Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
En efsane Anket :P
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
byred55
Üye
Konu Sahibi
En efsane Anket :P
Sonucunu Merakla Beklediğim Bir anket (:
Beyler e7 yi unutmuşum.C6-00 seçeneğini iptal ediyorum.e7 için oy kullanacaklar lütfen c6-00 oy versinler.
N8 elini attığı yeri kurutmakla ünlü bilmiyormusunuz
byred55
Üye
Konu Sahibi
sadece ıcımde kalan bır ankettı her seferınde kafamı karıstıran modeller oldugun ıcın bu modellerı koydum lumia ve x7 hakkında pek bır ılgım ve bılgım olmadıgı ıcın aklıma gelmedi.C6-00 da son bır secenek kalındıgı ıcın yazdım.
sadece ıcımde kalan bır ankettı her seferınde kafamı karıstıran modeller oldugun ıcın bu modellerı koydum lumia ve x7 hakkında pek bır ılgım ve bılgım olmadıgı ıcın aklıma gelmedi.C6-00 da son bır secenek kalındıgı ıcın yazdım.
​Bunun ıcın hala yanlıs yerde oldugunu fark edemedın mı dostum ?
aslankaplants
Üye
701 dedim ama e7 yok
boyabatlı
Üye
Arkadaşlar güzel bir anket ama en güzeli herkesin kullandığı telefon
sorgut
Üye
C6-01
serecans
Üye
c6-00 oy hiç yok
700 ü benden başka kullanan yokmu ??
valent
Üye
N8 her zamanki gibi önde
tempestshine
Üye
Bugün Bimekste anketteki tüm telefonları inceledim.C6,C7 ve 701 hariç.
N8===>Elde duruşu rahat,Kullanım pratik,12MP kamera iyi çekiyor.
C6-01===>Zaten bende var.Fiyat ve performansıyla etkileyici
700===>Fazla küçük.Belle harika birşeymiş
603===>Normal boyutlarda.Ele tam oturan bir telefon.Kullanımı kolay.
N9===>İçlerinden en mükkemmel olanı.8MP kamerası tıpkı C6-01 gibi.Ama telefonu çok zor açtım.Hiç tuş olmayınca kullanması çok zor oluyor Hızı süperr
Bu arada bu ankette E7 yok.Klavyesini bir türlü açamadım.Az kalsın kırıyordum