BaşıBozuk
Üye
Bi an için 10 kere yazıcağını düşünmüştüm 3 de sonlandırdınAdem abi beni bu kategroiye aldığın için teşekkür ederim
ama Bilal abi Catty bence çok daha iyi ve güzel paylaşımlar yapıyor Herkesin paylaşımı çok güzel herkes çok güzel şeyler yapıyor ama Bilal abi bence en iyilerden biri Tekrar teşekkür ederim iyi forumlar![]()







