5800 RM-356 v51.0.006 HACK+MODİFİYE FW TR

Sponsorlu Bağlantılar



TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
al kardeş istersen bunu öteki ile değiştir. 5800 bütün orjinal temaları gelicek :oke:
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
Kardeş sadece RomPatcher'in olduğu dosya hangisi? İsmini söyleyebilir misin?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
en üsttekiler 3 linkten birini indir hackli onlar
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
hayır anladm onuda şimdi o rar dosyasını indirdigimizde 7 dosya cıkıyor içinden. Onlardan hangisi sadece hack dosyası
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
ROFS2 ye gömülü
 
Aang67

Aang67

Üye
al kardeş istersen bunu öteki ile değiştir. 5800 bütün orjinal temaları gelicek :oke:

Niyetim o değil. Modifiyeli yazılım yapmak için bilgi toplamaya başladım :naughty:
 
dangerousyaso

dangerousyaso

Üye
@borbey, gerçek hayatta da insanlarla böyle mi konuşuyorsunuz?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yani ?
 

uyuss_Sehzade

Üye
arkadaşlarr şimdi seftirkayı bosverın ne bu acele anlamadım gitti ya turkıyeye gelsin pc yoluyla guncellersınız amma sabırsısınız yaa hem telefonda varmı bi hızlanma filan hissedilir derecede özelikler geldimi yane onu merak edıyorum yuklıyen arkaaşa sormak ıstıyorum v50 ile 51 arasında varmı bı fark???
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlarr şimdi seftirkayı bosverın ne bu acele anlamadım gitti ya turkıyeye gelsin pc yoluyla guncellersınız amma sabırsısınız yaa hem telefonda varmı bi hızlanma filan hissedilir derecede özelikler geldimi yane onu merak edıyorum yuklıyen arkaaşa sormak ıstıyorum v50 ile 51 arasında varmı bı fark???
ben yaptım hızı biraz arttı galeriye falan girerken baya hızlandı
dokunmatik biraz daha iyi gibi
 

uyuss_Sehzade

Üye
millet v60 beklerken v51 geldi bune iş yaa nokia ne yapmaya calışıyokii bu Mail for Exchange ne işimize yarıyoo yarıyacakta bize guncel uygulamalar telefonda performans gerek uff be banane artık hıc guvenım kalmadı nokiaa ya artık bekletimd yok neyse grşz hayırlı ugurlu olsun...
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
bu ara güncelleme olabilir yakın zamanda v60 gelebilir belki
 

uyuss_Sehzade

Üye
nasıl güncelleme olabilir v60 gelebilir ne alaksı var onu anlamadım v51 yayınlıyacaklarına v60 yayınlarlardı mantıksız geldi bana bunu yayınladıkdan sonra v60 2 yada 3 ay sonra yayınlarlar hem bu gelen özelikler pek iştah acıcı deil neden dıye sorarsanız bizim ve bazı forum sıtelerde yabancıların ıstenılen özelikleri aynı ama v51 ıstenılen özelikler cıkmadı sadece performans ve dokunmatikde iyleştirme geldi video aramasının ıyleştirmesınde ne alaka var onu anlamadım...
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
tmm işte ara güncelleme olabilir. iyiliştirme yaptı sonra bombayı patlacak:D
 
Aang67

Aang67

Üye
Telefonda bu kadar sorun varken, Nokia bu kadar fazla destek veriyorken telefonu tamamen stabil hale gelmeden bırakacağını hiç sanmıyorum. Hala bilininen ve Modifikasyona ihtiyaç duyan bugları var. v60 zaten Nokia tarafından doğrulanmış.
 

uyuss_Sehzade

Üye
neyse umarım dedigin gibi olur du bakalım v60 ne tur özelikler gelicekk gelmeside kac ayı alıcakk hadi hayırlı ugurlu olsunn nokia yine yaptı yapıcagını:)) grşz
 
baba3232

baba3232

Üye
v50 ile 51 arasında varmı bı fark???
Siz beklemeye devam edin gelince yüklersiniz o zamanda v60 çıkar ne belli :D
Modifiyeli daha hoş sade olmuş yükledim süper hızlı sanki yeni bir tlf almışım gibi samimi söylüyorum 5800 v50 yüklüydü ama telefondan pek beklentimi karşılamadığını söylemek zorundayım.Şu an bambaşka size bunu söylüyeyim arkadaşım v50 ile v51 arasında uçurum var.Ayrıca modifiye yazılım sevmem v50 de zorunluluktan birazda tlf hızlansın diye yüklüyordum artık gerek yok hem tlf hackli hemde sağolsun arkadaş çok sade bir fw yapmış tam istediğim gibi onunda klavyesine sağlık diyorum.İyi günler....
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim iyi günlerde kullan.
 
Ricochet

Ricochet

Üye
xpress music galeri kısayolu çalışmıyor (ön kameranın altındaki)
 


Üst Alt