nanotex
Üye
Abi cidden şu bildirim çubuğu gelsin ya, yarım saat oyalanıyorum onu açayım bunu kapayayım derken, bir de müzik dinlerken kilit ekranı gri oluyor onu hiç sevmedim. Bir dee, dikkatimi çeken birşey oldu dikkat ederseniz bekleme ekranını aşağı kaydırırken titremeli bir inme oluyor atınca düzgün ilerliyor, dokunmatik ile ilgili bir sorun olabilir diye düşünüyorum. Mesajlar bölümüne girip herhangi bir mesajı basılı tutup birazcık kaydırdığınızda titremeyi göreceksiniz. Beni çok rahatsız etti

Video ile gösteririm
en ağzından çalma süresi 10 sn falan olan ringtones ekleselermiş olurmuş yani..