Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

kırizantem

Üye
Arkadaşlar bende şuanda yuklu olan 2009.06 harıtasının bu yeni indirdigimle nasıl değiştiricem bılen arkadaşlar varmı ndirve 3.5.27 haritam 2009.06 yenisiyle sadece haritayı değiştirmek istiyorum...



aynen bende değiştirmek istiyorumm :bigstar:
 


kırizantem

Üye
evet sadece harita ayrıntıları iyileştirilmiş sanırımm
 

eren21m

Üye
ben yaptım arkadaşlar şimdi süper olmuş fabrikalrı iş yerlerini flan geyet ıyı gösteriyo öncekı surumde bizim iş yerını gostermıyodu şimdı gösteriyoo anlatıyım hemen ben 5800 kullanıyorum hafıza kartındakı ndrive klasorundekı maps dosyasının içinde tur.map yazanı sılın ındıırdıınız haritayı atın dıerlerıyle aynı uzantıda olsun sonra baştakı verılen generatör indirin orda zaten gerisi anlatılmış haritayı yukleyebılırssınız süperr bide şu igo'nun sbiyan versiyonu çıksa igo super
 

skr44

Üye
turkçe dil paketini atmamışsın..

Türk dil pakedını nerden ındırecegım ? turkce ses dosyasını ındırdım rarlı olarak attım sesler cıkıyor ama yazılar cıkmıyor ???? olark cıkyıor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben yaptım arkadaşlar şimdi süper olmuş fabrikalrı iş yerlerini flan geyet ıyı gösteriyo öncekı surumde bizim iş yerını gostermıyodu şimdı gösteriyoo anlatıyım hemen ben 5800 kullanıyorum hafıza kartındakı ndrive klasorundekı maps dosyasının içinde tur.map yazanı sılın ındıırdıınız haritayı atın dıerlerıyle aynı uzantıda olsun sonra baştakı verılen generatör indirin orda zaten gerisi anlatılmış haritayı yukleyebılırssınız süperr bide şu igo'nun sbiyan versiyonu çıksa igo super
igonun çıkacağını zannetmiyorum..
 

secener

Üye
connected7, mobese kameraları için verdiğiniz linkten Garmin'e uygun dosyalar çıkıyor? NDrive için .kml uzantılı dosya gerekiyor sanırım. Yardımcı olabilir misin?
 
monozxr1

monozxr1

Üye
igo çıkmaz.
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
BEN GARMİN KULLANDIGIM İÇİN poi leri ona göre indirdim. Bi bakim bakalım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
NDrive indirmedin mi?
 

kırizantem

Üye
nadir bey eski haritayı silip yeni harıtayı attım ama bi türlü web e bağlanamadım hep 7 günlük deneme istiyordu hari ta sonunda tamam dedim ve deneme yüklendi ondan sonra haritaya gelip kilidi kaldırdan baş sayfadaki işlemleri gerçekleştirdim deneme kalktı tam oldu işlem mi tam yaptım dimi bu şekilde bi sorun yokk
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
doğru yapmışsın devam..
 

kırizantem

Üye
teşekkür ederimm
 

poıuşlkj

Üye
öncelikle nadir bey size çok teşekkür ederim bize 5800 telefonu sevdirdiğiniz için.Çünkü ben önceden sadece telefonu konuşmak için kullananlardandım.Sorunuma gelince ilk sayfada bahsetmiş olduğunuz 5.maddeye yani pips_nokia_1_3_SS.sis yükledim ve bilgisayar ile telefonun bağlantısını kesip telefondan NDrive'ı çalıştırdım ve Web seçeneğini seçtim ama bana mesaj falan gelmedi ve direkt yükledi.Şimdi de 1 haftalık deneme sürümü diyor.Sildim tekrar yükledim gene olmadı ve 1 hafta deneme diyor.Bu durumu nasıl düzeltebilirim?Şimdiden teşekkürler..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
7 günlük deneme sürümü bitince sana etkinleştirme soracaktır..ya da hakkında var aşağıda solda ona tıkla haritayı etkinleştirmeye çalış..
 
cabbar100

cabbar100

Üye
öncelikle nadir bey size çok teşekkür ederim bize 5800 telefonu sevdirdiğiniz için.Çünkü ben önceden sadece telefonu konuşmak için kullananlardandım.Sorunuma gelince ilk sayfada bahsetmiş olduğunuz 5.maddeye yani pips_nokia_1_3_SS.sis yükledim ve bilgisayar ile telefonun bağlantısını kesip telefondan NDrive'ı çalıştırdım ve Web seçeneğini seçtim ama bana mesaj falan gelmedi ve direkt yükledi.Şimdi de 1 haftalık deneme sürümü diyor.Sildim tekrar yükledim gene olmadı ve 1 hafta deneme diyor.Bu durumu nasıl düzeltebilirim?Şimdiden teşekkürler..

Evet Nadir hocamın ilk sayfada anlattığını yapacaksın. Hakkındaya gir haritayı seç ordan harita gözükecek. En son yüklediğin versiyon olanı Nadir'in anlattığı gibi etkinleştir. Ben öyle yaptım oldu.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yardımın için sağolasın...
 

poıuşlkj

Üye
anladım hemen yapıyorum şimdiden teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Evet dediğiniz şekilde yaptım.Yardımlarınız için çooooooooook teşekkür ederim.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 
melih06628

melih06628

Üye
Teşekkür ederim Nadir Abi Tam Aradığım Navigasyon :oke:
 


Üst Alt