MaxiCep Okey Turnuvası "MaxiOkey" Başlıyoooor!!!

Sponsorlu Bağlantılar



greenmile

greenmile

Üye
çok çekişmeli olacak gibi duruyor.İyi olan kazanır inşallah:)
 
Mr-Trojan

Mr-Trojan

Üye
Bende katılmak istiyorum :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
umarım satranç turnuvası gibi olmaz:ehe:
 

bilbar

Üye
ne zaman baslıyo
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Kaç Kişi Olması Lazım ?
 
__Midas__

__Midas__

Üye
zamanım olsa bende katılmak isterdim, :(
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bence 50 Değilde 25 Olsa :( Hem Amaç Yeni Olanlarla Kaynaşmak Değil mi ? :islik
Değil.
Yeni olanlarla değil, birbirimizle kaynaşmak.
50 mesaj kuralı değişmeyecek. Hatta yeni üyeler de incelenecek :)
Bu turnuvaya girmek için kimsenin mesaj kasmasına gerek yok. Daha çok turnuvamız olacak.
umarım satranç turnuvası gibi olmaz:ehe:
Arkadaşlar ben herkesin profiline tek tek girip, msnden-siteden sürekli insanları dürterken yine de bitmediyse o turnuva bu benim suçum değil. Katılımcılar da biraz takip ederlerse, başladıkları işi yarım bırakmazlarsa turnuva yürür.
Zaten bu turnuvada o kuralı sert koyacağım. Takip etmeyen elenecek.
ne zaman baslıyo
Bu haftasonu eşleşmeler yapılacak.
Kaç Kişi Olması Lazım ?
Çift olalım yeter.
zamanım olsa bende katılmak isterdim, :(
Keşke!.. Biz de çok isterdik Midas'ı aramızda görmeyi.
 
ysr86

ysr86

Üye
bende katılmak isterim ;)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Kabul Edersen Ben de Katılmak İsterim Kardeşim.. :)
 
turkordu

turkordu

Üye
Katılım sona ermediyse bende katılmak istiyorum...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Bekliyoruz :)
 
arven_005

arven_005

Üye
katılmak istiyorum
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
ben de varım ama taş çalabiliyor muyuz:P
 
Topal Sinek

Topal Sinek

Üye
karşılaşmalar bu hafta sonu başlayacak mı ? ve oyuncular yarısma saatlerınden bılgılendırılecek mı ?
 
Atakan

Atakan

Üye
Benide yazar mısınız?
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
beni unutmazsınız inşallah !!!
 
metboy38

metboy38

Üye
selam arkadaslar nasıl katılcaz bizde katılsak şimdiden herkese bol şans
 
lord74

lord74

Üye
Bende katılmak ıstıyorum benı de eklermısnız ?
 

Benzer Konular



Üst Alt