WP8 Wifi-On Update HTC 8X'lere Geldi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nanotex

nanotex

Üye
Abi cidden şu bildirim çubuğu gelsin ya, yarım saat oyalanıyorum onu açayım bunu kapayayım derken, bir de müzik dinlerken kilit ekranı gri oluyor onu hiç sevmedim. Bir dee, dikkatimi çeken birşey oldu dikkat ederseniz bekleme ekranını aşağı kaydırırken titremeli bir inme oluyor atınca düzgün ilerliyor, dokunmatik ile ilgili bir sorun olabilir diye düşünüyorum. Mesajlar bölümüne girip herhangi bir mesajı basılı tutup birazcık kaydırdığınızda titremeyi göreceksiniz. Beni çok rahatsız etti
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
titreme olmuyor bende:hmmm
 
n000k

n000k

Üye


valla kardeşim müzik zil sesini kısıp uyuyorsan bir şey diyemem duymassın zaten ama normalde ben duyuyorum normal zil sesi gibi çıkıyor sesi
yok valla kısmıyorum sesini.. benim demek istediğim kısa çalıyor uzun değil.. bazen çok yorgun oluyorum ve uykum ağırlaşıyor.. duyamıyorum :( en ağzından çalma süresi 10 sn falan olan ringtones ekleselermiş olurmuş yani..
 
alical33

alical33

Üye
Abi cidden şu bildirim çubuğu gelsin ya, yarım saat oyalanıyorum onu açayım bunu kapayayım derken, bir de müzik dinlerken kilit ekranı gri oluyor onu hiç sevmedim. Bir dee, dikkatimi çeken birşey oldu dikkat ederseniz bekleme ekranını aşağı kaydırırken titremeli bir inme oluyor atınca düzgün ilerliyor, dokunmatik ile ilgili bir sorun olabilir diye düşünüyorum. Mesajlar bölümüne girip herhangi bir mesajı basılı tutup birazcık kaydırdığınızda titremeyi göreceksiniz. Beni çok rahatsız etti
kilit ekranı ayarlarından müzik çalarken sanatçıyı göster seçeneğini kapatırsan müzik çalarkenki renk varsayılan duvar kağıdın olur müziği yine kontrol edebilirsin

- - - Eklendi - - -

ayrıca benim telde dediğin türde bi titreme yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt