Merhabalar Hocam benim 5800'da navi sürümü vardı gps problemim hiç yoktu evin içinde bile uydu sinyali alıyordu fakat yazılım güncellemesi yaptım şu anda ne nokia maps den sinyal alabiliyorum ne de ndrive dan hiç sinyal yok dışarı çıkıyorum dakikalarca bekliyorum sıfır sinyal tekrar navi sürümüne döneyim dedim phoneix vasıtasıyla o da olmadı navigasyon yapamıyorum bu problemi nasıl çözeriz hocam?
Hocam konumlama sunucusu açık derken öyle bi seçenek yok "otomatik,ana şebeke oto.,her zaman sor ve kapalı var hangisi?" hocam bende garmin de var hangisi daha iyidir?evet normal içerde bağlanmayabilir.
