[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gugugargamel

Üye
arkadasım saol da bu werdııın bılgılerı kullanarak uygulayım dedım ama daha en basta hata war explorer sertıfıkalı demısın ama sertıfıkalı dıııl we programı tele kurduktan sonra acıorum we update ıstıo guncellersen sewınırım daha o asamayı asamadım benden sonra deneyenelerde bu sorunla karsılasacak ben ne yapmalısın bılıomusun


bu bılgılerı hem kontrol edıp kendı telınde denemellısın ve hepsını guncellemelısın ondan sonra paylasmalısın benm gıbı ınsanlar bunu gorunce sewınıolar ama yarım kalıo sewınclerı


bunları yaptıktan sonra da bana bı mesaj cekersen sewınırım [email protected] inş. senınle beraber bu sorunu halledbılırım calsmadı ama genede saol emegıne saglık ....
 


@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
yaw bu nası iş yaptık hallettilk restart attk yüklicez nooldu pro.bozuk dio bütün pro.lara anamadm gitti:(:karisti:
 

mehmet_0606

Üye
Selam; :allalla:

HelloCarbide programını N95 cihazına kurdum. Ancak program örnekteki açılış ekranıyla aktif olmuyor ve hiçbir soru sormadan çıkıyor. Dolayısıyla sys dosyalarına giriş izni alamıyorum. İşlemin bu noktasında takıldım kaldım.

Secman'ı da denedim. Fakat ordaki programı da "dahili işlem olduğu için yüklenemiyor" mesajı vererek yüklemeye izin vermiyor.

Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Emeğinize sağlık, İyi çalışmalar...
 

n00n

Üye
modo sis dosya bozuk dio :S

--------------- Ekleme ---------------

modo sis e kadar hepsini yaptım ama modo sisi yüklerken dosya bozuk dedi başka bişey yüklemek istedim onada izin vermedi yardımcı olursanız seviniirimm bişey yüklenmio :S
 
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
ya ferret kardeş senin tlfnda n80 bnkde ama bu olmuyr.....anlamadm ...ne hal çaresi var bunun..yowwwwwwwwww
 
svip

svip

Üye
hack olayında sorun görmedim de modo da dediğin herşeyi harfiyen yapıyorum gene de sys klasörlerine sürekli erişim sağlanamıyor hoca
 

jarni

Üye
ben denilenleri aynen yaptım üzerine dosyaları yazdım falan ancak tüm işlemler bittikten sonra modo dosyasına girmek istediğimde güvenlik nedeniyle erişilemiyor diyo hala:S
 
buraq85

buraq85

Üye
n 96 da olmuyoya hellocarbide çalışmıo başım belade bu sertifika olayıyla.
 

ardinc

Üye
teşekkür ederim arkadaşlar benim gibi bu işlere fazla merakı olmayan birisi için bile açıklayıcı sayılır. yaptım oldu N73 bazı proglarda sorun cıkarıyordu şimdi sertifika falan demiyor cok teşekkür ederim
 

ozi44

Üye
ya denedım ama sys dosyaları cıkmadı x plore 1.30 var naapmalıyım

--------------- Ekleme ---------------

arkadasım Allah senden razı olsun butun sorun ınstall.exe demıs senın lınkten yukledım oldu 2 haftadır bununla ugrasıodum
n95'te yaptım dün installserver.exe'i attıktan sonra telefonu yeniden başladım.bu sefer hiç bir uygulama kurulmuyor dosya bozuk diyor sebebi nedir?tekrar installsever.exe'yi sildim yine sertifa isteyen programları kuramıyorum.eski haline döndü.

düzeldi aşagıdaki konudaki installserver.exe'yi attım oldu teş.

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...i-versiyonlarda-denedim-calisiyor-165586.html
 

kaankilic

Üye
yaa beyler ben su ılk dosyayı yani hellocarbide mi ne onu yukleyecem ama yuklenmıyor ılk bastan kaybettım ısı:Dolmuyor yaa dosya bozuk dıyor zaten tema fln da yukleyemıorum ben bu hata yuznden hep dosya bozuk hatası cıkıyor ne yapacagım yardım pls
 
buraq85

buraq85

Üye
arkadaşlar bunun N96 ya nasıl uygulanacağını anlatacak kimse yokmu????????
 
mustif

mustif

Üye
E71 de denedim olmadi bozuk dosya hatasi veriyor e71 icin installserver in linkini verebilecek varmi acaba bazi linkler olmus
 
savas_yal

savas_yal

Üye
n82 de çalışmıyor
 

karakise

Üye
Emeğine sağlık kardeşim yalnız ben n 95 e yeni versiyon 31 li yükledim o yüzden bu işlemlerle gizli dosyalara ulaşamıyorum bir bilginiz var mı?
 

wessy

Üye
ya kardeş benim tel n73,xplore programında sys klasörü görünmüyor,modo programını açınca orada sys klasörü görünüyor bu nasıl bişey sence.
 

bykawazaki

Üye
kardeşim hepiniz sıkıntısınız. ben n95 8gb kullanıyorum yaptım tel şimdi kaldırmaya çalıştığım dosyaları kaldırma başarısız yuklemeye çalıştıklarımı ise dosya bozuk diyor teli biçimlerdirdim tum programlar gitti x-plore vs şimdi yuklemeye çalıssam o sorunla karşılaşıyorum... please help me
 

shehzade

Üye
kardeş eline koluna yüreğine klavyene sağlık!!! Yalnız yapacak olan arkadaşlara uyarım var..Modo'daki zipli dosyayı c\sys ye atmadan önce HelloCarbide dosyasını açın menu ye basın hepsine evet deyin. Sonra arka planda bıraktığınız explorer a geri dönün ve dosyaları c?sys ye çıkarın..Yoksa cant make dir diye hata veriyor..Haberiniz ola.
 

dehliz

Üye
Bu basit işlemi yaptıktan sonra artık ''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor''gibi göz bozan mesajlar almayacaksınız demiş arkadaş ama banada saydıgı ıslemler cok uzun gıbı geldı. app trk ile daha kolay zahmetsız pcden halledebiliyosunuz bu olayı..
 

jarni

Üye
ilk başta herşeyi yapmama ragmen olmamıstı elefonda da onemli bilgim yoktu soft format attım sonra tekrar işlemleri yaptım tıkır tıkır oluyo su anda sağolun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt