anılbaran
Üye
rzsrht nickli üyemizden başka öneriniz yoksa anket açmaya gerek yok arkadaşlar o zaman ?? @Yönetici
O üyeciğin adını bile ağzınıza almayın değmez adını görünce küfür edesim geliyormesut aktaş diyorum eğer olmadıysa epey aktiflik gösterdi ikinci el bölümünde diğer bölümleri veya üyelerle olan diyaloğunu bilmem


Mesut artisttin teki. Banada atarlandı geçen bi de yöneticiymiş godoş

yok ban yemesin de sadece yerini bilsin adam 3 aydır kendi forumuna uğramıyorO zaman 3hayırla uğurlayalım onu ban yesin![]()
o değil niye adın soyadınla üyelik alıyorsun hadi madem böyle birşey yapacan neden her yerde yapıyorsunyok ban yemesin de sadece yerini bilsin adam 3 aydır kendi forumuna uğramıyor
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

can alıcı soruO vatandaş über zekaheryerde takılma lüksü varmış
Peki sen ne geziyon oralardahadi bağalım
![]()

Sana 3 gün mühlet adamım beşiktaş yenilgisinin acısını senden alırımcan alıcı soru![]()


abi retailciler yeni çıkan uygulamayı satın alır bizde hazira konar dik eskiden şimdi mağaza yeni uygulamalara kapalı olduğu için artık işim yok oradaO vatandaş über zekaheryerde takılma lüksü varmış
Peki sen ne geziyon oralardahadi bağalım
![]()

benim adayım yokAyın üyesi adayı bulalım sabaha yazarım
Bahadır'ı tekrar yapın 
abi bu online göstergesi ne zaman gelirYok yeni biri gerekli hadiyin iyi geceler![]()

hatırlatma abi tilt oluyorum elim ayağım titriyor zaten o maçı hatırladıkçaSana 3 gün mühlet adamım beşiktaş yenilgisinin acısını senden alırım
Saygılar![]()

ne yazıkki dostum 18 yaşından küçükler oy kullanamıyor. Bende mod olduğumda 4 sene önce falan işte 17 buçuk yaşındaydım kullandırtmadılar banaHee, bu ayın üyesine de biz karar veriyoruz değil mi şimdi![]()
