pisicikk
Üye
Teşekkürler pisicikk ama keşke siz de katılsaydınız
Çok çekişmeli geçeceğe benziyor.
ya katılmadım ama aklım sizde
bence de çok çekişmeli olur da takım arkadaşıma yazık etmek istemedim
benim yüzümden o da yanmasın

yoksa seve seve katılırdım

tekrar teşekkür ederim davetiniz için

Çok çekişmeli geçeceğe benziyor.
Bence yedek üye olarak alalım sizi de
Töbe Töbe 
