5800 RM-356 v51.0.006 HACK+MODİFİYE FW TR

Sponsorlu Bağlantılar

TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
hard format at bi düzelir belki
 


Ricochet

Ricochet

Üye
sizde çalışıyormu ?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
Evet
 
osmanpasa

osmanpasa

Üye
böyle tek tıkla yükelem yapacağımız yöntem yok mu. Product code falan değiştirsekten, wifiden cayır cayır yüklese.
 
baba3232

baba3232

Üye
Evet yeni farkettim çalışmıyor ama arkadaşın bu sorunu kısa zamanda düzelteceğinden eminim:oke:

--------------- Ekleme ---------------

borbey kardeşim bendeki firmwareyi editlemek istiyorum orjinal olan firmwareyi v51 black senin modifiye ettiğin gibi ben nasıl modifiye edebilirim yardımcı olabilirmisin mesela müzik için e/music internet için e hafızası işte ordaki özellikler gibi nasıl yapabilirim yardımcı olursan kendi firmwaremi yapıp atmak istiyorum galeri altındaki işlev tuşu cidden çalışmıyor.İstersen burdan yaz istersen msn verirsen eklerim konuşuruz.
 

marco2000

Üye
patch ler ototmatik açılmıyor her defasında auto ayarını yapmamız gerekiyor....
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
patch ler ototmatik açılmıyor her defasında auto ayarını yapmamız gerekiyor....
hangisini yükledin ilk üsttekini mi modifiye mi?

--------------- Ekleme ---------------

Evet yeni farkettim çalışmıyor ama arkadaşın bu sorunu kısa zamanda düzelteceğinden eminim:oke:

--------------- Ekleme ---------------

borbey kardeşim bendeki firmwareyi editlemek istiyorum orjinal olan firmwareyi v51 black senin modifiye ettiğin gibi ben nasıl modifiye edebilirim yardımcı olabilirmisin mesela müzik için e/music internet için e hafızası işte ordaki özellikler gibi nasıl yapabilirim yardımcı olursan kendi firmwaremi yapıp atmak istiyorum galeri altındaki işlev tuşu cidden çalışmıyor.İstersen burdan yaz istersen msn verirsen eklerim konuşuruz.
msn den yardımcı olabilirim.
[email protected]
 

qalip53

Üye
kardes 5800 neden usb den sarj olmuyor bu fw lerdemı olmuyor acaba acil yardım .
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
kardes 5800 neden usb den sarj olmuyor bu fw lerdemı olmuyor acaba acil yardım .
fw le alakası yok 5800 usb den şarj olma özelliği yok

--------------- Ekleme ---------------

Evet yeni farkettim çalışmıyor ama arkadaşın bu sorunu kısa zamanda düzelteceğinden eminim:oke:

--------------- Ekleme ---------------

borbey kardeşim bendeki firmwareyi editlemek istiyorum orjinal olan firmwareyi v51 black senin modifiye ettiğin gibi ben nasıl modifiye edebilirim yardımcı olabilirmisin mesela müzik için e/music internet için e hafızası işte ordaki özellikler gibi nasıl yapabilirim yardımcı olursan kendi firmwaremi yapıp atmak istiyorum galeri altındaki işlev tuşu cidden çalışmıyor.İstersen burdan yaz istersen msn verirsen eklerim konuşuruz.
yükleyenler de acaba çalışıyor mu ?
bende çalışıyor.
 
hacker_127

hacker_127

Üye
ya birde resimli halini görseydik fena olmayacaktı... acaba mümkünmü bir önizleme koysanız
 
alican_kirac33

alican_kirac33

Üye
can't detect flashing server diye bir uyarı alıyorum hocam neyi yanlış yapıyorum ?
 
alican_kirac33

alican_kirac33

Üye
flash tuşuna tıklıyorum bu hata çıkıyor
 
baba3232

baba3232

Üye
borbey msndeyim gelirmisin.Üst üste mesaj oldu flood yapmak istemem ama mesaj düzenleme bulamadım.
Msne gelmiyorsun bari burdan söyliyim rofv2 dosyasını editliyorum şuan bana rompatcher dosyası lazım hacklemek için v51 i firmwareye yerleştirmem gerekiyor bana msnden atarmısın lütfen yada upload edermisin?
 

marco2000

Üye
bende patches klasörü bile oluşmadı ama rompattcherda 2 adet patch görünüyo ikisiine de işaretleyip auto modunu seçiyorum teli açıp kapattığımda yine pasif oluyorlar...hackli dosyaları yükledim
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
güncellendi
 
alican_kirac33

alican_kirac33

Üye
sorun bendeymiş hocam verdiğin klasör isimlerinin birini yanlış yapmışım ben telefonu güncelledim ayrıca rompach oto yaptım tel açtım kapadım hala otomatik cihaz baya hızlandı emeklerin için teşekkür ederim
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
sorun bendeymiş hocam verdiğin klasör isimlerinin birini yanlış yapmışım ben telefonu güncelledim ayrıca rompach oto yaptım tel açtım kapadım hala otomatik cihaz baya hızlandı emeklerin için teşekkür ederim
rica ederim iyi günlerde kullan.
 


Üst Alt