StartTheGame
Üye
WP 10 dan beklentileriniz neler ?
Evet arkadaşlar bildiğiniz gibi ortada bir WP 10 söz konusu, sizin bu wp10 dan beklentileriniz neler , neler getirmesini neler götürmesini bekliyorsunuz ?
Bence Tuş kombinasyonlarını (Hard Reset , Soft reset , Ekran goruntusu vs ) kendimiz ayarlayabilsek çok güzel olurdu klavyeye arkaplan falan ekleyebilseydik oda fena olmazdı , birde şu ses kısıp açma olayı , uygulama açıksa uygulama sesi , kapalıysa bildirim sesi ayarlansa iyi olurdu aslında
ve bunu kulaklıkta ayarlayabilseydik güzel olurdu , ve ses seviyesi samsung ve iPhone gibi telefonlardan ses duzeyi az çıkıyor bunuda arttırabilirler sizin beklentileriniz nelerdir ? 
Bence Tuş kombinasyonlarını (Hard Reset , Soft reset , Ekran goruntusu vs ) kendimiz ayarlayabilsek çok güzel olurdu klavyeye arkaplan falan ekleyebilseydik oda fena olmazdı , birde şu ses kısıp açma olayı , uygulama açıksa uygulama sesi , kapalıysa bildirim sesi ayarlansa iyi olurdu aslında
ve bunu kulaklıkta ayarlayabilseydik güzel olurdu , ve ses seviyesi samsung ve iPhone gibi telefonlardan ses duzeyi az çıkıyor bunuda arttırabilirler sizin beklentileriniz nelerdir ? 



