messevim
Üye
Telefonum da hiç müzik yok . Buyur diğer istatistiklerMesela sizde kaç gb alan kaldı? Fotoğraf ve müzik doluysa cihazınızda?
Telefonum da hiç müzik yok . Buyur diğer istatistiklerMesela sizde kaç gb alan kaldı? Fotoğraf ve müzik doluysa cihazınızda?
Son kısmı yine bi oku.Nexus 5![]()
Sonuçta android kullanıyoruz. Sen Rom işlerini daha iyi biliyorsun benimle. Artık millet güncellemeleri pek takmıyor. xda sağolsun![]()


AOSP candır. Yakında öğrenirsin.CM11 yüklü ben de.

@-qarapapaq- Zaten gerekçeleri bildirmiş yeniden yazmaya gerek görmedimSon kısmı yine bi oku.
@-qarapapaq- Zaten gerekçeleri bildirmiş yeniden yazmaya gerek görmedimSon kısmı yine bi oku.

"de" birleşik yazılacak.
Tavsiyem Nexus 5 her türlü. Kamerada G2'den bir tık geride olsa da bu kötü olduğu anlamına gelmiyor. Güzel kamerası var. Geriye kalanlar zaten ihtiyacını her türlü görür.
Edit: Kamerayı çok kullanıyorum demişsin. Nexus 5'in 16GB versiyonu bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok. G2 32gb alabilirsin. Kafana göre takıl,
ikisi de pişman etmez.
Keşke Compact 1500 olsaydı![]()
Pahalı oluyor biraz 32gb olanı. Keşke taksit kalsaydı çıkmazlardayım"de" birleşik yazılacak.
Tavsiyem Nexus 5 her türlü. Kamerada G2'den bir tık geride olsa da bu kötü olduğu anlamına gelmiyor. Güzel kamerası var. Geriye kalanlar zaten ihtiyacını her türlü görür.
Edit: Kamerayı çok kullanıyorum demişsin. Nexus 5'in 16GB versiyonu bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok. G2 32gb alabilirsin. Kafana göre takıl, ikisi de pişman etmez.

Pahalı oluyor biraz 32gb olanı. Keşke taksit kalsaydı çıkmazlardayım![]()

O fiyata yakın tek Elite var onu da almam zaten galiba Nexus kaldı. 16gb bana yeter mi bilmem gerçi 4gblık Htc ile kaç yıl idare ettimNexus 5![]()

16 Gb Türkiye de var mı?O fiyata yakın tek Elite var onu da almam zaten galiba Nexus kaldı. 16gb bana yeter mi bilmem gerçi 4gblık Htc ile kaç yıl idare ettim![]()

Var ,32 yok16 Gb Türkiye de var mı?![]()
1400G2 nin de güzel ekstra özellikleri varmış telefona demo versiyonunu indirdim hoşuma gitti.
Var ,32 yok
civarı gayet iyi 
Son kararın nedir?S800 e sahip en ucuz Nexus galiba. G2 nin de ekstra özellikleri hoşuma gitti, telefona demosunu yükledim güzelmiş.
BilmiyorumSon kararın nedir?

S800'e sahip en ucuz Elit Layt olması lazım ama hem ucuz hem ucuz hem mantıklı olan Nexus 5, bence. Sonra G2.Buradan anlamamız gereken Elit almak çok mantıksız, hadi layt neyse.
![]()

Nexus 5 var işteBilmiyorum![]()

