Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
c6-01 701 in N8 den ustun ne özellıgı var ? işlemci hızı mı ? neyiye yarıyo peki 12mp lik kaliteli fotografmı cekıyor ? 701ın calıstırdıgı oyunu n8 mı calıstırmıyor ? 701 nedir c6-01 ı eleştırmek istemıyorum ufak velet.beyler kusura bakmayın ama sınırlenıyorum boyle yorumlar gorunce kusura bakmayın lütfen.
4PuNiSHeR
Üye
N9
ozakin70
Üye
bayan tel.i gibi diyolar ama her zaman yeni teknoloji iyidir diyorum gayet kibar ve taş gibi makina Nokıa 701
JACKSON3549
Üye
Forever C6-01
S.E.C.R.E.T
Üye
İşlemci hızının neye yaradığını bilmeyen biriyle tartışmaya gerek yok