VengeanceFalls
Üye
1700 civarına tavsiye telefon
İyi forumlar dostlar.Bütcem 1700 civarı. Aslında benim kafamda HTC one m8 vardı. Tasarımı çok hoşuma gidiyor.
Fakat sonra z3 gözüme takıldı.Aynı fiyat olmasına rağmen donanım olarak biraz önde sanırsam HTC ye göre.
O yüzden şuan sony'e yakınım. Sizin yorumlarınız daha önemli tabi. Daha fazla bilginiz olduğuna eminim.
Telefondan beklentilerimi 2 telefon da gereğinden fazla karşılıyor zaten. Ama almışken iyi birşey almak lazım. 3 yıl boyunda iPhone 4S kullandım. Artık Android kullanmak istiyorum. iPhone önerecekler olanlar için bunu belirteyim
Fakat sonra z3 gözüme takıldı.Aynı fiyat olmasına rağmen donanım olarak biraz önde sanırsam HTC ye göre.
O yüzden şuan sony'e yakınım. Sizin yorumlarınız daha önemli tabi. Daha fazla bilginiz olduğuna eminim.
Telefondan beklentilerimi 2 telefon da gereğinden fazla karşılıyor zaten. Ama almışken iyi birşey almak lazım. 3 yıl boyunda iPhone 4S kullandım. Artık Android kullanmak istiyorum. iPhone önerecekler olanlar için bunu belirteyim


