Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

frowell

frowell

Üye
hemen aratıyorum evet hocam buldum gerçe biraz karışık da yınede teşekkür ederim
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım.kullanmasını bilmiyorum artık çözersin.
 
frowell

frowell

Üye
Tamam bende kullanmayı dısunmem bayağı zor
 

teksin

Üye
bence cok guzel bir prg ben kullanıyom 4 5 günden beri gerci ben baska bir siteden indirdim ama kulanıyorum ve memnunum
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
niye başka siteden indirdin ki? orada benden almıştır kesin.:ehe
 

necati11

Üye
teşekkürler sorunsuz bir şekilde çalışıyor yüklemek isteyenler endişe etmesin hiçbir sorun olmadan çalışıyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya tabii ki sorunsuz.
 

elmacik aksaray

Üye
cok tesekurler cok ugrasdim ama sonunda oldu son asamadaki akdivasyon kodu en ust deki dogru cikdi videoda siz en aldakini yazdiniz benimki ise en ustdekini kabul etti
 
foreveryoungto

foreveryoungto

Üye
Emeğine sağlık tşk ler n96 ya kurdum sorunsuz çalıştı
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
cok tesekurler cok ugrasdim ama sonunda oldu son asamadaki akdivasyon kodu en ust deki dogru cikdi videoda siz en aldakini yazdiniz benimki ise en ustdekini kabul etti
ya ne farkeder kardeşim ben birini seçin demişim.ne takıntılı insanlarsınız ya.sabah sabah sinirim geriliyor.
 

sametky

Üye
bende programı kurdum ama programa girdiğimde hiç yazı yazmıyor hep(?)soru işareti var yardımcı olursanız sevinirim nerede yanlışlık yaptım
 
rebel_time

rebel_time

Üye
Teşekkürler çok güzel çalışma programda süper çalışıyor eline sağlık
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın.
 
adasahilleri

adasahilleri

Üye
eline sağlık..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın.
 

emrecakmak

Üye
ellerine saglik yeni verisyonunu indirdim kurdum sorunsuz sekilde fakat belcika hollanda haritalarini gordu almanya haritasini gormedi suan ndrive gozukmuyor bunu nasil cozebilirim yardim edersen sevinirim
 

darkhouse01

Üye
sertifika gecersiz diyorrr mumkunse iptal olmamaış bir sisx koyarsanız sevinirim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sertifikaya gerek yokki.sertifikalamana gerek yok.
 

okifioktay

Üye
Arkadaşlar bende son sürüm mevcut ama sokak isimlerini isimsiz sokak olarak veriyor,bunu düzeltmenin yolu varmı?
 


Üst Alt