5800 RM-356 v51.0.006 HACK+MODİFİYE FW TR

Sponsorlu Bağlantılar

qalip53

Üye
borbey sana bide bise danısacam . bu renk olayını ben bılmıyorumda . bende su an v50 navi yuklu ama telefon blue bunlar ne icin bi acıklarmısın lutfen


bide hackli versinyon calısıyormu artık ? flashlıyımmı ?
 


henes_42

henes_42

Üye
tamamdır yaptım. patch atmanıza gerek yok linki yeniledim.

inanmıyorum, maşaallah kardeş bu ne hız, daha yarım saat olmadı istekte bulunalı, ama sen ekleyip paketleyip linke attın ve bunu duyuyorsun bile. 1.sayfada en alttaki link dimi modifiyenin hackli son hali. bunu indirmeliyiz dimi.
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
kardeş varya harikasın, işte bu linkini bekliyorum (2 tane 5800 şu an sırada bekliyor :oke:) tabi böyle bi işe başlayınca soruların ardı arkası kesilmiyor, ancak muhtemel sorular bunlar, bu v51 geçerken tarif ettiğin yolu takip etmelimiyim, yoksa modifiye dosyasını v50 modifiyesini yaptığımız yolla yapsak yine olur mu? (Jaf yükleyip, kurulumu OGM_JAF_PKEY_Emulator_v5 çalıştırarak yapsak yine aynı şeyi yapmış olurmuyuz)


----

kardeş birde ilk sayfadaki linklerin sanki hangisi ne biraz karışmış gibi algıladım. yeni linki başlığı ile belirterek eklersen sanırım bir çok arkadaşın acaba hangi link hangisine ait gibi bir arayış ve gereksiz soruların önüne geçme adına bir güzellik olacaktır. hack dosyalarının patches klasörüne atıldığı modifiyeni sabırsızlıkla bekliyoruz. (emeğine yüreğine sağlık.)
tam olarak ne demek istediğini anlamadım

--------------- Ekleme ---------------

inanmıyorum, maşaallah kardeş bu ne hız, daha yarım saat olmadı istekte bulunalı, ama sen ekleyip paketleyip linke attın ve bunu duyuyorsun bile. 1.sayfada en alttaki link dimi modifiyenin hackli son hali. bunu indirmeliyiz dimi.
evet
 
mustafa

mustafa

Üye
win7 de pkey çalışmıyor ya :( sanal sürücüden xp kurdum oradan denedeim flash aşamasına kadar geliyor ama telefonu bulamıyor. win7 için ne yapmalıyız yardımmm

hocam ben win7 64 bit kullanıyorum ama gayette güzel çalışıyor bende program.
 

qalip53

Üye
renk olayı nedır acaba bi söylermisin bide artık flashlasam bii sorun cıkarmı ?
 
Aang67

Aang67

Üye
verdiğiniz doyaşarın hepsini (hackli ) alonları 7 adet direk programfiles nokia vs.. dosyasına attım ve yükledikten sonra telefona ingilizce yüklendi .başka bir ayar yapmak gerekiyormu.daha önca defalarca yükledim başka yazılımları direk türkçe olarak açılıyordu....telefon language seçeneğindede türkçe yook..

Euro2 Turkey Navi kodu ile yükleme yapın.
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
borbey sana bide bise danısacam . bu renk olayını ben bılmıyorumda . bende su an v50 navi yuklu ama telefon blue bunlar ne icin bi acıklarmısın lutfen


bide hackli versinyon calısıyormu artık ? flashlıyımmı ?
hepsi çalışıyor sorun yok renk olayı sadece tema değişiyor mesala benim verdiğim red kırmızı tema geliyor.
rofs3 dosyasını değiştirirsen tema değişir.
 
Aang67

Aang67

Üye
hepsi çalışıyor sorun yok renk olayı sadece tema değişiyor mesala benim verdiğim red kırmızı tema geliyor.
rofs3 dosyasını değiştirirsen tema değişir.

O konuyla ilgili benim size sormak istediğim birşey var. Navi koduyla yükleyince istediğim bir tema çıkmasını, Blue Red gibi kodlarla yükleyince farklı temalar çıkmasını istiyorum diyelim. Bunu nasıl yapabilirim?
 

qalip53

Üye
rof3 dosyasını v50 den kalanla deistirsem yine v51 yuklemis olurum dimi ?
yani rof2 firmware olan önemli dosya dimi ??
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
rof3 dosyasını v50 den kalanla deistirsem yine v51 yuklemis olurum dimi ?
yani rof2 firmware olan önemli dosya dimi ??
olmaz
bunlardan içindekini istediğini koyabilirsin sadece tema değişir


sen genede bu verdiğimi boşver ilk sayfadaki talimatları yap
 

qalip53

Üye
eyvallah bilader ..
 
henes_42

henes_42

Üye
kardeş rofs3 klasörü eklemişsin, içinde 4 tane rofs3 dosyası var, bunların hangisi nedir?

bu arada sitede günün hit sayfası burası ve güzel çalışma,
 
Aang67

Aang67

Üye
O konuyla ilgili benim size sormak istediğim birşey var. Navi koduyla yükleyince istediğim bir tema çıkmasını, Blue Red gibi kodlarla yükleyince farklı temalar çıkmasını istiyorum diyelim. Bunu nasıl yapabilirim?

Görmediniz sanırım :islik
 
Aang67

Aang67

Üye
4 tane var red blue black navi boşver sen bunları:ehe

--------------- Ekleme ---------------


açacaksın rofs3 dosyasını istediğin temayı atacaksın öle olabilir.

Yani şu şekilde değilmi:

RM-356_51.0.006_C01_prd.rofs3.fpsx = Red
RM-356_51.0.006_C02_prd.rofs3.fpsx = Blue
RM-356_51.0.006_C03_prd.rofs3.fpsx = Black
RM-356_51.0.006_C04_prd.rofs3.fpsx = Navi

Sıralaması bu şekilde mi? Siz biliyorsunuzdur herhalde.. Sonra skins klasörüne tema gidecek.. ?:hmmm
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
Yani şu şekilde değilmi:

RM-356_51.0.006_C01_prd.rofs3.fpsx = Red
RM-356_51.0.006_C02_prd.rofs3.fpsx = Blue
RM-356_51.0.006_C03_prd.rofs3.fpsx = Black
RM-356_51.0.006_C04_prd.rofs3.fpsx = Navi

Sıralaması bu şekilde mi? Siz biliyorsunuzdur herhalde.. Sonra skins klasörüne tema gidecek.. ?:hmmm
red
black
blue
navi temaları
mesala C01 açacaksın diğer rofs3 dosyalarının içindekilerden
rofs2\private\10207114\import
rofs2\resource\skins bunların içindekini c01 e kopyalıcaksın.
sonra C01 diğerlerini yanına koy flashla
 
Aang67

Aang67

Üye
red
black
blue
navi temaları
mesala c01 açacaksın diğer rofs3 dosyalarının içindekilerden
rofs2\private\10207114\import
\rofs2\resource\skins bunalrın içindekilerini c01 kopyalıcaksın
:blink: :allalla:
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
    Konu Sahibi
:ehe:ehe:ehe
 


Üst Alt