

Kazanana 100 Kontör hediye verelim öyleyse ...![]()

Neeeeeeeee 100 Kontör mü ?![]()


NERDE NASIL YAPACAGIMIZI ACIKLAYINDA BİZDE HAZIRLIKLI OLALIM...ÜYE OLMADAN OYNANMIYOR SİTELERDE....GENİŞ Bİ ACIKLAMA BEKLİYORUMn:
Evet arkadaşlar bu haftasonu ilk maçları yapacağız gibime geliyor, katılım gayet güzel.
Bakalım Negative bir ödül koyacak mı
Maçları Mynet'ten yapacağız. Sır gibi sakladığım eşleştirme kuralım sayesinde herkes kura ile birisi ile eşleşecek.
Mesaj sayısı elliden az olan ve yeni üye sayılabilecek arkadaşlarımız ne yazık ki bu turnuvaya katılamazlar.
Kuralları ise bu konu ile katılımcılar tam olarak belirlendikten sonra açacağım "MaxiOkey" konusunda tam olarak açıklayacağım.
Son günler arkadaşlar, katılmak isteyen acele etsin

6 mesaj daha yazarsanız şartı sağlamış olursunuzArkdaşlar bende katılmak isterim...

50 mesaj sınırımız var arkadaşlar. Umarız bir dahaki turnuvada aramızda olursunuz.Bende katılmak istiyorum ne olur
