[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

berenbaba

Üye
ya kardeş hiç bişeyi kaldıramıyorum hiç bişey yükleyemiyorum ya.. dosya bozuk diyor.. kaldırmak istesemde kaldırılamıyor diyor ne yapıcam lutfen yardım secman la hack yapmaya çalışıncada app trk hata verior ( bu dahili bir bileşen die) ben hack yapamıyacakmıyım bu tele yaa yardım edin walla kıracam atacam telefonu ya..
 


mc_prodator

Üye
öle sacma sapan anlatılmıski ilk msj bildiim şeide yannıs yabdımxD brawo yani bu kadar olar:D ilk söliceni sonda sölemiş milled dabi cırbınır bu qadarxD
 

seda2

Üye
HelloCarbide telefona kurdumama..installserver.exe dosyasını ise Hafıza kartının ana dizinine atın.burasını anlamadım tele attım installserver.exe yi desteklenmior dior.
 

sezing

Üye
Arkadaşim herşeyi yaptım ama sonra dosya bozuk uyarısı verdi biri yardım pls

--------------- Ekleme ---------------

teşekkürler soonunda da oldu saatlerce ugraştim ama oldu süpersiniz elleriniz dert görmesin
 

erkut44

Üye
teşekkür ederim
 

parthaneus

Üye
Arkadaşlar 6120c kullanıyorum hello carbide çalıştırıyorum menü1 seçiyorum hiç bişey olmuyor
birisi yardımcı olursa sevinirim..
 

DoGuSXXX

Üye
ya kardeş hiç bişeyi kaldıramıyorum hiç bişey yükleyemiyorum ya.. dosya bozuk diyor.. kaldırmak istesemde kaldırılamıyor diyor ne yapıcam lutfen yardım secman la hack yapmaya çalışıncada app trk hata verior ( bu dahili bir bileşen die) ben hack yapamıyacakmıyım bu tele yaa yardım edin walla kıracam atacam telefonu ya..

Öncelikle programı paylaştığınız için sağolun instalserver.exe yi en sonunda yükledim fakat arkadaşın da dediği gibi yükleyeceğim her program için dosya bozuk diyo ne yapmamız lazım?? yardım lütfen
 

romeo__OMR

Üye
süpersin kardeş ellerine sağlık biraz karışık ama oldu e65 e yüklüyorum artı no problem
 

sikinoski

Üye
Arkadaşlar birçok kişi Hellocarbide programını çalıştıramamaktan şikayetçi ama bakıyorumda hiç cevap yok konuyla ilgili.Konuyu açan arkadaş bu konuda bilgilidir sanırım oluru var veya yok diye en azından bir açıklama yaparsa iyi olur.
 

ekselans_x

Üye
yeni versiyon telefonlarda şu hack olayını çözebilecek bi alllahın kulu yokmu yaaf ...hellocaribe yükleniyor,ama c;sys klasörünü açtırmıyor...apptrk dahili bileşen uyarısı veriyor... secman yüklenmiyor,n96 için olan da hata veriyor? başka bi çözüm bilen,deneyen varmı arkadaşlar??????
 

DoGuSXXX

Üye
öncelikle hello carbide progeamını yüklekledikten sonra diğer programı yükleyin o zaman açılıo sys/bin klSÖRÜ ama insltall dosyasını bulamamıştm onu direk kablo yardımı ile attım başka türlü bulaadım çünkü....her işlemi yaptıktan sonra ise dosya bozuk hatasını werdi her bileşen....

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar en sonunda olduuuu ya ellerinize sağlık bu programı paylaşıpta sunduğunuz için 2005 ten beri üyeyim hep güncel konuları okurdum fakat hiç işim böle bişi için kullanmamıştm msj sayımdan da anlaşılır :)) neyseki yardımıma SAMETUGBA rumuzlu yani samet bey sağolsun ufak bi yerde yanlışımı söledi ve destekte bulundu tekrar ama tekrar çooo.....oookk teşekkür ederim bu arada benim telin modeli E 71 arkadaşlara yardımcı olabbilirim nası yaptığım konusunda herkese iyi forumlar....
 

sikinoski

Üye
öncelikle hello carbide progeamını yüklekledikten sonra diğer programı yükleyin o zaman açılıo sys/bin klSÖRÜ ama insltall dosyasını bulamamıştm onu direk kablo yardımı ile attım başka türlü bulaadım çünkü....her işlemi yaptıktan sonra ise dosya bozuk hatasını werdi her bileşen....

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar en sonunda olduuuu ya ellerinize sağlık bu programı paylaşıpta sunduğunuz için 2005 ten beri üyeyim hep güncel konuları okurdum fakat hiç işim böle bişi için kullanmamıştm msj sayımdan da anlaşılır :)) neyseki yardımıma SAMETUGBA rumuzlu yani samet bey sağolsun ufak bi yerde yanlışımı söledi ve destekte bulundu tekrar ama tekrar çooo.....oookk teşekkür ederim bu arada benim telin modeli E 71 arkadaşlara yardımcı olabbilirim nası yaptığım konusunda herkese iyi forumlar....

Arkadaşım benim telefonumda E71 yardımcı olsanda faydalansak
 
mavilacivert

mavilacivert

Üye
sonuç korkunç

telefon açılması hatalı satıcınızla görüşün
dedi
işim yok servise götürecek telefonu şimdi.........neyseki googleda arayıp buldum n95 de zorda olsa güç düğmesi, yıldız, 3 ve yes tuşlarına basarak formatlanıyormuş, ben uzak duruyorum bundan böyle
 

DoGuSXXX

Üye
Arkadaşım benim telefonumda E71 yardımcı olsanda faydalansak

kusura bakma arkadaşm net kesik olduğu için sana cevap atamadım

öncelikle x-plore yi tele kur tools dan ilk çıkan menüyü seç ve orda olan kutucukların hepsini işaretle eğer hepsi işaretliyse bırak öle kalısn dili türkçeye getir.we o menüden çık ama arama kapama tuçuna basarak yani menü arkada çalışır durumda kalsın
hafıza krtına installserver ı at bulabileeceğin bir yere
sonra diğer programı hello carpiem i kur.menü ilk seçeneği seç ve yes de en son olarak x plore programına dön ve instalserver ı taşı diyerek c/sys/bin klasörünün içine at bu kadar
 

tycolon

Üye
yükledikten sonra bendede dosya bozuk uyarısı verdi hiçbir dosya yuklenemiyordu

sorunu şu sekilde cozdum

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...i-versiyonlarda-denedim-calisiyor-165586.html

buradan sistem_hac_k.rar dosyasını ındırdım
icinden installserver.exedosyasını cıkarttım

bu dosyayı usb kablosu kullanarak telefonunun hafıza kartına attım
sonra x-plore calıstır ---> kapatmadan cık ----> HelloCarbide----->menuden 1 (yes no sorusuna yes)

arka alanda calısan x plore ye don ve installserver.exe dosyasını c:/sys/bin icine atıp restart yapınca sorun cozuldu

yanı bu sayfada verilen installserver.exe dosyası yenı versıyonda sorun cıkartıyor diger linktekini kullanın
 

alosmanac

Üye
üstadım tesekkurler n958gb de uyguladım oldu.
yalnız sizin linkte verdiğiniz intalserver.exe dosyası ile dosya bozuk uyarısı veriyor.
onun yerine siteden installserver_OS9.2_FerreT_maxicep.com dosyasını kullandım.
işlem tamam map sorunsuz yuklendi...
 

mast000

Üye
SAMSUNG i550w KULLANIYORUM, SERTIFIKA OLAYINDAN DOLAYU ÇOĞU NOKİYALARDA SORUNSUZ KURULAN PROGRAMLARI BILE KURMUYORDU. SONUNDA SAĞDEN SOLDAN HACK DOSYALARI TOPARLAYIP KIRABILDIM,
KURULUM KADEMELERI AYNI.(1.SAHIFAYA BAKIN)
SADECE 'HelloCarbide' ve 'installserver' SURUMLERI FARKLI
'HelloCarbide' -SORUNSUZ TELEFONA YUKLEMEK ICIN TEL. TARIHINI XX.12.2008 OLARAK DUZENLTIN.
HEPIMIZE HAYIRLI OLSUN!!!
 

turkaboy

Üye
cok saol
 

sikinoski

Üye
kusura bakma arkadaşm net kesik olduğu için sana cevap atamadım

öncelikle x-plore yi tele kur tools dan ilk çıkan menüyü seç ve orda olan kutucukların hepsini işaretle eğer hepsi işaretliyse bırak öle kalısn dili türkçeye getir.we o menüden çık ama arama kapama tuçuna basarak yani menü arkada çalışır durumda kalsın
hafıza krtına installserver ı at bulabileeceğin bir yere
sonra diğer programı hello carpiem i kur.menü ilk seçeneği seç ve yes de en son olarak x plore programına dön ve instalserver ı taşı diyerek c/sys/bin klasörünün içine at bu kadar
Kardeş saol ama dediklerin yapmıştım c:sys:bin klasörü çıkmıyodu hellocarbide programı menu1e basınca kapatıyodu kendını oyuzden bin klasörünü ulaşamadım.
mast00 arkadaşın verdiği hellocarbide programını kurdum ve çalıştı 18 soru sordu hepsine yes dedim ama yine bin klasörü çıkmadı.Nasıl iş anlamadım gerçekten :S
 

turkaboy

Üye
bendede bin klasörü cıkmadı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt