BaşıBozuk
Üye
Bence 50 Değilde 25 Olsa50 mesaj sınırımız var arkadaşlar. Umarız bir dahaki turnuvada aramızda olursunuz.
Hem Amaç Yeni Olanlarla Kaynaşmak Değil mi ? 
Bence 50 Değilde 25 Olsa50 mesaj sınırımız var arkadaşlar. Umarız bir dahaki turnuvada aramızda olursunuz.
Hem Amaç Yeni Olanlarla Kaynaşmak Değil mi ? 
Değil.Bence 50 Değilde 25 OlsaHem Amaç Yeni Olanlarla Kaynaşmak Değil mi ?
![]()

Arkadaşlar ben herkesin profiline tek tek girip, msnden-siteden sürekli insanları dürterken yine de bitmediyse o turnuva bu benim suçum değil. Katılımcılar da biraz takip ederlerse, başladıkları işi yarım bırakmazlarsa turnuva yürür.umarım satranç turnuvası gibi olmaz:
Bu haftasonu eşleşmeler yapılacak.ne zaman baslıyo
Çift olalım yeter.Kaç Kişi Olması Lazım ?
Keşke!.. Biz de çok isterdik Midas'ı aramızda görmeyi.zamanım olsa bende katılmak isterdim,![]()
katılıyorum demen yeterliselam arkadaslar nasıl katılcaz bizde katılsak şimdiden herkese bol şans

