En iyi paylaşım yapan üye

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
En iyi paylaşım yapan üye
Arkadaşlar merhaba.

Burada en iyi paylaşım yapan arkadaşımızı değerlendirelim. Lütfen burada yorumlarınızı yaparken konu sayısının fazlalığına göre değil, konuların doluluğuna göre değerlendirmemizi yapalım. Ben Catty, Dqn Design ve PSU diyorum. Yöneticileri karıştırmıyorum tabi. Onlar ayrı bir sınıfta. Burada sadece üyeleri değerlendiriyoruz. Haydi bakalım

İyi Forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğan ve NeedLeFLuff


BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Caty de iyi hepside iyi ama benim favorim Salih Baba ;) Mustafa Furkan da ilk 3 de yer alıyor :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Biz zaten değerlendirerek, en iyisini Ayın Üyesi olarak seçmeye calisiyoruz yönetim oylaması ile. :sn:
 
blue_hangman

blue_hangman

Üye
Biz zaten değerlendirerek, en iyisini Ayın Üyesi olarak seçmeye calisiyoruz yönetim oylaması ile. :sn:
gelecek ay farklılık yapıp belirlenmiş 10 üye arasında oylama yapılarak seçilsin ( bence ) . forum tarihlerinde bir ilk
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Biz zaten değerlendirerek, en iyisini Ayın Üyesi olarak seçmeye calisiyoruz yönetim oylaması ile. :sn:

Doğrudur haklısın Ozan. Ama demokratik ülkelerde olduğu gibi herkes beğendiği kişileri belirtmeli değil mi?
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Katılıyorum biz seçelim ayın üyelerini rütbe sınırlaması ile
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Ayın üyesini üyelerin secmesinde bence bazı problemler yaşanabilir cünkü Fake üyeliklerle mücadele o kadar kolay olmuyor ve samimi kişiler birbirlerine oy verebilir....:)
 
Pure Life

Pure Life

Üye
Ewet avatar yarışmasında bile büyük bir problem oluyor.Mesela Caty hak etmesine rağmen birinci olamazdı.Herkes arkadaşına oy verirdi.Ama belki şu önlenmiş olurdu geçmiş aylardaki gibi ayın üyesi olan ayrıca kopya sitelerde üye olan üyelerimiz ayın üyesi ünvanını hiç bir zaman kazanamazlardı.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Zaten konu yani paylaşım sayısı profil bölümünde herkes tarafından görülüyor..Paylaşımın iyisi makbule geçendir her zaman..Yoksa kopyalama yapıştır gibi basit bir yöntem var..Önemli olan bunlarsızda paylaşım yapabilmektir. Yoksa ahmet mehmet vs ismi burda lanse etmek belirlemek saymadığımız isimlere ayıp olur..Herkesin paylaşımı güzeldir diyip kapatalım :)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Boş paylaşım yapıp profil sayfamdaki konu sayımı yükselteceğime... Sağlam paylaşım yapar millete faydalı olurum daha iyi...
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Arkadaşlar ister istemez alındım.

Şunu söylemek istiyorum,ben bazen kendi açtığım konularla Biyografi bölümü dolduruyorum, evet kopyala , yapıştır yapıyorum , ama bu bence önemli değil...Önemli olan şey ise şu ;

-Ben MaxiCep'i seviyorum , seveceğim , hem buradaki arkadaşlara yardımcı olmak , bilgi sahibi etmek amacında , hemde Tıklanma sayısı oldukça yüksek olan maxicep'i Google veritabanında gözüktürmektir...
Konu açaraken birincil hedefim bu , yani kısacası , Google da en çok ne aranıyor , en çok kim sorgulanıyor ' u bulup ona göre MaxiCep'te konu başlığına dikkat ederek konu açmaktır. Faydası oldumu derseniz , Oldu ...
Konu açtığım bölümde öncekine Nazaran misafir sayısı oldukça yükseldi..Zaten bunu görünce insanın otomatik olarak mutluluk hormonları salgılanıyor..Konu açacak üyelere bunu tavsiye ederim...

Not : Bu konuşmayı yapmayacaktım , ama ilk baştada da belirttiğim gibi birazcık alındım doğrusu..Ama tabi bana deniliyor , denilmiyor , burasıda önemli , çünkü hatayı görmek bazen zor ve zaman olarak uzun sürebiliyor...
Saygılarımla Catty :)
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
bi ara Hellboy diye bir üye vardı java bölümünde iyi paylaşımlar yapardı. hiç bir yerde bulunmayan oyunları paylaşırdı. şimdi ise hep symbian'dayım. şimdi ne yapıo bilmiyorum.
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
bi ara Hellboy diye bir üye vardı java bölümünde iyi paylaşımlar yapardı. hiç bir yerde bulunmayan oyunları paylaşırdı. şimdi ise hep symbian'dayım. şimdi ne yapıo bilmiyorum.
o da pır pır

:) uçtu

bu mesajımı okuyan özelliklede arkadaşım Salih Baba'nın deyimine göre bunlar fani şeyler

ve bu şarkı onlara armağan olsun hatta burdaki kendini çok sağlam hisseden herkese gelsin



ajda pekan - kimler geldi... kimler geçti :sn:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Ajda ablamız cok güzel söylemiş....
 
Nazy

Nazy

Üye
Ayın En İyi Üyesi,
Yaptığı Paylaşıma Göre Seçilmiyor
Diğer Kullanıcıların Göremediği Bazı Bilgiler Işığında Seçiliyor
Bu bilgileri Her Kullanıcı Göremeyeceği İçin
Kullanıcıların Böyle Bir Seçim Yapması Yerinde Olmayacaktır.
 

Doğan

Üye
Adem abi beni bu kategroiye aldığın için teşekkür ederim :)
ama Bilal abi Catty bence çok daha iyi ve güzel paylaşımlar yapıyor Herkesin paylaşımı çok güzel herkes çok güzel şeyler yapıyor ama Bilal abi bence en iyilerden biri Tekrar teşekkür ederim iyi forumlar :)


--------------- Ekleme ---------------

Adem abi beni bu kategroiye aldığın için teşekkür ederim :)
ama Bilal abi Catty bence çok daha iyi ve güzel paylaşımlar yapıyor Herkesin paylaşımı çok güzel herkes çok güzel şeyler yapıyor ama Bilal abi bence en iyilerden biri Tekrar teşekkür ederim iyi forumlar :)
 

Doğan

Üye
Adem abi beni bu kategroiye aldığın için teşekkür ederim :)
ama Bilal abi Catty bence çok daha iyi ve güzel paylaşımlar yapıyor Herkesin paylaşımı çok güzel herkes çok güzel şeyler yapıyor ama Bilal abi bence en iyilerden biri Tekrar teşekkür ederim iyi forumlar :)
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Catty sen alınma amaç ortada. Bu arada yönetici arkadaşlar tabi ki çok güzel paylaşımlar yapıyor onları bu işe katmamıştım. Neyse konu amacından uzaklaşıyor galiba kapatılırsa iyi olur. Çok değerli arkadaşlar var üzülmesini istemiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt