MaxiCep Okey Turnuvası "MaxiOkey" Başlıyoooor!!!

Sponsorlu Bağlantılar

greenmile

greenmile

Üye
bende varım...
 


delrico

delrico

Emekli Yönetici
bende varımmmmmmm:box
 

vdtpolat

Üye
bendeeeeeee varmmmmmmmmmmmmmmm
:sopa:
 
arslansem

arslansem

Üye
Katılmak istiyorum :)
 
Exalans

Exalans

Üye
bende varım nede olsa ata sporu sayılır. tarih ve oynanacak yer gibi ayrıntılarıda yazarmısınız
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
geç kalmadıysam kat benide
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar bu haftasonu ilk maçları yapacağız gibime geliyor, katılım gayet güzel.
Bakalım Negative bir ödül koyacak mı :)

Maçları Mynet'ten yapacağız. Sır gibi sakladığım eşleştirme kuralım sayesinde herkes kura ile birisi ile eşleşecek.
Mesaj sayısı elliden az olan ve yeni üye sayılabilecek arkadaşlarımız ne yazık ki bu turnuvaya katılamazlar.

Kuralları ise bu konu ile katılımcılar tam olarak belirlendikten sonra açacağım "MaxiOkey" konusunda tam olarak açıklayacağım.

Son günler arkadaşlar, katılmak isteyen acele etsin :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Kazanana 100 Kontör hediye verelim öyleyse ... :pro:
 
arşiment

arşiment

Üye
bende varım
 
crazy_gokhan

crazy_gokhan

Üye
eğer geç kalınmadıysa bende varım...
 
..:|By_NeFReTª58|:..

..:|By_NeFReTª58|:..

Üye
NERDE NASIL YAPACAGIMIZI ACIKLAYINDA BİZDE HAZIRLIKLI OLALIM...ÜYE OLMADAN OYNANMIYOR SİTELERDE....GENİŞ Bİ ACIKLAMA BEKLİYORUM:sn:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Konu açık olduğuna göre geç kalmadınız :)
Ozan'a cömert hediyesinden dolayı teşekkürler.

7-) ozi44 Yasaklandığından dolayı turnuvdan elenmiştir.

Katılımlar sürüyor :) Acele edin :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
NERDE NASIL YAPACAGIMIZI ACIKLAYINDA BİZDE HAZIRLIKLI OLALIM...ÜYE OLMADAN OYNANMIYOR SİTELERDE....GENİŞ Bİ ACIKLAMA BEKLİYORUM:sn:

Evet arkadaşlar bu haftasonu ilk maçları yapacağız gibime geliyor, katılım gayet güzel.
Bakalım Negative bir ödül koyacak mı :)

Maçları Mynet'ten yapacağız. Sır gibi sakladığım eşleştirme kuralım sayesinde herkes kura ile birisi ile eşleşecek.
Mesaj sayısı elliden az olan ve yeni üye sayılabilecek arkadaşlarımız ne yazık ki bu turnuvaya katılamazlar.

Kuralları ise bu konu ile katılımcılar tam olarak belirlendikten sonra açacağım "MaxiOkey" konusunda tam olarak açıklayacağım.

Son günler arkadaşlar, katılmak isteyen acele etsin :)

:hmmm
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
katılıyorum bende:oke:
 
karamurat760

karamurat760

Üye
Arkdaşlar bende katılmak isterim...
 
ağrılı_kral

ağrılı_kral

Üye
Bende katılmak istiyorum ne olur
 

Benzer Konular



Üst Alt