çalışmanın amacını anlayamıyorum. Herşey ortada zaten. Neyse fazla uzadı yazım, dediğim gibi gerçekten bir konu açıp da N8'e 8 sayfa sövülmesini doğru bulmuyorum, kendim herhangi bir modele karşı böyle bir uğraş içine girmedim, sahip olduğum telefondan dolayı bulunduğum bölümde de bu kadar yapıldığını da görmedim. Neden N8 seçilmiş anlamıyorum, illa üstünlük göstermek istiyorsanız 5800 forumuna da gidin, 6600 forumuna da gidin D900 forumuna, iPhone 2g, 3g forumuna gidin. Yani üste çıkabileceğiniz birçok model var. Demek ki olay farklı. Neyse arkadaşlar, selametle...
Tekrarlıyorum herkes alınmasın üstüne. Şimdi bana da saldırabilirsiniz ancak polemiğe girmeyeceğim, herkese telefonuyla mutluluklar :)
arkadas haklı herkesin telefonu kendine güzel.dünya malı için birbirinizi kırmaya değmez.
 
eaagent

eaagent

Üye
Bada forumuna hiç girmiyordum, Symbian^3 forumunda da konuları var anubisin, bu konusunu göstermiş bir üye de o yüzden geldim. Lütfen herkes üzerine alınmasın (akla karayı ayırmak gerek) ancak bazı arkadaşlar gerçekten acınacak biçimde. Çocukça tavırlarla N8'i kötülemeye çalışıp Wave'i yüceltmeye çalışmanın amacı ne anlamıyorum. Başlık açılmış 8 sayfa N8'e sövülmüş, ne gereği var arkadaşlar? Ben bizim forumda hiç böyle birşey görmedim. Alıp veremediğiniz nedir N8 ile? Kendi telefonlarınızın özelikleri size yetiyorsa neden dışarı açılıyorsunuz? Yada yetmediği için mi diğer modelleri kötülüyorsunuz? N8 savunması yapmaya gelmedim sadece gördüğüm yanlışları belirtiyorum. Herkes kendi istekleri ve ihtiyaçları yönünde almış telefonunu kullanıyor. Diğer modellerle ilgilenmenin sebebini anlayamıyorum. Her telefonun kendine has özellikleri var. Hayır yani Wave'i N8'den üstün kılmaya çalışmanın amacını anlayamıyorum. Herşey ortada zaten. Neyse fazla uzadı yazım, dediğim gibi gerçekten bir konu açıp da N8'e 8 sayfa sövülmesini doğru bulmuyorum, kendim herhangi bir modele karşı böyle bir uğraş içine girmedim, sahip olduğum telefondan dolayı bulunduğum bölümde de bu kadar yapıldığını da görmedim. Neden N8 seçilmiş anlamıyorum, illa üstünlük göstermek istiyorsanız 5800 forumuna da gidin, 6600 forumuna da gidin D900 forumuna, iPhone 2g, 3g forumuna gidin. Yani üste çıkabileceğiniz birçok model var. Demek ki olay farklı. Neyse arkadaşlar, selametle...
Tekrarlıyorum herkes alınmasın üstüne. Şimdi bana da saldırabilirsiniz ancak polemiğe girmeyeceğim, herkese telefonuyla mutluluklar :)
Kendi telefonunun fanboylarını tanımıosun belli . Normalde banane ne aldıysa aldı millet derdim sonuçta ben beğenmişim bunu almışım onu almak istesem onu alırdım. Geçen gün bi arkadaş N8 alcmak istediğini söyledi araştırırmsn diye rica etti bende kırmadım bizim forumdan araştırıodum sonra bu konu gözüme takıldı : http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/samsung-wave-vs-nokia-n8-14-367722.html
Normalde hiç umrumda bile olmazdı ama BAZI N8 cilerin gerçekten telefonlarına aptallık derecesinde taptığını ve milleti aşağıladığını gördüm sinir katsayım yükseldi. Sende çaktırmadan 1-2 laf sallamışsın telefonun üstün olduğuyla ilgili ama hiç değinmicem çünkü iyi birisin ve zaten herşey belli ,donanım olarak biz çok daha üstünüz ama N8 inde gerçekten kaydadeğer kalitede özellik ve üstünlükleri var.Neyse sözün özü sen bana kızmakta haklısın, daha insancıl laflar kullanabilirdin ( acınacak halde fln ) yani madem kzıyosun sen nie adam gibi davranmıosun gibi oldu ama uyarını yapmşsn blmeden, olsun, ama bence git o konuda benim gözümü döndürenlere yaz bu uyarını onlara kız bi konuşmada o konuda yap. Bakalım senin N8 cilerin susmayı becerebilecekler mi Samsung Wave - Wave 2 sahiplerine insan gibi davranabilecekler mi . Saygılarımla :)
Eklenti :
benim bildiğim wave2de hummingbird çip yok araştırabilirsin yerini a8cortexin özel bir çipiyle değiştirilmiş

heryerde değil ama bazı yerlerde aynı diolar
örnek:


daha çok var
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
olabilir ;) bende değiştirilmiş diye gördüm bi yerde
 
[Qustah]

[Qustah]

Üye
walla bende Wave II var . telefon piyasasında şimdiye kadar ben bu kadar hızlı bi cihaz görmedim. iPhone ve Wave arasında sadece görüntü farkı var. Wave II ' ye iPhone temasını yüklersen. iPhoneden bi farkı olmuyor.. ayriyetten çok manyak oyunlar var. SamsungApps'te yani. 5-10 lira verip oyun yada uygulama yüklersen telefona bi kez daha aşık olabilirsin kardesim :D ben çok memnunum haa bide kamerası 5mp. Nokia N8 ile aynı derecede çekiyo diyebiliriz. geceleri çekim yaparken modlardan gece modunu seçin. resim nasıl çekiliyomuş görün ;) Saygılar. .
 
Anußis

Anußis

Üye
    Konu Sahibi
videoda gerçekten aynı çekebiliyor ancak resimde yarıştırmaya değmez çok denedim o kalite ekrandan kaynaklanıyor n8de çekilmiş bi fotoyu wave2nin ekranına at iyice aşık olursun ;) ama 5mpnin hakkını yememek lazım c7nin 8iyle aynı kalitede çektiği kesin
 


Üst Alt