[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DoGuSXXX

Üye
Kardeş saol ama dediklerin yapmıştım c:sys:bin klasörü çıkmıyodu ilde pyahellocarbide programı menu1e basınca kapatıyodu kendını oyuzden bin klasörünü ulaşamadım.
mast00 arkadaşın verdiği hellocarbide programını kurdum ve çalıştı 18 soru sordu hepsine yes dedim ama yine bin klasörü çıkmadı.Nasıl iş anlamadım gerçekten :S

kardeşim o zaman yapabileceğim bişi yok sürümle alakalı olabilir üzgünüm.ama ben bu şekilde yaptm ve oldu
 


lord1

lord1

Üye
öncelikle hello carbide progeamını yüklekledikten sonra diğer programı yükleyin o zaman açılıo sys/bin klSÖRÜ ama insltall dosyasını bulamamıştm onu direk kablo yardımı ile attım başka türlü bulaadım çünkü....her işlemi yaptıktan sonra ise dosya bozuk hatasını werdi her bileşen....

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar en sonunda olduuuu ya ellerinize sağlık bu programı paylaşıpta sunduğunuz için 2005 ten beri üyeyim hep güncel konuları okurdum fakat hiç işim böle bişi için kullanmamıştm msj sayımdan da anlaşılır :)) neyseki yardımıma SAMETUGBA rumuzlu yani samet bey sağolsun ufak bi yerde yanlışımı söledi ve destekte bulundu tekrar ama tekrar çooo.....oookk teşekkür ederim bu arada benim telin modeli E 71 arkadaşlara yardımcı olabbilirim nası yaptığım konusunda herkese iyi forumlar....

arkadaşım senin telefonunda yeni yazılım mı var acama.yeni yazılım atanlara bu işlem oluyormu?
 

vahitbaser26

Üye
arkadaslar ben dun 5320 xpressmusic aldım,ama hellocarbide programı yes dedikten sonra kendisini kapatıyor ve ben sys klasorune ulasamıyorum,sizce telefonda sizin kullandıgınızdan farklı bir surum mu var yoksa yapmam gereken baska birsey mi var?
 
sarph35

sarph35

Üye
modo kısmında baya bi kasıldım ama 2-3 saat uğraştıktan sonra sanırım çözdüm.
 

ozentisiz

Üye

yenitarkan

Üye
Tesekkurler ama nokia n80 de olumlu sonuc vermiyor islem bittikten sonra hicbir sis yada sisx yuklenmiyor Dosya bozuk diye uyari veriyor ama n73 te olumlu sonuc aldim acaba n80 icin farkli bir program mi gerek
 

SahinciX

Üye
hocam c:\sys klasörü var ama c:\sys\bin klasörü yok.

Hatta c:\sys klasörü ve alt klasörler aşağıdaki gibi.

c:\sys\hash
c:\sys\install
c:\sys\uninstall

vs.
 

lamal

Üye
herseyi yaptım modoyo da yukleyip hallettm ama modo acılmıyo nerde hata yaptım yardom ltfn
 

rubbertech

Üye
kardeş terif ettiğin herşeyi yaptım ve sonuc...... :D mükemmel
ne diim emeğine sağlık
 

newropat

Üye
çok saol işime yaradı ( harbiden güzel anlatmışsın anlamayanlara yazıklar olsun )
 

tan sel

Üye
üstat süpersin hakikaten ustasın sana teşekür ediyorum bezde de bu akşam n 73 denedik ilk önce olmadı dosya bozuk dedi diğer cep telefonumdaki programları kaldıramaz ve başka program yükleyemez oldu ilk önce dosya bozuk demeye başladı birşey yüklicek olduğumda sonra aklımıza bir fikir geldi nokıa com dan en son sürüm 75 mb lık n73 yazılımı indirip telefona attık sonra senin verdiğin programı da attık işe yaradı ilk denediğimiz uzaktan kumanda programı oldu eskiden ***** dosyasını yükleyemezci ama şimdi işe yaradı tema diğer programlar ne bulursak telefona teptik ama hiçbirisinde sertifika istemedi her programı yüklediğimizde sorunsuz kurdu ve açtı ve tabi full kısacası hellocarbide işe yaradı herkeze tavsiye ederim dosya bozuk uyarısı veren arkadaşlar sizde bizim yaptığımızı yapın eminim işe yarıyacaktır [ama hiçbir türlü mesuliyet kabul etmiyorum telefonunuz gümlerse] feret üstat sana gerçekten teşekkür ederim uzun zamandır sertifika olayıyla boğuşuyorduk sağ ol birader TaN SeL
 
ecuut

ecuut

Üye
N95 de kesin çalışıo diyen varmı ?
 

desperado64

Üye
ellerine sağlık hocam teşekkürler
 

bombacim

Üye
gardasımsın cok saol n73 e yaptım oldu çokta işime yarıyo baska böle işe yarar malzeme varsa bizleride haberdar edersen iyililk etmiş olursun cok saol tekrar....
 
TopFury

TopFury

Üye
Evet...herşey bir yılbaşı sabahı başladı...daha önce n gage'i yüklemek için bu yöntemi gerçekleştirmiştim...hatta bir aydır da sorunsuz oynuyordum.dün format atmak icab etti tel.e...şimdi dedim tekrar yükliym proları.tabi önce hack lazım...olmadı...hatta sys dosyasında bin klasörü bile yok artık..!!!neden böyle oldu ya...neden...off...dostum ferret,bi el rica ediyorum...
 
ferox80

ferox80

Üye
n958gb söylediklerini aynen yaptım sonuç yok
yeni dosya yüklemek istediğinde
dosya bozuk diyor
eksik bişey yapmadım sanırım sonuç vermiyor bu yöntem çok sevinmiştim ama fos :(((((
 

blueenvoy

Üye
ya ben aynı arkadaşın başka bir yerde açtıgı konudaki installserver.exe ama os 9,2 için olanı buldum onunla degiştirince herşey tastamam oldu
sorun yok

teşekkürler
 
b-yildiz

b-yildiz

Üye
Xplore de sys klasörünü görmek için bu işlemlerden sonra aşağıdakileri yapmanız yeterli

1-) Cihazınızın modeline göre "Profiler Agent v1.62" programını cihazınıza kurun.(Programı TELEFON HAFIZASINA kurunuz)

2-) Cihazınızın modeline göre ekteki dosyada klasör içerisinde bulunan;
"CProfDriver_SISX.ldd" dosyasını cihazınızda "C:\sys\bin\" klasörüne kopyalayın.
Üzerine yazılsın mı sorularına Evet cevabını verin.

3-) Profiler Agent programını çalıştırın ve sırasıyla "Options>Profiler>Start" adımlarını izleyin.
"Status: initialising" ve "Status: sampling" yazılarını görene kadar bekleyin…

4-) Tekrar "Options>Profiler>Stop" adımlarını izleyin
"Status: finished" yazısını görünce programdan çıkış yapın.

5-) İlk 2 adımın sadece 1 kez uygulanması yeterlidir….

6-) Cihazınızı yeniden başlattığınızda yada kapatıp açtığınızda sadece 3. ve 4. adımları izlemeniz yeterlidir.Bu sayede Private – Sys vb. görebilme olasılığımı sağlamış oluruz!..

Not:
OS9.1 Cihazlar: N80, E50, E61, N73, E60, N93
OS9.2 Cihazlar: N95, 5700, N81, N82
 
TopFury

TopFury

Üye
Xplore de sys klasörünü görmek için bu işlemlerden sonra aşağıdakileri yapmanız yeterli

1-) Cihazınızın modeline göre "Profiler Agent v1.62" programını cihazınıza kurun.(Programı TELEFON HAFIZASINA kurunuz)

2-) Cihazınızın modeline göre ekteki dosyada klasör içerisinde bulunan;
"CProfDriver_SISX.ldd" dosyasını cihazınızda "C:\sys\bin\" klasörüne kopyalayın.
Üzerine yazılsın mı sorularına Evet cevabını verin.

3-) Profiler Agent programını çalıştırın ve sırasıyla "Options>Profiler>Start" adımlarını izleyin.
"Status: initialising" ve "Status: sampling" yazılarını görene kadar bekleyin…

4-) Tekrar "Options>Profiler>Stop" adımlarını izleyin
"Status: finished" yazısını görünce programdan çıkış yapın.

5-) İlk 2 adımın sadece 1 kez uygulanması yeterlidir….

6-) Cihazınızı yeniden başlattığınızda yada kapatıp açtığınızda sadece 3. ve 4. adımları izlemeniz yeterlidir.Bu sayede Private – Sys vb. görebilme olasılığımı sağlamış oluruz!..

Not:
OS9.1 Cihazlar: N80, E50, E61, N73, E60, N93
OS9.2 Cihazlar: N95, 5700, N81, N82
peki sys yoksa??? :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt