DoGuSXXX
Üye
Kardeş saol ama dediklerin yapmıştım cys:bin klasörü çıkmıyodu ilde pyahellocarbide programı menu1e basınca kapatıyodu kendını oyuzden bin klasörünü ulaşamadım.
mast00 arkadaşın verdiği hellocarbide programını kurdum ve çalıştı 18 soru sordu hepsine yes dedim ama yine bin klasörü çıkmadı.Nasıl iş anlamadım gerçekten :S
kardeşim o zaman yapabileceğim bişi yok sürümle alakalı olabilir üzgünüm.ama ben bu şekilde yaptm ve oldu
ys:bin klasörü çıkmıyodu ilde pyahellocarbide programı menu1e basınca kapatıyodu kendını oyuzden bin klasörünü ulaşamadım.
) neyseki yardımıma SAMETUGBA rumuzlu yani samet bey sağolsun ufak bi yerde yanlışımı söledi ve destekte bulundu tekrar ama tekrar çooo.....oookk teşekkür ederim bu arada benim telin modeli E 71 arkadaşlara yardımcı olabbilirim nası yaptığım konusunda herkese iyi forumlar....
mükemmel
((((
