[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

naturel4735

Üye
arkdşlar bu caribeyi yükldim telim kafayı yedi oldu ben yaandım siz yanmayın n95 gb böyle basit şeyleri yemiyor haberiniz olsun siz siz olun denemyin neyseki formt çektim kendine geldi tel
 


muhetten

Üye
arkadaşı herşeyi yaptım ama
(- artık bu işlemlerden birini gerçekleştirin .''sertifika suresi geçmişsertifika hatasıuygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor'' gibi hata mesajları atmayın.Bunun için cer dosyasına sahip olmanız gerekmez..işlem oldukca basit..Kolay gelsin) bu yazdığın en son kısımdaki ne anlama geliyor onu anlamadım. en son yazdığını ve altındaki php kodu : olan kısmı biraz açıklybilirimisin
 

noble34

Üye
acil yardım edin lütfen bu işlemi yaptım fakat şimdi yükleme yaptığımda "dosya bozuk "uyarısı veriyo bütün işlemleri harfiyen yaptım
ayrıca bu işlemi komple nası kaldırabiliriz.
 

ozi44

Üye
kardes cok sagolun sayenısde hackledım telı ama gpse ılk aldıım gunden berı herseyı denememe ragmen baglanamadım sonunda gps modulunde bı problem olduunu dusunuyorum ve servıse gonderıcem ama hacklı olduu ıcın garantı dısı kalmısmıdır
 

nurcuyusuf

Üye
N93 de denedim çalışıyor çok teşekkürler
 

htosuntr

Üye
servise vermeden önce format at telefona, öyle ver servise.. sorun olmaz böylece...
 

noble34

Üye
acil yardım edin lütfen bu işlemi yaptım fakat şimdi yükleme yaptığımda "dosya bozuk "uyarısı veriyo bütün işlemleri harfiyen yaptım
ayrıca bu işlemi komple nası kaldırabiliriz.

yaw bu konuda kimse yardımcı olmayacakmı herkeste oluyorda bende mi problem var.
 
tayfuntrnk

tayfuntrnk

Üye
Alıntı: noble34 göndermiş. >
acil yardım edin lütfen bu işlemi yaptım fakat şimdi yükleme yaptığımda "dosya bozuk "uyarısı veriyo bütün işlemleri harfiyen yaptım
ayrıca bu işlemi komple nası kaldırabiliriz.
yaw bu konuda kimse yardımcı olmayacakmı herkeste oluyorda bende mi problem var.

kardeş *#7370# yap telefonu yedekledikten sonra, formatı attıktan sonra aynı işlemi yeniden yap bu sefer sorun ortadan kalkar hemde tel hacklenmiş olur..

flood yapmadan düzeltemedim, v31 için hello carbide sorunu var versiyon attıktan sonra programı bir daha çalıştıramadım...
 

blueenvoy

Üye
beyler bozuk dosya uyarısı alanlar installserver.exe yi degilde modifiye işlemlerde s60 9.2 için olan installserver.exe var başka bir işlem için anlatmış ama olsun siz bunu kullanırsanız butun sorunlar uçup gidiyor



ayrıca konuyu açan ve emek veren arkadaşada sonsuz teşekkürler o kadar program vardı hiçbirini kuramıyordum hem kolay bir işlem hemde etkili

çok ama çok teeşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...tall-server-yeni-modeller-eklendi-142133.html

linkte bu burdan os9,2 için olan instalserver.exe yi verilenin yerine kullanın tamamdır
 

noble34

Üye
beyler bozuk dosya uyarısı alanlar installserver.exe yi degilde modifiye işlemlerde s60 9.2 için olan installserver.exe var başka bir işlem için anlatmış ama olsun siz bunu kullanırsanız butun sorunlar uçup gidiyor



ayrıca konuyu açan ve emek veren arkadaşada sonsuz teşekkürler o kadar program vardı hiçbirini kuramıyordum hem kolay bir işlem hemde etkili

çok ama çok teeşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...tall-server-yeni-modeller-eklendi-142133.html

linkte bu burdan os9,2 için olan instalserver.exe yi verilenin yerine kullanın tamamdır

valla güzel kardeşim ben dediğin gibi yaptım ama hala dosya bozuk diyor olmuyor yani ben çözemedim harfiyen yapıyorum ama olmuyor :(
 

htosuntr

Üye
yazılımını yenilemiş olan arkadaşlar telefonu hackleyemezler, biraz bekleyecekler...
yeni yazılımlar için henuz hack yöntemi cıkmadı...
 

ediP_

Üye
dediklerinin hepsini yaptım fakat En sonda MODO ya girince gizli dosyalara yine giremiyorum acaba neden? tel : n73 me
 
boroborox

boroborox

Üye
arkadaşlar 9.3 için hakkaten çözüm yolu yok mu aşırı çaresiz kaldım artık yaklaşık bir aydan beri kullandığım n96 mı bi türlü sertifikalı yaptırtamadım
ya ben kazmayım yapamıyorum yada daha 9.3 için çözüm yolu çıkmadı bana cevap verin
bulan varsa [email protected] adresinden bana ulaşsın lütfeeeeeeen
 
buraq85

buraq85

Üye
eklerden indir diyosun ek yok anlamadımki bu nasıl işya kafayı yicem :@:@:@:@
 

k_ceyhun

Üye
xplore 1.22 versiyonunu kurduğumda guncellemeden kullanmama izin vermiyor..guncellediğimde ise (v1.30) sys ve private dosyaları görünmüyor :(
 

ozi44

Üye
servise vermeden önce format at telefona, öyle ver servise.. sorun olmaz böylece...
kardes telefonamı atıyım yoksa yıgın hafızayamı bıde vıdeoda donma sorunu var daha once hafızaya format attım duzeldı sımdı gene basladı ve nasıl atarım
 

htosuntr

Üye
kardes telefonamı atıyım yoksa yıgın hafızayamı bıde vıdeoda donma sorunu var daha once hafızaya format attım duzeldı sımdı gene basladı ve nasıl atarım

telefona atacaksın tabii ki... format için de forumu araştır biraz...
 

bertan0678

Üye
yha bn hellocarbide den menu 1 i seçiyorum ancak hiç soru sormuo direk uygulamalara geri dönüyo napıcam
 
androgen

androgen

Üye
ellerinize sağlık uzun zamandır filexplorer kullanmanın tadını unutmuştum :D iyi çalışmalar...
 
penguen22

penguen22

Üye
karedeş öncelikle paylaşımın için teşekkürler benim bi problemim var Hello Carbide de menu 1 i seçince hiç bişey olmuyo ne soru soruyo ne bişey programdan çıkıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt