Xperia z tüketici hakem heyeti

Sponsorlu Bağlantılar

eagle girl

Üye
    Konu Sahibi
Xperia z tüketici hakem heyeti
2013 mayıs ayında xperia z aldım 2014temmuz ayında aniden kapanması nedeniyle kvk servise verdim.telefonun anakartnı değiştirip yan kapak lastiği kopuk, alt panel ayrık ve ses sorunuyla verdiler.( sesim karşı tarafa bozuk boğuk az ve kesik gidiyor)tekrar kvk ya verdiğimde yan kapakları değiştirip alt paneli yapıştırıp ses sorunu içinde yazılım yükleyip verdiler.bunun servsi kağıdı elimde yok vermediler ancak sistemlerinde gözüküyormuş. çünkü 20 iş gününü geçmişti ben bi haber olduğum için sormadım.daha sonra 5 kez bir kez teleservice 4 kez de kvk ya gönderdim.3 parça değişimi diğerlerinde de yazılım yükleyip gönderdiler.en son salı günü değişim isteyerek verdim ancak değişim kabul edilmemiş.cihazım teslim edilmeye hazırmış.toplam 7 kez servise gitti ancak 1 tanesinin elimde belgesi yok.fatura tutarı 2064 tl.para iadesi için tüketici mahkemesine mi yoksa tüketici heyetine mi gitmem gerekiyo?istenilen belgeler nelerdir
 


Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Geçmiş olsun servis kağıtları elinde olsaydı tüketici mahkemesine verebilirdin gerçeken sana lastikler filan kopuk şekilde gönderdilerse para iadesi iste dava açıp ama kağıtlar şart.
 

eagle girl

Üye
    Konu Sahibi
6 servis kağıdı bende var sadece 1 tanesi yok
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Tüketici mahkemesi için de hakem heyeti için de aynı yere başvuruyorsun kardeşim. Git hakkını sonuna kadar ara kardeşim. Telefona kon üzerine de para iste
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
O zaman hiç durma zaten 4-5 ay sürer dava.
Sonunda para iadesi ve mahkeme masraflarını firmaya bağlıyolar,paranıda çatır çatır alıyosun.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


Üst Alt