petrucci82
Üye
eline sağlık kardeşim..ama bir sorum olacak..bu modifiyeli versiyonda telefonun sağ üst köşesindeki medya kısayolu çalışmıyor varmıdır bir çözüm acaba..bir kontrol edebilir misin?
--------------- Ekleme ---------------
zaten herkes sormuş pardon bide ben sormuş oldum..neyse var mıdır bir gelişme acaba?
--------------- Ekleme ---------------
zaten herkes sormuş pardon bide ben sormuş oldum..neyse var mıdır bir gelişme acaba?

eline emegine saglık...