L-LumieRe
Üye
ne yazıkki dostum 18 yaşından küçükler oy kullanamıyor. Bende mod olduğumda 4 sene önce falan işte 17 buçuk yaşındaydım kullandırtmadılar bana

ne yazıkki dostum 18 yaşından küçükler oy kullanamıyor. Bende mod olduğumda 4 sene önce falan işte 17 buçuk yaşındaydım kullandırtmadılar bana



Lan şu mesaji gordukten sonra ben konuya daha adim atmadim ya. Anketimi yapip gidiyorum ben.Bu ne sürrrrraaaaatttt genç gözlerim yaşar dı ellerim Tarkan![]()
![]()
niye mesajımı beğenmedin gözümLan şu mesaji gordukten sonra ben konuya daha adim atmadim ya. Anketimi yapip gidiyorum ben.

Sen söyle abi şimdi bununla benim oyum bir miniye mesajımı beğenmedin gözüm![]()

Sus lan çobanSen söyle abi şimdi bununla benim oyum bir mi![]()
Anketin sonucu "olmasın" çıkarsa ne yapacaz![]()
Yazdığına gülüyorum Polis üzerine alındı gelde anlatAnketin sonucu "olmasın" çıkarsa ne yapacaz![]()

