Nadir
Emekli Yönetici
bir sürü kişi sorunsuz yapıyor biraz sakin yapınca yapılıyor ilk sayfada nasıl yapıldığını ayrıntılı anlattım harfiyyen yaparsan bir sorun çıkmaz..bu genareta de sifir mi o harfimi anlayamiyorum tam ya..hep yanlis oluyo..yapamıyorum aktiflestirmeyi..bu arada web de degilde bilgiye tıklıyrum..kilit ac ve kilit var...kilitten giriyorum
hatta yazmadan once burda bi arkadas ta oyle yapmıs onu okumustum bn ona dikkat ederim diyordum genede hata yaptik 
