Windows Phone Gdr3 Developer Preview Guncellemesinde Ilginizi Çekenler[anket]

Sponsorlu Bağlantılar

GDR3(update3)te en çok ilginizi çeken yenilik nedir?


  • Kullanılan toplam oy
    93
  • Anket kapatılmış .
n000k

n000k

Üye
arama aktarma seçeneği gelmiş sanırsam, yoksa daha önceden varmıydı? çünkü daha önce olduğu hiç hatırlamıyorum..arama bölümünden ayarlar kısmına girince.. mesajla yanıtla vardı ama arama aktarma yoktu yaa :hmmm
 


skynet

Üye
Daha öncede vardı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arama aktarma seçeneği gelmiş sanırsam, yoksa daha önceden varmıydı? çünkü daha önce olduğu hiç hatırlamıyorum..arama bölümünden ayarlar kısmına girince.. mesajla yanıtla vardı ama arama aktarma yoktu yaa :hmmm
vardı hatta Windows Phone 7'den beri vardı.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
eRdaL.

eRdaL.

Üye
arama aktarma seçeneği gelmiş sanırsam, yoksa daha önceden varmıydı? çünkü daha önce olduğu hiç hatırlamıyorum..arama bölümünden ayarlar kısmına girince.. mesajla yanıtla vardı ama arama aktarma yoktu yaa :hmmm

vardı daha önceden de kullandığım zaman olmuştu
 
Tacettinn

Tacettinn

Üye
Ekran döndürme kilidi baya dikkatimi cekti . Rahat msj filan yazabiliyorum :). Ama oyumu X ile kapatmaya kullandim :))
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
Güncellemeden önce şebekeden internete girdiğimde ısınıyodu ama bu güncellemeyi yaptıktan sonra ısınma çok aza indi
 

skynet

Üye
Oyunları kapatmak artık bir X'e bakıyor süper oldu yaaaa :yuru
 
dakamon

dakamon

Üye
keşke şu hızlı ayarları da getirseler o zaman bomba olacak wifiyi açmak için ayarlara gitmeden hangi menüde yada uygulamada olursak bi hareketle hızlı ayarlara ulaşabilsek süper olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
keşke şu hızlı ayarları da getirseler o zaman bomba olacak wifiyi açmak için ayarlara gitmeden hangi menüde yada uygulamada olursak bi hareketle hızlı ayarlara ulaşabilsek süper olacak.
Mağazadan şimdilik connectivity shortcuts adlı programı tavsiye ederim senin için ben kullanıyorum çok da memnunum
 
dakamon

dakamon

Üye
Bende biliyorum onları sağol tavsiyen için :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ThunderblastX
alical33

alical33

Üye
o değilde bende geçici dosyaları sürekli 0 bayt olarak gösteriyor bi terslik mi var anlamadım
 
luckysleven

luckysleven

Üye
beyler güncellemeden sonra güncelleme ekranında sadece güncelleme olunca otomatik indir seçeneği var sizde de böylemi ? diğer güncelleme olunca haber ver seçeneği yok artık
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
beyler güncellemeden sonra güncelleme ekranında sadece güncelleme olunca otomatik indir seçeneği var sizde de böylemi ? diğer güncelleme olunca haber ver seçeneği yok artık
benim de dikkatimi çekti.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
ektra kolon ve bildirim çubuğu istiyordum oyumu hafiza yönetimine verdim
 
braayn

braayn

Üye

vacca

Üye
acaba bu işlemi yapınca cihaz garantiden düştü mü?
 
kursat99

kursat99

Üye
X ile kapatma geldi tamam da ben hala eski alışkanlıkları bırakamadım. Uygulamalardan geriye bir kaç kez tıklayarak çıkıyorum. :D Yavaş yavaş alışıyorum artık ama
 


Üst Alt