Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkçe zaten..
 


afatsum_21

Üye
Hocam daha yeni yükledim işyerindeyim daha uyduya bile bağlanmadım ama programı kurcaladım program ingilizce ve settings kısmında language kısmında sadece eng kısmı var...bide bi şey daha ekleyeyim...bu anlatımda pips_nokia yı ben kurmadım çünkü bende bi yüksek sürümü varmış...Türkçe olayının onunla alakası olabilirmi???Ayrıca bi sorum daha olacak...2009.02 harita demi.Ben hem poilerde hemde normal adres yerinde en az 6-7 tane yer aradım hiçbirini bulamadı :(((
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hocam daha yeni yükledim işyerindeyim daha uyduya bile bağlanmadım ama programı kurcaladım program ingilizce ve settings kısmında language kısmında sadece eng kısmı var...bide bi şey daha ekleyeyim...bu anlatımda pips_nokia yı ben kurmadım çünkü bende bi yüksek sürümü varmış...Türkçe olayının onunla alakası olabilirmi???Ayrıca bi sorum daha olacak...2009.02 harita demi.Ben hem poilerde hemde normal adres yerinde en az 6-7 tane yer aradım hiçbirini bulamadı :(((
kardeşim ilk sayfada Türkçe ssi verdim ordan indir voices klasörüne at..ayarlardan dili Türkçe seç..harita en son..
 

derpac

Üye
Nadir bey su almanya mapide bir yapsan cok makbule gecer yaa. link bozuk sanirim. dün programi indirdim ve yükledim ama malesef germany map linki ucmus galiba. Bu arada western europe mapi (1.92GB) indirdim onuda tellefonum bulamiyor(N97). bir yardimci olsan sevinirim.. simdiden tskler,

ellerine saglik
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir bey su almanya mapide bir yapsan cok makbule gecer yaa. link bozuk sanirim. dün programi indirdim ve yükledim ama malesef germany map linki ucmus galiba. Bu arada western europe mapi (1.92GB) indirdim onuda tellefonum bulamiyor(N97). bir yardimci olsan sevinirim.. simdiden tskler,

ellerine saglik
tamam almanya haritasına bakayım diğer haritayı pc ye bir yere aç içinden hangi ülkenin haritasını istiyorsan onu seçip hafıza kartına at..

--------------- Ekleme ---------------

Almanya haritası buyur..
 

derpac

Üye
Nadir sorun odurki bu indirdigim Westernmap(1.92GB) exe.. seklinde indive bir tane olarak görünüyor yani istedigim haritayi secme imkanim yok malesef.. yani zip seklinde degil herhalde o yüzden bulamiyor telefonum.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir sorun odurki bu indirdigim Westernmap(1.92GB) exe.. seklinde indive bir tane olarak görünüyor yani istedigim haritayi secme imkanim yok malesef.. yani zip seklinde degil herhalde o yüzden bulamiyor telefonum.
tamam o exe yi pc ye aç üzerine tıkla bir yere açar..onu bir klasöre açar içinden seçip hafıza kartındaki NDrive klasöründeki maps klasörünün içine istediğin ülknin haritasını at..
 

derpac

Üye
vallah cok makbule gecti.allah senden razi olsun ve bukadar cabuk cevap yazacagini tahmin etmedim ;-)

ellerine emegine saglik

hayirli geceler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım iyi günlerde kullan..
 

afatsum_21

Üye
kardeşim ilk sayfada Türkçe ssi verdim ordan indir voices klasörüne at..ayarlardan dili Türkçe seç..harita en son..
hocam düzelttim zaten atmıştım ama nasıl atmıştım :) yazıyı okumadan zipden çıkartmıştım sonrada yazıyı okuyunca geri sıkıştırdım ve attım ama RAR olmuş tabi... :) neyse gayet güzel çalışıyor ama bende mi arıza yoksa programdamı anlamadım.ankaradayım ve işyerinden gelirken gps açık geldim...sokağın ismini görüyorum ama program da adres şeklinde arayınca çıkmıyor???Ankarada devran sok.bide siz bakabilirmisiniz.Ayrıca Garminde hem Batıkentte olan Tes-iş Sitesini hemde ostimde olan Hunter Optik diye biyeri poilerden hemen bulmuştum ama onuda bulamadım???
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hocam düzelttim zaten atmıştım ama nasıl atmıştım :) yazıyı okumadan zipden çıkartmıştım sonrada yazıyı okuyunca geri sıkıştırdım ve attım ama RAR olmuş tabi... :) neyse gayet güzel çalışıyor ama bende mi arıza yoksa programdamı anlamadım.ankaradayım ve işyerinden gelirken gps açık geldim...sokağın ismini görüyorum ama program da adres şeklinde arayınca çıkmıyor???Ankarada devran sok.bide siz bakabilirmisiniz.Ayrıca Garminde hem Batıkentte olan Tes-iş Sitesini hemde ostimde olan Hunter Optik diye biyeri poilerden hemen bulmuştum ama onuda bulamadım???
son verdiğim Türkiye haritasını yükledin mi? ayrıca şunu belirteyim garmin kadar detaylı değil..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hatırlamıyorum da TUR_BS.rar şeklindeydi..
 

afatsum_21

Üye


???
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu son ve ayrıntılı olan..
 

afatsum_21

Üye
bu son ve ayrıntılı olan..
%60 da iniyor :) işyerinde ip sıkıntısı olduğundan sayfa 5 deki o linkten indirmiştim... :) onuda deneyelim bakalım.Ama garmin e devam sanırım :( bi değiştiremedik...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
son haritada baya ayrıntılı bizim köyü bulduk..:ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
etkinleştirme işi aynı hocam başta anlattığım gibi generatörle yapıyorsun..
 

afatsum_21

Üye
etkinleştirme işi aynı hocam başta anlattığım gibi generatörle yapıyorsun..
ABOOOOOOOOOOOOOO hoca mükemmel oldu yemin ediyorum bulamadığım heryeri buldu....Acayip sevindirik oldum...Arkadaşlarada belirtelim sayfa 5 de ki linkteki haritayı yüklemesinler....Teşekkürler...Mükemmel oldu valla bulamadığım yer yok şu an için :))))))))))))) İyi geceler...
 


Üst Alt