Telefon Tavsiyesi Yakında telefon alacağım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Invoke

Invoke

Üye
Derler... :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu


messevim

messevim

Üye
Kardeşim sana G2 yi tavsiye ederim. Ama müzik ve fotoğraf benim için önemli demişsin bu yüzden g2 alacaksan mutlaka 32GB modelini al. 16 GB modelin de sıkıntı yaşarsın.

G2 android 4,2 sürümün de bile hızlıydı, dün itibari ile telefonuma 4,4 güncellemesi geldi emin ol şu anda telefon adeta uçuyor. şu anda hiçbir sıkıntısı kalmadı diyebilirim. sadece (benim görüşüm) gece çekimlerin de pek sevmiyorum kamerasını ama gündüz çekimlerin de gayet tatmin edici,
 
Invoke

Invoke

Üye
Kardeşim yiğidi öldür hakkini yeme bunlarda g2 daha iyi

Yemem zaten. Ben her türlü Nexus 5'i tercih ederdim, ettim de zaten tavsiye de ederim. G2'nin iyi olduğunu düşünseydim ben de G2 alırdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim sana G2 yi tavsiye ederim. Ama müzik ve fotoğraf benim için önemli demişsin bu yüzden g2 alacaksan mutlaka 32GB modelini al. 16 GB modelin de sıkıntı yaşarsın.

G2 android 4,2 sürümün de bile hızlıydı, dün itibari ile telefonuma 4,4 güncellemesi geldi emin ol şu anda telefon adeta uçuyor. şu anda hiçbir sıkıntısı kalmadı diyebilirim. sadece (benim görüşüm) gece çekimlerin de pek sevmiyorum kamerasını ama gündüz çekimlerin de gayet tatmin edici,
Kullandığım(Desire C) ile çok fotoğraf çektim artık kaliteli kamera lazım. Aldığım zaman aktarım yapacağım zaten ne var ne yok. Bende 32GB düşünüyorum Sd desteklemiyormuş. Acaba daha ne kadar güncelleme alır bu cihaz? Birde gece örneğin ışıklı bir mahalleyi çektim ne kadar belirgin olur?
Yemem zaten. Ben her türlü Nexus 5'i tercih ederdim, ettim de zaten tavsiye de ederim. G2'nin iyi olduğunu düşünseydim ben de G2 alırdım.
Neden Nexus 5?
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
messevim

messevim

Üye
Yemem zaten. Ben her türlü Nexus 5'i tercih ederdim, ettim de zaten tavsiye de ederim. G2'nin iyi olduğunu düşünseydim ben de G2 alırdım.
Nexus 5 kötü diyemem. Ama g2 ile araların da pek bir fark yok gibi. Nexus un g2 ye oranla tek artısı arkasın da google nin olması, g2 nin de nexus a göre tek artısı bataryasının daha performanslı olması. diğer özellikler de başa baş kapışırlar
Kullandığım(Desire C) ile çok fotoğraf çektim artık kaliteli kamera lazım. Aldığım zaman aktarım yapacağım zaten ne var ne yok. Bende 32GB düşünüyorum Sd desteklemiyormuş. Acaba daha ne kadar güncelleme alır bu cihaz? Birde gece örneğin ışıklı bir mahalleyi çektim ne kadar belirgin olur?
Neden Nexus 5?
Hocam baya bir belirgin olur çektiğin fotoğraf ama sadece çektikten sonra zoom yaptığın da görüntü baya düşüyor. Ne kadar güncelleme alır bilmiyorum ama tahminimce en az bir büyük güncelleme daha alır. Zaten güncellemeye aslında gerek yok gibi. gayet hızlı
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Nexus 5 kötü diyemem. Ama g2 ile araların da pek bir fark yok gibi. Nexus un g2 ye oranla tek artısı arkasın da google nin olması, g2 nin de nexus a göre tek artısı bataryasının daha performanslı olması. diğer özellikler de başa baş kapışırlar
Hocam baya bir belirgin olur çektiğin fotoğraf ama sadece çektikten sonra zoom yaptığın da görüntü baya düşüyor. Ne kadar güncelleme alır bilmiyorum ama tahminimce en az bir büyük güncelleme daha alır. Zaten güncellemeye aslında gerek yok gibi. gayet hızlı
Hiç kasma yaşandı mi aldığın günden beri
 

Emre

Üye
Bence Faklı Markalar Dene Huawei P6
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
4,2 sürümün de bir veya iki defa yapmıştır, KitKata güncelledikten sonra hiçbir kasma olmadı.
Diğer forumlarda gördüm sadece WhatsApp vb. uygulama açıkken 1,5 gb ram yiyor, sizde oldu mu bu? Kasma yapar mı?
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Diğer forumlarda gördüm sadece WhatsApp vb. uygulama açıkken 1,5 gb ram yiyor, dizde oldu mu bu? Kasma yapar mı?
Kardeşim işte bu yüzden android den nefret ediyorum belli bir süre sonra kasmaya mahkum
 
Invoke

Invoke

Üye
Hacı şuan çıkmam lazım, sonra yine yazarım istersen ama önceden anlatmıştım zaten. 50 kere yazdım. Kısaca tekrar yazayım.
Bir kere destek gayet yeterli bir artı. Tek fark google'ın olması demişsiniz ama bu basit bir fark değil.
Bir de G2'nin tasarımı bana ters, ha siz hoş gelebilir, beğeniyorsan al ama bana ters geldi. :D Nexus 5 daha iyi geldi. G2'nin artıları 3000mah batarya (nexus5'in bataryası gayet yetiyor ama tabi daha fazla olsa zararı olmazdı.) ve 32GB seçeneği. Sonuçta iki cihazda da SD kart yok. Bir de G2'nin ekranında problemler olabilir, olursa verirsin değiştirirler mi tamir mi ederler yapmak zorundalar. Sonradan çıkıyor bu sorunlar. Arkadaşımın başına geldi ve xda'de vs. de benzer konular var. Ekranda turuncu lekeler oluyor. Konu açmıştım.

Kısa dedim yine uzattım. :ah

Kardeşim işte bu yüzden android den nefret ediyorum belli bir süre sonra kasmaya mahkum

Mahkum değil.
 
messevim

messevim

Üye
Diğer forumlarda gördüm sadece WhatsApp vb. uygulama açıkken 1,5 gb ram yiyor, sizde oldu mu bu? Kasma yapar mı?
Bende şu anda boşta 900 ila 600 mb Ram arasın da değişkenlik gösteriyor Ram değeri. Ben bizzat denedim boştaki RAM ı 300 e kadar indirip öyle kullanmaya çalıştım kasma vs olmadı. Ama android bu sonuçta. ileri de ne olur bilemiyorum
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Bende şu anda boşta 900 ila 600 mb Ram arasın da değişkenlik gösteriyor Ram değeri. Ben bizzat denedim boştaki RAM ı 300 e kadar indirip öyle kullanmaya çalıştım kasma vs olmadı. Ama android bu sonuçta. ileri de ne olur bilemiyorum
Kasicak :D
 
messevim

messevim

Üye
Hacı şuan çıkmam lazım, sonra yine yazarım istersen ama önceden anlatmıştım zaten. 50 kere yazdım. Kısaca tekrar yazayım.
Bir kere destek gayet yeterli bir artı. Tek fark google'ın olması demişsiniz ama bu basit bir fark değil.
Bir de G2'nin tasarımı bana ters, ha siz hoş gelebilir, beğeniyorsan al ama bana ters geldi. :D Nexus 5 daha iyi geldi. G2'nin artıları 3000mah batarya (nexus5'in bataryası gayet yetiyor ama tabi daha fazla olsa zararı olmazdı.) ve 32GB seçeneği. Sonuçta iki cihazda da SD kart yok. Bir de G2'nin ekranında problemler olabilir, olursa verirsin değiştirirler mi tamir mi ederler yapmak zorundalar. Sonradan çıkıyor bu sorunlar. Arkadaşımın başına geldi ve xda'de vs. de benzer konular var. Ekranda turuncu lekeler oluyor. Konu açmıştım.

Kısa dedim yine uzattım. :ah



Mahkum değil.
Sonuçta android kullanıyoruz. Sen Rom işlerini daha iyi biliyorsun benimle. Artık millet güncellemeleri pek takmıyor. xda sağolsun :)
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Bende şu anda boşta 900 ila 600 mb Ram arasın da değişkenlik gösteriyor Ram değeri. Ben bizzat denedim boştaki RAM ı 300 e kadar indirip öyle kullanmaya çalıştım kasma vs olmadı. Ama android bu sonuçta. ileri de ne olur bilemiyorum
Mesela sizde kaç gb alan kaldı? Fotoğraf ve müzik doluysa cihazınızda?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt