anılbaran
Üye
Ekim Ayının Şanslı Üyesi
Evet maxici genjlik burası bi hukuk devleti olduğundan ayın üyesini yavaştan seçmeye başlasak iyi olur .Ondan sonra karar vermekte zorlanıyoz, oylar gümbürtüye gidiyor.Bu ay klavyenize çarpan üye var mı bi bakın bakalım Değerlendirelim liste yapalım sonra anket açalım oy verelim.Benim önerim rzsrht nickli üye.Neden ? .Android bölümünde son haftalarda paylaşımlar da bulunmaya başladı.Bi iki derken iyice gözüme çarptı.Yani android oyun bölümünde paylaşım yapmaya başladı düzenli olarak geliyor konu açıp gidiyor.Benim önerebileceğim bu yani bence bu arkadaş hak ediyor .Tabi ayrıntılı değerlendirme , siz kırmızılı abilerime kalmış. @Yönetici @Admin


ayrıca onun tavrı üyelere karşı hoş değil genel olarak değil belki ama çok takıyor kafayı bişi olunca sanki çok biliyo gibi davranıyor davranışları hiç iyi değil bence sinsilik yapıyo onu bi geçelim bence




