Ekim Ayının Şanslı Üyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Ekim Ayının Şanslı Üyesi
Evet maxici genjlik burası bi hukuk devleti olduğundan ayın üyesini yavaştan seçmeye başlasak iyi olur .Ondan sonra karar vermekte zorlanıyoz, oylar gümbürtüye gidiyor.Bu ay klavyenize çarpan üye var mı bi bakın bakalım Değerlendirelim liste yapalım sonra anket açalım oy verelim.Benim önerim rzsrht nickli üye.Neden ? .Android bölümünde son haftalarda paylaşımlar da bulunmaya başladı.Bi iki derken iyice gözüme çarptı.Yani android oyun bölümünde paylaşım yapmaya başladı düzenli olarak geliyor konu açıp gidiyor.Benim önerebileceğim bu yani bence bu arkadaş hak ediyor .Tabi ayrıntılı değerlendirme , siz kırmızılı abilerime kalmış. @Yönetici @Admin
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve Nextman


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bu ne sürrrrraaaaatttt genç gözlerim yaşar dı ellerim Tarkan :D :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
olsun abi açalım şimdiden karar vermeye başlayalım her arkadaşımız fikrini beyan etsin, ay bitiyo zaten anca yani az çok kim aktif belli olur :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
ANIL

ANIL

Admin
Katılıyorum adaş. Dediğin gibi o arkadaş paylaşım açısından oldukça aktif. Konuları hakkında uyarılarıma olumlu yaklaştı ayrıca.
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
mesut aktaş diyorum eğer olmadıysa epey aktiflik gösterdi ikinci el bölümünde diğer bölümleri veya üyelerle olan diyaloğunu bilmem
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
asigsasi

asigsasi

Üye
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar, Mad EagLe ve Nextman
asigsasi

asigsasi

Üye
@MaxipmaN diyorum :)
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
cep team da yöneticilik yapan ajan
mesajı klavyemden aldık ortak :oke: ayrıca onun tavrı üyelere karşı hoş değil genel olarak değil belki ama çok takıyor kafayı bişi olunca sanki çok biliyo gibi davranıyor davranışları hiç iyi değil bence sinsilik yapıyo onu bi geçelim bence
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Mesut son zamanlarda yapmış olduğu direk söylüyorum Ukala davranışları ile eksinin de eksisinde şahsımca Kanım budur :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi ve anılbaran
asigsasi

asigsasi

Üye
mesajı klavyemden aldık ortak :oke: ayrıca onun tavrı üyelere karşı hoş değil genel olarak değil belki ama çok takıyor kafayı bişi olunca sanki çok biliyo gibi davranıyor davranışları hiç iyi değil bence sinsilik yapıyo onu bi geçelim bence
vaktinde onun yüzünden reşvan ile papaz olmuştuk :)
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Mesut son zamanlarda yapmış olduğu direk söylüyorum Ukala davranışları ile eksinin de eksisinde şahsımca Kanım budur :cool
aynen abi kesinlikle o dediğinden çok fszla var onda adamı sinir ediyor
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
mesut aktaş diyorum eğer olmadıysa epey aktiflik gösterdi ikinci el bölümünde diğer bölümleri veya üyelerle olan diyaloğunu bilmem
Halit bu tip konularda alınganlık olmaz dimi kardeşim. :cool Sen beni önerecektin şişşşşş aramızda :anlas::kro2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Halit O., asigsasi ve anılbaran
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bizim bölümde öyle gerçek anlamda öne çıkan ve iyi işler yapan pek kimseyi göremedim beats'den sonra.
Bu ay önerilecek adaylar üzerinden profil/konu/mesaj incelemesi yapıp oy kullanacağım yine.
@Ozan da aylık istatistikleri sağlayabilirse, önerilerin yanı sıra performans listesinden de inceleme imkanımız olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
o zaman bende genele uyarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Boşuna uğraşmayın rütbeyi alın, ayın üyesini beni yapın.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Nextman
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Üyelere soralım :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bu ay zor olacak anlaşılan . :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt