5800 RM-356 v51.0.006 HACK+MODİFİYE FW TR

Sponsorlu Bağlantılar

xyxyxyxy1

Üye
black icn hangi setupu yüklicez
 


marco2000

Üye
şimdi güzel olmuş gerçekten tam istediğim gibi sade olmuş. teşekkürler...
 
kutluay5

kutluay5

Üye
modifiye dosyasının rapidshare indirme limiti bitmiş :S yeniden upload eder misin?

--------------- Ekleme ---------------

black icn hangi setupu yüklicez
farketmiyo kardeş tema rengi değişiyo sadece ;) red yükle gitsin:D
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
link yenilendi.
 
canb34

canb34

Üye
hocam bu rofs dosyalarını tam olarak napıcaz ilk defa hackliyorum da
bir de ben dün hacksiz güncelledim telefonu şimdi bu şekilde hackleyebilir miyim?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
hocam bu rofs dosyalarını tam olarak napıcaz ilk defa hackliyorum da
bir de ben dün hacksiz güncelledim telefonu şimdi bu şekilde hackleyebilir miyim?
evt hacklersin indirdiğin rofs dosyasını hani program files attıkların varya işte ordaki rofs dosyası ile değiştireceksin.
 
canb34

canb34

Üye
hocam 4 tane link vermişsin ben bir tanesini orijinalle değiştirdim yazdıklarının hepsi oldu ama bir sorum bir de sorunum var:
Soru:Patches dosyası olusturdum E: de ama oraya hangi patch leri atcam ve patchler nerde onu anlamadım
Sorun:Media tuşu (sağ üstteki XpressMusic tuşu) çalışmıyor hard format fln attım sorun nedir herşey tamam tek sorun bu..
tamam patchleri naapcagımı öğrendim ama şu medya tuşu işime yarıyodu ya
 
kutluay5

kutluay5

Üye
hocam 4 tane link vermişsin ben bir tanesini orijinalle değiştirdim yazdıklarının hepsi oldu ama bir sorum bir de sorunum var:
Soru:Patches dosyası olusturdum E: de ama oraya hangi patch leri atcam ve patchler nerde onu anlamadım
Sorun:Media tuşu (sağ üstteki XpressMusic tuşu) çalışmıyor hard format fln attım sorun nedir herşey tamam tek sorun bu..
aynı sorunların hepsi bende de var :D
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi

patchleri burdan indirin.
 
alican_kirac33

alican_kirac33

Üye
hocam media bara çözüm bulabildinmi
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
hocam media bara çözüm bulabildinmi
bakıcam yani neden oluyo anlamadım v50 dede sadece hack yerleştirdim böyle sorun olmamıştı v51 de sorun yaptı. hackten kaynaklanıyor sorun heralde bakıcam olmazsa başka hack dosyası yerleştirecem.
 
kutluay5

kutluay5

Üye
altenatif ve işe yarayan patchleri nerden bulabilirim?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
forumda var
 
mkryvz

mkryvz

Üye
evet media bar çalışmıyor :( tüh be
 

djmatrix

Üye
arkadaşlar bende de wep browser açılıyor sayfa yüklenmiyor,opera ile girdiğimde açılıyor,aynı sorunla karşılaşan var mı???
 

qpel

Üye
media bar hacktendir muhtemelen ama ben de kendi yaptığıma rompatcher vb ekledim bende çalışıyor

file corrupted hatası almıştım v50 de ama şöyle olmuştu boş uda fpsx dosyası yazmıştım jafla c sürücüsünü maksimum kullanmak için belki sizde öyle yapmışsınızdır sonra hata verince orijinal uda fpsx le yazdım düzelmişti o zamanlar ama sizde belki gerçekten sis dosyası bozuktur
 

canerkan

Üye
press on power gördüğünüz anda kabloyu bağla demişsiniz o anda power butonuna kısa aralıklarla bi kaç defa bastığınızda oluyor
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi

canerkan

Üye
media bar dışında bi hata göremedim eline emeğine sağlık

--------------- Ekleme ---------------

hack lenmiş bi program vardı kurmaya çalışınca "istenen uygulama erişimine izin verilmedi" diyor
 


Üst Alt