Windows Phone'lu telefon almayi dusunuyorum. Sizce?

Sponsorlu Bağlantılar



man20

man20

Üye
lumia 925'i düşünebilirsin kamerasında 6 lens var ama telefon ne zaman çıkar bilmiyorum
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Androidden geçen biri olarak eğer uygulama oyun delisi değilsen gerçekten rahat edeceğin bir sistem. Mağaza her geçen gün genişliyor ve biraz uzun bir zaman olacak ama 2014 başlarında sistemsel olarak açıklarını kapatmış bir platform olacak. Ben tavsiye derim, özellikle benim de almayı düşündüğüm L925'i öneririm.
 
goktas19

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Tamamdir Tesekkur Ederim yorumlar icin :)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Diğer Lumia modellerinin ( 925 , 928 , 1020 ) Türkiye'ye gelmesini bekle belki diğerlerinin fiyatı düşer.
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
Tesekkurler, SD kart destegi yok bu konuda sknti cekiyor musunuz?

hayır 32gb + skydrive 40gb kayıplarla 36.49 gb yeterli oluyor daha hiç yer yok demedi 4-5tane oyun kurdum yüksek ama yetiyor 32gb
 
goktas19

goktas19

Üye
    Konu Sahibi


hayır 32gb + skydrive 40gb kayıplarla 36.49 gb yeterli oluyor daha hiç yer yok demedi 4-5tane oyun kurdum yüksek ama yetiyor 32gb

Nokia bu olaya bi cozum bulsa guzel olucak aslinda SD kart onemli bence :)

- - - Eklendi - - -

Diğer Lumia modellerinin ( 925 , 928 , 1020 ) Türkiye'ye gelmesini bekle belki diğerlerinin fiyatı düşer.

Ozellikle 1020 gelmesini bekliyorum baya bi dusucek bence fiyatlar... Hatta1020nin fiyati uygun olursa o bile olabilir :) Bu 928 yanlis hatirlamiyorsam Amerikali bi operator icin uretilmisti...

- - - Eklendi - - -

Kamera harici fark yok sanirsam da L925 ile L928in
 


Üst Alt