anlamadım?Abicim yukarıda bi yer offline olmuyomuydu![]()
telefonu bağladıktan sonra pc telefonu tanıyor ve gerekli nokia yazılımları yüklüyor tabi önce pc suite yüklemelisin ki telefon bağlandıktan sonra gerekli driverlar yüklensin. bunları yapmassan jafla flash atamassınAÇIKLAMA:
bunları yapabilmeniz için herşeyden önce pc suite yükleyin telefonu pc ye bağlayın driverlar yüklensin sonra kabloyu çıkartın telefondan.
hafıza kartını biçimlendirin. sonra telefonu kapatın usb kablosu bağlı olmasın telefona.
İlk kez yapıcam gerekli alet edavatıda inidrdim burada driverden kastın ne anlamadım ?
tekrar açıp bakıyorum yanlışlık varsa düzeltirimborbey kardeş bugün güncellemiş olduğun modifiyeyi indirip telefona geçtim,
1- Türkçe ve ingilizce haricindeki diller de geldi.
2- açılışta ingilizce olarak geldi.
3- nokia orjinal açılışı olan eller ve nokia müziği ile açıldı.
4- my nokia ve sms geldi (devre dışı bırakıldığı yazıyordu ama geldi)
5- uygulamalarda rompatcher geldi, ancak add to auto işaretli değildi, kendim işaretledim.
7- yüklemeden sonra bellek 74 mb idi. internet önbelleği ???
6- nokia firmwareedition ile modifiyeyi açtım, çünki sadece hafıza kartında music klasöründeki müzikleri değilde tüm hafıza kartındakileri görsün diye e:\music yol tanımındaki music yolunu silmek için açtım, ancak zaten music klasör yolu silinmiş, c:\\e:\\ şeklindeydi
biraz önce modifiyeyi geçtim ve bunlarla karşılaştım. (yalnız şunu belirteyim, hafıza kartını biçimlendirmedim, hafıza kartından hiçbirşey silmedim, modifiyeyi geçerken hafıza kartı takılı halde idi ve modifiye başarılı bir şekilde geçti, versiyonda v51 olarak gösteriyor.)
modifiyeyi yükledikten sonra telefon kapalı iken yeşil, kırmızı, foto ve açılış tuşu ile atılan formatı yapmadım. modifiyeden sonra telefonu kullanmaya başlamadan önce bu yapılmalımı, yoksa yapmadan da kullansak problem teşkil edermi?
borbey kardeş bugün güncellemiş olduğun modifiyeyi indirip telefona geçtim,
1- Türkçe ve ingilizce haricindeki diller de geldi.
2- açılışta ingilizce olarak geldi.
3- nokia orjinal açılışı olan eller ve nokia müziği ile açıldı.
4- my nokia ve sms geldi (devre dışı bırakıldığı yazıyordu ama geldi)
5- uygulamalarda rompatcher geldi, ancak add to auto işaretli değildi, kendim işaretledim.
7- yüklemeden sonra bellek 74 mb idi. internet önbelleği ???
6- nokia firmwareedition ile modifiyeyi açtım, çünki sadece hafıza kartında music klasöründeki müzikleri değilde tüm hafıza kartındakileri görsün diye e:\music yol tanımındaki music yolunu silmek için açtım, ancak zaten music klasör yolu silinmiş, c:\\e:\\ şeklindeydi
biraz önce modifiyeyi geçtim ve bunlarla karşılaştım. (yalnız şunu belirteyim, hafıza kartını biçimlendirmedim, hafıza kartından hiçbirşey silmedim, modifiyeyi geçerken hafıza kartı takılı halde idi ve modifiye başarılı bir şekilde geçti, versiyonda v51 olarak gösteriyor.)
modifiyeyi yükledikten sonra telefon kapalı iken yeşil, kırmızı, foto ve açılış tuşu ile atılan formatı yapmadım. modifiyeden sonra telefonu kullanmaya başlamadan önce bu yapılmalımı, yoksa yapmadan da kullansak problem teşkil edermi?
hacksiz original v51 fw de media bar çalışırken;
sadece hackli ve modifiyeli cfw de media bar ÇALIŞMIYOR!

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızyi çalıştırdığımda hata veriyor ve devam etmiyor. windows 7 için yapmam gereken özel bir ayar varmı.
Checking Windows version ...
Windows version: Microsoft
Searching for JAF install location ...
JAF.EXE find in: C:\Program Files\ODEON\JAF\
ERROR: Not supported Windows version

Evet o banada olmuştu. Sonra kotukoylu arkadaşımın yapmış olduğu yazılımı kurdum. Düzeldi şimdi.
Bu arada TLnY ben tabi sen oysan![]()


