Ekim Ayının Şanslı Üyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
rzsrht nickli üyemizden başka öneriniz yoksa anket açmaya gerek yok arkadaşlar o zaman ?? @Yönetici
 


noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
mesut aktaş diyorum eğer olmadıysa epey aktiflik gösterdi ikinci el bölümünde diğer bölümleri veya üyelerle olan diyaloğunu bilmem
O üyeciğin adını bile ağzınıza almayın değmez adını görünce küfür edesim geliyor

:birak::sahan2:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Mesut artisttin teki. Banada atarlandı geçen bi de yöneticiymiş godoş
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe ve asigsasi
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Mesut'u bana gönderin ... :D
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
O zaman 3hayırla uğurlayalım onu ban yesin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
asigsasi

asigsasi

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
yok ban yemesin de sadece yerini bilsin adam 3 aydır kendi forumuna uğramıyor

o değil niye adın soyadınla üyelik alıyorsun hadi madem böyle birşey yapacan neden her yerde yapıyorsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
O vatandaş über zeka :cool heryerde takılma lüksü varmış ;)

Peki sen ne geziyon oralarda sopa: hadi bağalım :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL ve asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
O vatandaş über zeka :cool heryerde takılma lüksü varmış ;)

Peki sen ne geziyon oralarda sopa: hadi bağalım :d:
abi retailciler yeni çıkan uygulamayı satın alır bizde hazira konar dik eskiden şimdi mağaza yeni uygulamalara kapalı olduğu için artık işim yok orada :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Sorun yok kardeşim espirisine takılıyorum ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Ayın üyesi adayı bulalım sabaha yazarım
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Yok yeni biri gerekli hadiyin iyi geceler :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Hee, bu ayın üyesine de biz karar veriyoruz değil mi şimdi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt