En iyi paylaşım yapan üye

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Adem abi beni bu kategroiye aldığın için teşekkür ederim :)
ama Bilal abi Catty bence çok daha iyi ve güzel paylaşımlar yapıyor Herkesin paylaşımı çok güzel herkes çok güzel şeyler yapıyor ama Bilal abi bence en iyilerden biri Tekrar teşekkür ederim iyi forumlar :)
Bi an için 10 kere yazıcağını düşünmüştüm 3 de sonlandırdın :)
 


Doğan

Üye
Bi an için 10 kere yazıcağını düşünmüştüm 3 de sonlandırdın :)

valla o an ne oldu bende anlamadım sayfa dondu kaldı bende çıktım sayfadan tekrar girdiğimde böyle olmus özür dilerim :mahcup:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Teşekkürler Arkadaşlar , sizleri seviyorum, engelleri kaldıralım , durmak yok paylaşıma devam evelallah.
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Boş paylaşım yapıp profil sayfamdaki konu sayımı yükselteceğime... Sağlam paylaşım yapar millete faydalı olurum daha iyi...

İşte yorum budur...Aynen katılıyorum dostum...
 
L.J.

L.J.

Üye
Bu siteden henüz kimseyi tanımıyorum ama kişisel olarak dikkatimi çeken 4-5 üye oldu kendi forumculuk deneyimlerine dayanarak söylerimki konu başlığının tarif ettiği üye gercektende boş paylaşım yapanlar değil başkalarına yararı olan paylasımlardır.yoksa bende spor bölümüne 300 konu açarım ama s60 uygulamaları,oyunları,waw-mp3 bölümüne açacağım 10 konu kadar değerli olmaz.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
bi ara Hellboy diye bir üye vardı java bölümünde iyi paylaşımlar yapardı. hiç bir yerde bulunmayan oyunları paylaşırdı. şimdi ise hep symbian'dayım. şimdi ne yapıo bilmiyorum.

Bir zamanlar sende iyiydin ama şimdi yeni forumunda adminsin, orada paylaşırsın artık istediğini. Bu arada Turkuazforum'da, maxicep'teki eski avatarını kullanmışsın görünce çok duygulandım. Yöneticiler daha önce bununla ilgili bir konu açmışlardı farklı forumlarda admin olan arkadaşlarla ilgili. Sanırım seni de göz önüne alacaklardır.
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
Bir zamanlar sende iyiydin ama şimdi yeni forumunda adminsin, orada paylaşırsın artık istediğini. Bu arada Turkuazforum'da, maxicep'teki eski avatarını kullanmışsın görünce çok duygulandım. Yöneticiler daha önce bununla ilgili bir konu açmışlardı farklı forumlarda admin olan arkadaşlarla ilgili. Sanırım seni de göz önüne alacaklardır.

o foruma girenler bnm orayla ne kadar ilgilenmediğimi göreceklerdir. fazla bakmıom oraya. sarmıo bni. 13 üye var. yani onun için bnm için maxicep daha ii. ;)
maicepte huzur var.
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Bu siteden henüz kimseyi tanımıyorum ama kişisel olarak dikkatimi çeken 4-5 üye oldu kendi forumculuk deneyimlerine dayanarak söylerimki konu başlığının tarif ettiği üye gercektende boş paylaşım yapanlar değil başkalarına yararı olan paylasımlardır.yoksa bende spor bölümüne 300 konu açarım ama s60 uygulamaları,oyunları,waw-mp3 bölümüne açacağım 10 konu kadar değerli olmaz.
bence bardağın boş tarafından bakmaktansa dolu tarafından bakmalıyız örneğin
Fotoğraf Makineleri ve Video Kameralar
ben bu bölüme konu açıyorum konular s60 oyun bölümlündeki gibi incelenmiyor tabiki
ama farketdiyseniz s60 oyun bölümünde kim bilir kaç yüz kişi takılırken bu bölümler boş duruyor
birinin de bu bölümlere bakması lazım yani ben şimdi boşu boşuna mı konu açıyorum hayır
s60 bölümüne konu açan benden daha iyi iş mi yapıyor bence hayır yani kaliteli paylaşım yapmak iyi ama bölümleri boş bırakmak da bize yakışmıyor :nono:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Semih'in yorumuna harfiyen katılıyorum. Önemli olan konunun rağbet görmesi değil. Mesela ben Semih'in bahsettiği konu başlığına Dijital Fotoğrafçılık için İpuçları isminde bir konu açtım. Fazla ilgi görmeyeceğini biliyorum ama önemli olan birinin birgün ihtiyacı olduğunda girip bakması.
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
bence bardağın boş tarafından bakmaktansa dolu tarafından bakmalıyız örneğin
Fotoğraf Makineleri ve Video Kameralar
ben bu bölüme konu açıyorum konular s60 oyun bölümlündeki gibi incelenmiyor tabiki
ama farketdiyseniz s60 oyun bölümünde kim bilir kaç yüz kişi takılırken bu bölümler boş duruyor
birinin de bu bölümlere bakması lazım yani ben şimdi boşu boşuna mı konu açıyorum hayır
s60 bölümüne konu açan benden daha iyi iş mi yapıyor bence hayır yani kaliteli paylaşım yapmak iyi ama bölümleri boş bırakmak da bize yakışmıyor :nono:

Bu sayede arada bölümünde reklamını yaptın hadi....:D
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Salih Baba™;1393552' Alıntı:
Bu sayede arada bölümünde reklamını yaptın hadi....:D
çaktırma Salih yaw :D
 

Doğan

Üye
Semih'in yorumuna harfiyen katılıyorum. Önemli olan konunun rağbet görmesi değil. Mesela ben Semih'in bahsettiği konu başlığına Dijital Fotoğrafçılık için İpuçları isminde bir konu açtım. Fazla ilgi görmeyeceğini biliyorum ama önemli olan birinin birgün ihtiyacı olduğunda girip bakması.

kesinlikle adem abi :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Bu siteden henüz kimseyi tanımıyorum ama kişisel olarak dikkatimi çeken 4-5 üye oldu kendi forumculuk deneyimlerine dayanarak söylerimki konu başlığının tarif ettiği üye gercektende boş paylaşım yapanlar değil başkalarına yararı olan paylasımlardır.yoksa bende spor bölümüne 300 konu açarım ama s60 uygulamaları,oyunları,waw-mp3 bölümüne açacağım 10 konu kadar değerli olmaz.
İyi de arkadaşım herkesin işine yarayan farklı değil midir?Sen spor bölümüne hiç girmeyebilirsin ama başka bi arkadaş oradan haberleri okuyup bilgilenip diğer üyelerle fikir paylaşıp yorumlarda bulunabilir.Bi nebzede bu da bi faydadır :oke:
 

Doğan

Üye
İyi de arkadaşım herkesin işine yarayan farklı değil midir?Sen spor bölümüne hiç girmeyebilirsin ama başka bi arkadaş oradan haberleri okuyup bilgilenip diğer üyelerle fikir paylaşıp yorumlarda bulunabilir.Bi nebzede bu da bi faydadır :oke:

kesinlikle katılıyorum semih abi :)
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
İyi de arkadaşım herkesin işine yarayan farklı değil midir?Sen spor bölümüne hiç girmeyebilirsin ama başka bi arkadaş oradan haberleri okuyup bilgilenip diğer üyelerle fikir paylaşıp yorumlarda bulunabilir.Bi nebzede bu da bi faydadır :oke:

Teşekkürler. Çok mantıklı bir yaklaşım
 
Bora

Bora

Üye
Ben catty'i ve kendimi öneriyorum :D :D
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
çilekeş de iyi paylaşım yapardı ama o artık :bann::bann::bann: malesef ama yine de devam ediyor paylaşmaya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt