1700 civarına tavsiye telefon

Sponsorlu Bağlantılar

VengeanceFalls

VengeanceFalls

Üye
    Konu Sahibi
1700 civarına tavsiye telefon
İyi forumlar dostlar.Bütcem 1700 civarı. Aslında benim kafamda HTC one m8 vardı. Tasarımı çok hoşuma gidiyor.
Fakat sonra z3 gözüme takıldı.Aynı fiyat olmasına rağmen donanım olarak biraz önde sanırsam HTC ye göre.
O yüzden şuan sony'e yakınım. Sizin yorumlarınız daha önemli tabi. Daha fazla bilginiz olduğuna eminim.
Telefondan beklentilerimi 2 telefon da gereğinden fazla karşılıyor zaten. Ama almışken iyi birşey almak lazım. 3 yıl boyunda iPhone 4S kullandım. Artık Android kullanmak istiyorum. iPhone önerecekler olanlar için bunu belirteyim :)
 


furkankaya559758

Üye
iPhone'dan geçeceksen Sony öneririm. Oldukça hızlı bir telefon. Z3'ün tasarımı da güzel. Ayrıca Sony'nin kalitesi de iyidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
MR.ROOKİE

MR.ROOKİE

Üye
benim tercihimde z3 den yana olurdu.
 
mrzstyl

mrzstyl

Üye
ben daha yeni aldım hTc One m8 çok iyi telefon al al. :oke::oke::oke::oke::oke::oke::oke::oke::oke::oke::oke:
 

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
sony Z3 alabilirsiniz
 
VengeanceFalls

VengeanceFalls

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar gönlüm z3 ten yana :)
 


Üst Alt