gugugargamel
Üye
arkadasım saol da bu werdııın bılgılerı kullanarak uygulayım dedım ama daha en basta hata war explorer sertıfıkalı demısın ama sertıfıkalı dıııl we programı tele kurduktan sonra acıorum we update ıstıo guncellersen sewınırım daha o asamayı asamadım benden sonra deneyenelerde bu sorunla karsılasacak ben ne yapmalısın bılıomusun
bu bılgılerı hem kontrol edıp kendı telınde denemellısın ve hepsını guncellemelısın ondan sonra paylasmalısın benm gıbı ınsanlar bunu gorunce sewınıolar ama yarım kalıo sewınclerı
bunları yaptıktan sonra da bana bı mesaj cekersen sewınırım [email protected] inş. senınle beraber bu sorunu halledbılırım calsmadı ama genede saol emegıne saglık ....
bu bılgılerı hem kontrol edıp kendı telınde denemellısın ve hepsını guncellemelısın ondan sonra paylasmalısın benm gıbı ınsanlar bunu gorunce sewınıolar ama yarım kalıo sewınclerı
bunları yaptıktan sonra da bana bı mesaj cekersen sewınırım [email protected] inş. senınle beraber bu sorunu halledbılırım calsmadı ama genede saol emegıne saglık ....



olmuyor yaa dosya bozuk dıyor zaten tema fln da yukleyemıorum ben bu hata yuznden hep dosya bozuk hatası cıkıyor ne yapacagım yardım pls