Tavsiye WP 10 dan beklentileriniz neler ?

Sponsorlu Bağlantılar

ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
whats app taki sorunlar raporunda mevcut bakabilirsin,net paketi olmayıp sadece wifi ağına bağlanıldığında whats app da bildirim sorunu ortaya çıkıyor
peki hem mobil veri açık olup hem de wi-fiye bağlıyken sorun olşuyor mu? ben her zaman evde-işte-annemde-orda-burda wi-fiye bağlıyım, sadece iş-ev arası mobile bağlıyım da :D
mobili kapatmayı denicem evde, bakiim bi
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame


ArMaGeDdOn_87

Üye
peki hem mobil veri açık olup hem de wi-fiye bağlıyken sorun olşuyor mu? ben her zaman evde-işte-annemde-orda-burda wi-fiye bağlıyım, sadece iş-ev arası mobile bağlıyım da :D
mobili kapatmayı denicem evde, bakiim bi
zaten wifi ile modeme bağlandığın anda mobil veri ile bağlantı kesiliyor,yani bu şekilde bir sorun yok,mobil veri ile ilgili operatörde hiç paketin olmucak yani,o zaman sorun oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame
StartTheGame

StartTheGame

Üye
    Konu Sahibi
Bende sorun yok whatsapp ile,ilgili bazen geç iletiyor o kadar
 

Emre

Üye
Mağaza Daha çok gelişmesi yeter
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Wp 10 dan ne mi bekliyorum?Tabiiki adı gibi on numara bir işletim sistemi olmasını:)
 
  • Beğen
Tepkiler: byibo, StartTheGame ve RetaXter
Rainesto

Rainesto

Üye
bildirim ikonları falan ve şu windows 8.1 eksiklerindeki gelse geter
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame
StartTheGame

StartTheGame

Üye
    Konu Sahibi
Abi herşeyden önce müziği düzeltmeleri lazım bence
 
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Ekranda çoklu uygulama desteği.
Note 4de olduğu gibi gelişmiş bir kalem desteği.
İnstagram gibi uygulamaların bire bir şekilde iOS gibi olması.
Biri popüler bir uygulama söylediğinde mağazada olması.
Özet olarak mağazanın çok gelişmesi. Yukarıdaki saydığım özelliklerden dolayı şubat başı gibi Note 4 alacağım sanırım. 1520 yi arkadaşıma satıyorum. O zaman kadar sadece mağaza gelişse Windowsda kalacağım. Sistemle bir sıkıntım hiç olmadı taa en başından beri ama mağaza artık canımı sıkıyor. Aradığım sistemin ta kendisiydi Windows, arayüzü akıcılığı, nokianın kamerası ama Snapchat bile official olarak yok mağazada. Instagram kabus gibi. Bunlar olsa insanların bir çoğu bu sistemi tercih eder diye düşünüyorum. Mağaza yeterli olmadı, olmamaya da devam ediyor. Çözülmesi gereken ilk sorun mağaza.
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Batarya yönetimi diyorum başka bir şey demiyorum. Sistemi geliştirdikçe bataryaların canına okuyorlar resmen.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper, emz ve StartTheGame
@Safak

@Safak

Üye
Nefes alsin yeter... :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: luckysleven
StartTheGame

StartTheGame

Üye
    Konu Sahibi
Safak kalanlarıda goturmesinler yeter ha :D
 
  • Beğen
Tepkiler: @Safak
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
symbianbelle

symbianbelle

Üye
*adam gibi müzik uygulaması
*bütün formatları destekleyen video uygulaması
*gelişmiş internet tarayıcısı
*arka plana daha fazla özelleştirme ( isteyen tilelara isteyen duvar kağıdı yapsın)
*bildirim perdesine daha fazla kısa yol
*sim karta kayıt yapabilme
*yeni tasarım mağaza
*sürdürülüyor ve yükleniyor yazılarının tarih olması
*geliştiricilere biraz daha önem verilerek adam gibi uygulamaların gelmesi ve var olanların da iyileştirilmesi
*cortana Türkçe
*uygulama menüsünün gruplanabilir olması
*arama uygulamasının symbian gibi işlevsel olması
Aklıma gelenler bunlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan, Rainesto ve StartTheGame
StartTheGame

StartTheGame

Üye
    Konu Sahibi
*adam gibi müzik uygulaması
*bütün formatları destekleyen video uygulaması
*gelişmiş internet tarayıcısı
*arka plana daha fazla özelleştirme ( isteyen tilelara isteyen duvar kağıdı yapsın)
*bildirim perdesine daha fazla kısa yol
*sim karta kayıt yapabilme
*yeni tasarım mağaza
*sürdürülüyor ve yükleniyor yazılarının tarih olması
*geliştiricilere biraz daha önem verilerek adam gibi uygulamaların gelmesi ve var olanların da iyileştirilmesi
*cortana Türkçe
*uygulama menüsünün gruplanabilir olması
*arama uygulamasının symbian gibi işlevsel olması
Aklıma gelenler bunlar

Bildiğim kadarıyla ana uygulamalara özel arkaplan verebilen Tile uygulamaları var , ama sadece ana uygulamalara
 
symbianbelle

symbianbelle

Üye
Benim söylemek istediğim tile ların arkasına siyah kısımlara... Bence tile karın şeffaflaşarak resim eklemek hoş değil arkasına eklense çok daha güzel olur Windows 8 gibi düşün
 
Serhan

Serhan

Üye
Bu konuyu 3 sene sonra W(P)10 gelince hortlatacağım :ehe
 


Üst Alt