[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

snipiso

Üye
E 65 te yapabilen varmı

denemediğim yol kalmadı olmuyor..
 


kenanyusuf

Üye
emegıne ve ellerıne saglık kardes..
 
myth_237

myth_237

Üye
Nokia E60 'ta olumlu Çalışıyı :D
 
ULTIMATE93

ULTIMATE93

Üye
walla ben bu kadar kolay oldugunu bilmiyodum 1.5 aydır cok teşekkürler:yuru:oke:
 
dethom

dethom

Üye
emğine sağlık
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Nokia e71de bu yöntem işe yarıyordu.
Sisteme yeni bir güncelleme yaptırdım.
Şu anda hellocarbide işe yaramıyor.
menu1 deyince program otomatik olarak kapanıyor..
Hack işlemini güncellemeden sonra tekrar yapıp denedinmi?
 

redshark

Üye
Kardeş eline emeğine sağlık.Anlatımın da süper olmuş paylaşımında.Çok işime yaradı teşekkürler.

--------------- Ekleme ---------------

Slm arkadaşlar.Bugün bu yöntemi uyguladım.Önceden sertfika uygun değil gibi bir uyarı alıyordum uygulamayı yaptıktan sonra bütün yüklemeye çalıştığım şeylerde dosya bozuk uyarısı almaya başladım.Nokia N81 8gb kullanıyorum.Neden olabilir??
 
sanerepla

sanerepla

Üye
N96da HelloCarbide menu1 i seçnce program kapanıyor yok mu bunun bir çözümü yada n96 için başka yöntem bilen var mı

:bilmem:
burdada millet kan ağlıyor..

Sorun şu n96 kullanıyorum HelloCarbide e girince hic bir ekran gelmiyor options'tan menu1diyincede programdan cikiyor..
:allalla:
yardımınızı rica ediyorum..

Teşekkürler..
 

casus0688

Üye
link yok ki
 

deff

Üye
HelloCarbide arkadaşlar bende bu program çalışmıyor tlf hafızasına kurdum ama hiç bi icraat yok prog açılıyor menu1 seçiyorum. ama bişi olduu yok bi yardım ederseniz çok sevinirim
 

umutismet

Üye
dostum n73 ümde hello c. kuruldu açılmıyor silinmiyor kaldırılmıyor ve çalışmıyor :D ayrıca ekran görüntüsündeki gibi iconu yok ,boş

uygulamayı kaldır dediğimde sistem hatası -1 diyor
 

serkantantoglu

Üye
Telfonum e66 yeni yazılım attım... Hellocarbide yi açınca Menu1 diyorum hiç bir soru çıkmıyor. Allah rızası için bana yardım et. Kafayı yicem şimdi. Bir şey değil telefonu kırasım geliyor. Neden Menu1 diyince hiç bir şey çıkmıyor.
 

yokX2

Üye
görünen o ki telefonu yeni güncelleyenler için şu anlık bi çözüm yok.
 

akflat

Üye
arkadaşlar hello carbide hack sistemi çökmüştür çünkü n95 için yeni versiyon bu gün yayınlandı yükledim bu sistem artık olmuyor bilginize yeni versiyon 31.14
 

yokX2

Üye
arkadaşlar hello carbide hack sistemi çökmüştür çünkü n95 için yeni versiyon bu gün yayınlandı yükledim bu sistem artık olmuyor bilginize yeni versiyon 31.14


aynı şekilde n82 için de...
 
yadolu

yadolu

Üye
meraba; öncelikle böyle bi konuyu acıklıga kavusturdugunuz icin tesekkur ederim ama benim tel N95 8GB bi türlü C:/SYS klasörünü bulamadım, anlattıklarınızıda harfiyyen yerine getirdim yinede olmadı. bana yardımcı olursanız sevinirim. Tesekkürler...
 

aliihsan_3

Üye
Xplore v1.22(sertifikalı) dosya yöneticisine sahip olmanız gerekiyor nerden bulabılrız acaba sertıfıka alacaz maıl de gelmıyor maıl de pop3 uyumlu kendı sıtemın maılı yıne gelmedı
 

laykin74

Üye
tesekkür
 
agahh

agahh

Üye
N91 4 Gb'da neden çalışmıyor. Dahadoğrusu çoğu program 8Gb için tasarlanmış 4 Gb tabanı symbian ın hangi versiyonu yardımcı olabilirmisiniz. Os tabanlı olan cihazlar bunlar benimkisihangi sine uyuyor lütfen yardımcı olun
OS9.1 Cihazlar:
Nokia N77, Nokia E61i, Nokia E65, Nokia N93i, Nokia N91 8GB, Nokia E62, Nokia E50, Nokia 5500
Nokia N93, Nokia N73, Nokia N80, Nokia N71, Nokia N92, Nokia E70, Nokia E60, Nokia E61, Nokia 3250

OS9.2 Cihazlar (FP1):

Nokia 6124 Classic, Nokia N82, Nokia N95-3 NAM, Nokia E51, Nokia N95 8GB, Nokia N81
Nokia N81 8GB, Nokia 6121 Classic, Nokia 6120 Classic, Nokia 5700 XpressMusic
Nokia 6110 Navigator, Nokia E90 Communicator, Nokia N76, Nokia 6290, Nokia N95

OS9.3 Cihazlar (FP2):
Nokia 5320 XpressMusic, Nokia N78, Nokia N96 ,Nokia 6210 Navigator ,Nokia 6220 classic
 

nakliyat

Üye
kardeşim ben n95 versiyon yukseltim v31 yukledım ama nafile daha once bunu basarmıştım ama artık hacketlıyemiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt