Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

dolphin74

Üye
nadir arkadasım ndrıve ıcın tayland harıtası varmıdır?
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nette ara vardır muhakkak.
 
jordan23k

jordan23k

Üye
Merhabalar Hocam benim 5800'da navi sürümü vardı gps problemim hiç yoktu evin içinde bile uydu sinyali alıyordu fakat yazılım güncellemesi yaptım şu anda ne nokia maps den sinyal alabiliyorum ne de ndrive dan hiç sinyal yok dışarı çıkıyorum dakikalarca bekliyorum sıfır sinyal tekrar navi sürümüne döneyim dedim phoneix vasıtasıyla o da olmadı navigasyon yapamıyorum bu problemi nasıl çözeriz hocam?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
0587676 kodunu nemesisle değiştir sonra nokia software updater ile tekrar güncelle.
 
jordan23k

jordan23k

Üye
Hocam kodu değiştirmek için nemesisi açtım product kodu olarak 0587676 kodunu gösteriyor ben yinede write dedim işlemleri anlattığınız gibi yaptım tekrar güncelledim ama hiçbir değişiklik yok hala sıfır sinyal ne nokia maps de sinyal var nede ndrive da önceden evin içinde bile sinyal bulurdu ne oldu anlamadım keşke sürümü yükseltmeseydim hocam bunu nasıl çözeceğiz?
 
frowell

frowell

Üye
Nadir hocam dediklerinizin aynılarını yaptım kayıtta oldum fakat altta "Geçerli bir GPS sinyali bekliyor..." aynen böyle diyor ne yapmam gerek?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
canım açık alanda uyduyu iyi gören bir açıda beklemeniz gerekiyor.o çizgiler tam olduğu zaman uyduya bağlanır.ilk bağlanması uzun sürer.
 
frowell

frowell

Üye
Teşekkür ederim birde bu program ücretsiz giriyor dime?

--------------- Ekleme ---------------

Merhabalar Hocam benim 5800'da navi sürümü vardı gps problemim hiç yoktu evin içinde bile uydu sinyali alıyordu fakat yazılım güncellemesi yaptım şu anda ne nokia maps den sinyal alabiliyorum ne de ndrive dan hiç sinyal yok dışarı çıkıyorum dakikalarca bekliyorum sıfır sinyal tekrar navi sürümüne döneyim dedim phoneix vasıtasıyla o da olmadı navigasyon yapamıyorum bu problemi nasıl çözeriz hocam?


Nadir Hocam belki benim sorunum da budur çünkü v31 deyken gps çok hızlıydı evden çekebilyordu.Senin söylediğin şu phoenix felan ben çok anlamıyorum bana güzel açıklamalı bir link atarmısın?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfadaki etkinleştirme işlemini yap.sonra uygulamarda yer var oraya gir.konumlama yöntemlerini aç.tümleşik gps dışındakileri kaldır ücretsiz bağlanır bundan sonra.
 
frowell

frowell

Üye
Tamam hocam telefonu 5 dk camdan dışarı tuttum şebeke çubuğu yeşil oldu ama eve girince hemen sinyal gitti bu normalmi?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet normal içerde bağlanmayabilir.
 
frowell

frowell

Üye
evet normal içerde bağlanmayabilir.
Hocam konumlama sunucusu açık derken öyle bi seçenek yok "otomatik,ana şebeke oto.,her zaman sor ve kapalı var hangisi?" hocam bende garmin de var hangisi daha iyidir?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
konumlama sunucusu her zaman sor yap.konumlama yöntemlerinden tümleşik gps seçili olsun.
 
frowell

frowell

Üye
Teşekkürler hocam garmin mi daha iyi yoksa ndrive mi?
 
jordan23k

jordan23k

Üye
Telefonuma hard format attım herşey düzeldi yine odamın içinde bile kuvvetli sinyal alıyorum:heyo:
 
frowell

frowell

Üye
:oke:Ne mutlu sana iyi kullanımlar.:oke:
 

OğuzcanAbi

Üye
saol nadir abi
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın.
 
frowell

frowell

Üye
Nadir abi navigasyon da işaret benden sonra geliyor hep ben gidiyorum o geride kalıyor ne yapmam gerek?bide senın verdiğin dosyaların içinde yürüme rehberi var mı?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
onun için yapacak birşey yok.zamanla düzelir.eklentide yeni poiler var onları Ndrive klasörünün içine at.yeni sürüş rehberi yok maalesef.
 


Üst Alt