renk farketmez, yükledidiğim telefonlardan biri de gri idi(azerbaycandan alınma). Tıkır tıkır çalışıyor. Şimdi v52.0.007 versiyonu çıkardı nokia. bir kaç iyileştirme var.v60 çıkar mı bilmem ama v52nin de böyle vir cfw'i çıkarsa ne mutlu bizearkadaşlar renk farkedermı benımkı mavı degıl grı

PArdon, ben bu forum başlığında anlatılan custom fw'yi değil blackstar forum başlığındaki cfw'yi yüklemiştim. onun için bu yukarıda yazdığım bu cfw iiçin geçerli mi bilemiyorum .renk farketmez, yükledidiğim telefonlardan biri de gri idi(azerbaycandan alınma). Tıkır tıkır çalışıyor. Şimdi v52.0.007 versiyonu çıkardı nokia. bir kaç iyileştirme var.v60 çıkar mı bilmem ama v52nin de böyle vir cfw'i çıkarsa ne mutlu bize![]()
mesajına cevap attım, hatta iki tanedostum bende 5800 gri var, ama bu işlerden pek anlamıyorum telefonumun v51 ya da 52 olduğunu bilmiyorumama hacklemek istiyorum telefonu, bu konudakileri uygulasam %100 çalışır mı? dediğim gibi telefonumun versiyonunu bilmiyorum
ilkindeki link yanlış olmuş da
evet, o sorunu çözüyor,arkadaşlar bakın ben çok yenıyım tekrar sormus olucam ,ama hack ın faydası nedır sertıfıka sorununumu çözuyo bunu söylesenız yeterlı tsklr
büyük ihtimal telefonunuzda v52 fw yüklüydü, siz de burdaki v51 fw'i yüklemek istediniz ve telefonunuz açılmaz oldu(Eğer böyle olduysa doğru dürüst araştırmadan işe girişmişsiniz demektir ve bu sizin hatanızdır). Forumda v52 fw üzerine yapılmış hackli fw bulup yükleyin. Büyük ihtimal sorununuz ortadan kalkacaktır. Tavsiye, forumda ya da googleda "Blackstar v52 " diye aratın ve onu yükleyin.kardeş ben kurdum yaptım ama sonunda hata verdi ve telefon açılmıyor aciillll yardım et
kardeşim doğru diyorsun sakın beni de yanlış anlama öküz gibi işe ben girdim fazla okumadan v 52 y di benim telefonun doğru ben telefonu hack lemek için bu işe baş vurdum sabahtan beridir de uğraşıyorum tam flash biterken jaf hata veriyo ve done iki yerine bi kez geliyo . senden istediğim bu telefonumu nası geri açarım hack lı halde bana yardım et bekliyorumYAzmışım ya arkadaşım, blackstar v52 yükle. Takır takır çalışsın. Forumda başlığı bul, orda zaten yükleme anlatımı da var(sen zaten biliyosundur). çözülmez se özelden mesaj at, burda hem eski konuyu diriltmiş oluyoruz hem de arkadaşın konusunda başka bir fw'i irdelemek istemiyorumkardeşim doğru diyorsun sakın beni de yanlış anlama öküz gibi işe ben girdim fazla okumadan v 52 y di benim telefonun doğru ben telefonu hack lemek için bu işe baş vurdum sabahtan beridir de uğraşıyorum tam flash biterken jaf hata veriyo ve done iki yerine bi kez geliyo . senden istediğim bu telefonumu nası geri açarım hack lı halde bana yardım et bekliyorum


jaf sonunda hata veriyor ve telefon açılmıyor . demek istediğim jaf programı neden hata veriyorda en son işlem bittiğinde açılmıyor
öküzlük bende ki gidip red yerine blue yi yüklüyormuşum senin verdiğini indirdim yok böyle bir şey arkadaşımmmm yok böyle birşey allah sebnden razı olsunnnn 
