5800 RM-356 v51.0.006 HACK+MODİFİYE FW TR

Sponsorlu Bağlantılar

emreilhans

emreilhans

Üye
Abicim yukarıda bi yer offline olmuyomuydu :s
 


henes_42

henes_42

Üye
borbey kardeş bugün güncellemiş olduğun modifiyeyi indirip telefona geçtim,
1- Türkçe ve ingilizce haricindeki diller de geldi.
2- açılışta ingilizce olarak geldi.
3- nokia orjinal açılışı olan eller ve nokia müziği ile açıldı.
4- my nokia ve sms geldi (devre dışı bırakıldığı yazıyordu ama geldi)
5- uygulamalarda rompatcher geldi, ancak add to auto işaretli değildi, kendim işaretledim.
7- yüklemeden sonra bellek 74 mb idi. internet önbelleği ???
6- nokia firmwareedition ile modifiyeyi açtım, çünki sadece hafıza kartında music klasöründeki müzikleri değilde tüm hafıza kartındakileri görsün diye e:\music yol tanımındaki music yolunu silmek için açtım, ancak zaten music klasör yolu silinmiş, c:\\e:\\ şeklindeydi

biraz önce modifiyeyi geçtim ve bunlarla karşılaştım. (yalnız şunu belirteyim, hafıza kartını biçimlendirmedim, hafıza kartından hiçbirşey silmedim, modifiyeyi geçerken hafıza kartı takılı halde idi ve modifiye başarılı bir şekilde geçti, versiyonda v51 olarak gösteriyor.)

modifiyeyi yükledikten sonra telefon kapalı iken yeşil, kırmızı, foto ve açılış tuşu ile atılan formatı yapmadım. modifiyeden sonra telefonu kullanmaya başlamadan önce bu yapılmalımı, yoksa yapmadan da kullansak problem teşkil edermi?
 

banque

Üye
AÇIKLAMA:
bunları yapabilmeniz için herşeyden önce pc suite yükleyin telefonu pc ye bağlayın driverlar yüklensin sonra kabloyu çıkartın telefondan.
hafıza kartını biçimlendirin. sonra telefonu kapatın usb kablosu bağlı olmasın telefona.

İlk kez yapıcam gerekli alet edavatıda inidrdim burada driverden kastın ne anlamadım ?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
AÇIKLAMA:
bunları yapabilmeniz için herşeyden önce pc suite yükleyin telefonu pc ye bağlayın driverlar yüklensin sonra kabloyu çıkartın telefondan.
hafıza kartını biçimlendirin. sonra telefonu kapatın usb kablosu bağlı olmasın telefona.

İlk kez yapıcam gerekli alet edavatıda inidrdim burada driverden kastın ne anlamadım ?
telefonu bağladıktan sonra pc telefonu tanıyor ve gerekli nokia yazılımları yüklüyor tabi önce pc suite yüklemelisin ki telefon bağlandıktan sonra gerekli driverlar yüklensin. bunları yapmassan jafla flash atamassın
daha önce telefonu pc ye bağladıysan sorun yok

--------------- Ekleme ---------------

borbey kardeş bugün güncellemiş olduğun modifiyeyi indirip telefona geçtim,
1- Türkçe ve ingilizce haricindeki diller de geldi.
2- açılışta ingilizce olarak geldi.
3- nokia orjinal açılışı olan eller ve nokia müziği ile açıldı.
4- my nokia ve sms geldi (devre dışı bırakıldığı yazıyordu ama geldi)
5- uygulamalarda rompatcher geldi, ancak add to auto işaretli değildi, kendim işaretledim.
7- yüklemeden sonra bellek 74 mb idi. internet önbelleği ???
6- nokia firmwareedition ile modifiyeyi açtım, çünki sadece hafıza kartında music klasöründeki müzikleri değilde tüm hafıza kartındakileri görsün diye e:\music yol tanımındaki music yolunu silmek için açtım, ancak zaten music klasör yolu silinmiş, c:\\e:\\ şeklindeydi

biraz önce modifiyeyi geçtim ve bunlarla karşılaştım. (yalnız şunu belirteyim, hafıza kartını biçimlendirmedim, hafıza kartından hiçbirşey silmedim, modifiyeyi geçerken hafıza kartı takılı halde idi ve modifiye başarılı bir şekilde geçti, versiyonda v51 olarak gösteriyor.)

modifiyeyi yükledikten sonra telefon kapalı iken yeşil, kırmızı, foto ve açılış tuşu ile atılan formatı yapmadım. modifiyeden sonra telefonu kullanmaya başlamadan önce bu yapılmalımı, yoksa yapmadan da kullansak problem teşkil edermi?
tekrar açıp bakıyorum yanlışlık varsa düzeltirim
 

banque

Üye
çözüldü....
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
borbey kardeş bugün güncellemiş olduğun modifiyeyi indirip telefona geçtim,
1- Türkçe ve ingilizce haricindeki diller de geldi.
2- açılışta ingilizce olarak geldi.
3- nokia orjinal açılışı olan eller ve nokia müziği ile açıldı.
4- my nokia ve sms geldi (devre dışı bırakıldığı yazıyordu ama geldi)
5- uygulamalarda rompatcher geldi, ancak add to auto işaretli değildi, kendim işaretledim.
7- yüklemeden sonra bellek 74 mb idi. internet önbelleği ???
6- nokia firmwareedition ile modifiyeyi açtım, çünki sadece hafıza kartında music klasöründeki müzikleri değilde tüm hafıza kartındakileri görsün diye e:\music yol tanımındaki music yolunu silmek için açtım, ancak zaten music klasör yolu silinmiş, c:\\e:\\ şeklindeydi

biraz önce modifiyeyi geçtim ve bunlarla karşılaştım. (yalnız şunu belirteyim, hafıza kartını biçimlendirmedim, hafıza kartından hiçbirşey silmedim, modifiyeyi geçerken hafıza kartı takılı halde idi ve modifiye başarılı bir şekilde geçti, versiyonda v51 olarak gösteriyor.)

modifiyeyi yükledikten sonra telefon kapalı iken yeşil, kırmızı, foto ve açılış tuşu ile atılan formatı yapmadım. modifiyeden sonra telefonu kullanmaya başlamadan önce bu yapılmalımı, yoksa yapmadan da kullansak problem teşkil edermi?

internet önbelleği derken internete girdiğin zaman girdiğin sayfalar c ye kaydediliyor ben bunu e ye yaptım yani hafıza kartına
dosyayı açıp baktım herşey normal müzikleri sadece e:\Müsic buraya atınca görürsün.
ayrıca ingilizce ve türkçe hariç diller silindi
yanlış dosya mı yükledin?
 

banque

Üye
yukarıdaki sorunu çözüm şimdi usb ile sorun yaşıyorum flasha tıkladıktan sonra PRESS POWER ON NOW! yazısını gördüğüm an usb takıyorum telefonun ekranına pc suite deoplama falan geliyor her ikisi ilede denedim sonuç Searching for phone...Not found!!! Kapalıda denedim aynı şu PC Suite ile ilgili dediğiniz gerekli driverler neler belki ondan ötürü sorun yaşıyorum
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
şimdi bak nokia programlarına ait tüm programları kaldır jaf falan hepsini kaldır.pc ye res at sonra pc suiti kur telefonu bağla 2 dk bekle saatin orda yazar donanım yüklendi kullanıma hazır diye sonra telefonu çıkar jaf yükle
 

marco2000

Üye
bi kere internet tarayıcısına ait chace klasörü yine c de
telefon ilk açıldığında rehber mesajlar falan yine açık
pathches klasörü z ye atılmış dolayısıyla yeni patch ler atamıyoruz oraya ve auto özelliği çalşımıyor

telefona da hafıza kartına da hard format attım düzelmedi. bütün programlarımı yükledim tekrardan çok zaman alıyor borbey kardeş emeğin için tşk ama lütfen iyice incelemeden ikide bir buraya yükleme ve güncellendi diye de mesaj atma. tamam flaşh işi kolay ama telefonu ayarlamak, bütün programları her seferinde yüklemek kolay değil çok zaman alıyor...

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca belki beilen vardır yada deneyen. telefonu pcsuit ile yedeklesek flash tan sonra tekrar geri yüklesek bütün programlar çalışmaz mı acaba ? tekrar yüklemeye gerek kalmaz belki bu sayede...
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
modifiye paketini yükleyenler böyle sorunlar yaşadımı?
 

deathhoath

Üye
şu hack işini blue da yapsak olurmu bir problem.modifiye yapmışsın ya
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
olmaz
 

EXC*LUSiVE

Üye
hacksiz original v51 fw de media bar çalışırken;

sadece hackli ve modifiyeli cfw de media bar ÇALIŞMIYOR!
 
Aang67

Aang67

Üye
hacksiz original v51 fw de media bar çalışırken;

sadece hackli ve modifiyeli cfw de media bar ÇALIŞMIYOR!

Evet o banada olmuştu. Sonra kotukoylu arkadaşımın yapmış olduğu yazılımı kurdum. Düzeldi şimdi.

Bu arada TLnY ben tabi sen oysan :naughty:
 

EXC*LUSiVE

Üye
şimdi onu deneyeceğim

ben o yum ;)
 
kutluay5

kutluay5

Üye
yi çalıştırdığımda hata veriyor ve devam etmiyor. windows 7 için yapmam gereken özel bir ayar varmı.

Checking Windows version ...
Windows version: Microsoft
Searching for JAF install location ...
JAF.EXE find in: C:\Program Files\ODEON\JAF\
ERROR: Not supported Windows version

OGM_JAF_PKEY_Emulator_v5 bul bi yerden mavi simgeli bişeydir özelliklere gir uyumluluktan windows xp sp3 seç windows 7 de çalışır ;) windows 7 için herkes böyle yapabilir:aha:
 
canb34

canb34

Üye
kardes pkey le her dediğini yaptım en sonda Error reading phone init data... dedi anlamadım ilk defa hackliyorum
bir de en sonda verdiğin linkteki dosyayı ne yapalım anlamadım
 
daniel_23

daniel_23

Üye
teşekkür ederim orjinal versiyonu yükledim sorunsuz, stabil çalışıyor deneyimlerimi birazdan yazacağım şimdi yedeğimi kuruyorum :)

--------------- Ekleme ---------------

bu arada jaf ile kurulumu yaparken şöyle bir sorunla karşılaştım bir defa bastığımda power tuşuna error verdi sürücülerin yüklenmesi için 3-4 defa basmam gerekti aynı hatayı yaşayanlar bu yöntemi kullanabilirler sorunsuz kurulum yapılıyor :)
 


Üst Alt