Telefon Tavsiyesi Yakında telefon alacağım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Nexus 5 :oke:
 
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 5 ne zaman çıktı? Direk KK ile çıktı. Kaç ay geçti ? G2 dahil diğer cihazla daha yeni KK güncellemesi alıyor. =P

----- Neyse benim sana tavsiyem beğeniyorsan G2 32GB al ya da beğeniyorsan Nexus 5 al. Hangisini beğeniyorsan o. İkisi de pişman etmez.
Sonuçta android kullanıyoruz. Sen Rom işlerini daha iyi biliyorsun benimle. Artık millet güncellemeleri pek takmıyor. xda sağolsun :)

Doğru söylüyorsun aslında, G2de paranoid çok iyi olur ama şuan tüm özellikleri sunan bir paranoid yok sanırım G2 için. Benim içinde yok gerçi. :D

Ama yine de XDA desteği de bu cihaza daha fazla olur. bknz: Nexus 4. :D

--- Dediğim gibi beğendiysen al G2'yi.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
MediaMarktta incelemem lazım
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
AOSP candır. Yakında öğrenirsin. :D CM11 yüklü ben de.

"de" birleşik yazılacak. :D



Tavsiyem Nexus 5 her türlü. Kamerada G2'den bir tık geride olsa da bu kötü olduğu anlamına gelmiyor. Güzel kamerası var. Geriye kalanlar zaten ihtiyacını her türlü görür.

Edit: Kamerayı çok kullanıyorum demişsin. Nexus 5'in 32GB versiyonu bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok. G2 32gb alabilirsin. Kafana göre takıl, ikisi de pişman etmez.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Keşke Compact 1500 olsaydı :vur
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Invoke

Invoke

Üye
"de" birleşik yazılacak. :D



Tavsiyem Nexus 5 her türlü. Kamerada G2'den bir tık geride olsa da bu kötü olduğu anlamına gelmiyor. Güzel kamerası var. Geriye kalanlar zaten ihtiyacını her türlü görür.

Edit: Kamerayı çok kullanıyorum demişsin. Nexus 5'in 16GB versiyonu bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok. G2 32gb alabilirsin. Kafana göre takıl,
ikisi de pişman etmez.

Yanlışlıkla olmuş la, hızlıca yazıp kalktım. Bir gün başıma bu anın geleceğini biliyordum. :D
Keşke Compact 1500 olsaydı :vur

Z2 al. O.o
 
  • Beğen
Tepkiler: GuiTaRisT111
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
"de" birleşik yazılacak. :D



Tavsiyem Nexus 5 her türlü. Kamerada G2'den bir tık geride olsa da bu kötü olduğu anlamına gelmiyor. Güzel kamerası var. Geriye kalanlar zaten ihtiyacını her türlü görür.

Edit: Kamerayı çok kullanıyorum demişsin. Nexus 5'in 16GB versiyonu bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok. G2 32gb alabilirsin. Kafana göre takıl, ikisi de pişman etmez.
Pahalı oluyor biraz 32gb olanı. Keşke taksit kalsaydı çıkmazlardayım :(
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
S800 e sahip en ucuz Nexus galiba. G2 nin de ekstra özellikleri hoşuma gitti, telefona demosunu yükledim güzelmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Invoke

Invoke

Üye
S800'e sahip en ucuz Elit Layt olması lazım ama hem ucuz hem ucuz hem mantıklı olan Nexus 5, bence. Sonra G2. :D Buradan anlamamız gereken Elit almak çok mantıksız, hadi layt neyse. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt