"MaxiOkey" 1. MaxiCep Okey Turnuvası

Sponsorlu Bağlantılar

pisicikk

pisicikk

Üye
Teşekkürler pisicikk ama keşke siz de katılsaydınız :)

:hmmm Çok çekişmeli geçeceğe benziyor.


:) ya katılmadım ama aklım sizde :)
bence de çok çekişmeli olur da takım arkadaşıma yazık etmek istemedim :)
benim yüzümden o da yanmasın :)
yoksa seve seve katılırdım :)
tekrar teşekkür ederim davetiniz için :)
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu turnuva bu şekilde olmaz.başka bir yolu olmalı.böyle bir çok grup maçını yapamaz.yüzde doksanı elenir...
Elbette yeterli takibi olmayan üyeler elenecektir.
Bu arada "başka bir yolu" sizin organize edeceğiniz 2. okey turnuvasında gayet tabii uygulayabilirsiniz.
ben katılmıyorum ama herkese BOL şans :)
Yedek üye olarak katılma imkanınız mevcut.
benim ortağımdan cevap geldi ama halen rakiplerimizden ses yok.. Beklemedeyim.
Tamamdır :oke:
maçları yarın aksam yapabiliriz
Ortağınızla ve rakiplerinizle bireysel olarak konuşmanızı tavsiye ederim :)
benim eşin gelceği yok sırf turnuvaya kayıt olmak için 50 mesajı dolduran üyelerden 4 gündür online olmuyo rakiplerden de ses yok şimdi benim es yok diye ben elenecek miyim ?
Kesinlikle elenmeyeceksiniz!
Bu yüzden Ön Eleme yapıyoruz zaten! Takip etmeyecek üyeler süzgeçten geçsin diye :) Her bir dörtlü gruptan en az 1 en fazla iki kişi bir üst tura çıkacaktır :)
Yeter ki takip ettiğinizi görelim.
eksiklerin yerine ben gelebilirm:)
Yedek üye olarak pazar gecesi saat 12'den sonra ekleneceksiniz, eğer takip etmeyen üyeler olursa :)
3-20) Negative - BaşıBozuk vs. _-_-_-ahmet-_-_ - excalybur60
hadi excalybur60 kardeş bitirek şu işi :d
Ortağınıza özelden de bildirin bence bunu :)
:) ya katılmadım ama aklım sizde :)
bence de çok çekişmeli olur da takım arkadaşıma yazık etmek istemedim :)
benim yüzümden o da yanmasın :)
yoksa seve seve katılırdım :)
tekrar teşekkür ederim davetiniz için :)
Görüldüğü üzere bir çok üyeden daha aktifsiniz :gul: Bence yedek üye olarak alalım sizi de :)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
:) ya katılmadım ama aklım sizde :)
bence de çok çekişmeli olur da takım arkadaşıma yazık etmek istemedim :)
benim yüzümden o da yanmasın :)
yoksa seve seve katılırdım :)
tekrar teşekkür ederim davetiniz için :)

Ata'nın da dediği gibi katılmak isteyen birçok üyeden daha aktifsiniz ve turnuvayı da yakından takip ediyorsunuz.

Turnuvaya katılan arkadaşların çoğunun profesyonel derecede okey oynadıklarını sanmıyorum. Oyunda kaybedip de elenmek, turnuvayı takip etmeyip arkadaşını yarı yolda bırakmaktan daha iyidir. :)

--------------- Ekleme ---------------

CryDaqqeR - arşiment vs. Mustafa Furkan - turkordu


Ben ve eşim turkordu , rakiplerimizden de CryDaqqeR oyun saati konusunda anlaştık ama arşiment hâlâ aktif değil.
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Okeyden anlasam bende katılmak isterdim ..
 
SOLIDMEMO96

SOLIDMEMO96

Üye
ben niye davet edilmedim??
 
greenmile

greenmile

Üye
bide maçları Allahın izniyle yapabilsek:D
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
iyiki çok kişiyle katılım olmuş, böylece yarı yolda bırakanlar meydana çıktı, bi nevi ön eleme (preator'un deyimi ile)
 
osaka123

osaka123

Üye
benide alır mısın yoksa msj sayım az mı
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hem mesaj sayınız az hem de geç kaldınız :)
Bir dahaki sefere aramızda olmanız dileğiyle... :)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Use 2000 ve ben hazırız ama rakipler yok ortada, hatta siteye bile girmemişler uzun süredir...
 
greenmile

greenmile

Üye
Çoğu kişi diskalifiye olucak gibi duruyor belki bu kadar yüksek bi katılım olmasa daha iyi olabilirdi...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Az olsun öz olsun :)
Biz bu ön eleme aşamasını bunun için yapıyoruz!
Asıl turnuvada devamsızlık yapacak adam istemiyorum!
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
arkadaşlar benim bi problemim var ben yarışmayı yakından takip ediyorum ve bu gün benim maçım vardı bende my nete girdim ve rakiplerimle takımk arkadaşımı bekledim ama takım arkadaşım gelmedi bu benim suçum değil sitede sürekli online bekliyorum yani konuyuyakından takip ediyorum bana biraz yardım edin :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Siz aktif olduğunuzu gösteriyorsunuz. Bu karşılıksız kalmaz :)
Ön elemede önemli olan aktifliktir.
Siz yine de elinizden geleni yapın, sonuçta herkesin pazar gecesi saat 12ye kadar süresi var. Ben o zaman geldiğinde gerekenleri yazarım konuya!..
 
xkadir61

xkadir61

Üye
salihle my nette ağaç olduk beklemekten yaw, hani bizim elemanlar nerede. ey rakipler geldiyseniz 3 kere tıklatın.:ehe
 
turkordu

turkordu

Üye
Ben eşim Mustafa Furkan ve CryDaggeR Cuma günü saat 13.00 te maçı yapıcağımızı kararlaştırdık arşimente de mesaj yolladık ama online olmadı 3 saat bekledik ve hergün turnavayı takip ettik bundan sonra ne olcak bilmiyorum ama online olmayan arkadaşlar elenir heralde...
 


Üst Alt