Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Windows Phone Gdr3 Developer Preview Guncellemesinde Ilginizi Çekenler[anket]
Multitaskingde uygulama kapatmayı aşağı kaydırarak yapsak iyi olurdu bence.
skynet
Üye
Yok ya böyle iyi
alical33
Üye
x ile uygulama kapatma çok iyi oldu
bulutsuzgece
Üye
"X" açık ara kazanır bu anketi
Matematik dolu yıllarda "X"i sevmeyenler bile, bir gün X'e böyle hasretle sarılacaklarını düşünemezlerdi herhalde
metrix355
Üye
x ile kapatmaya oyumu verdim fakat Developer preview de çok iyi düşünülmüş bu Microsoftun verdiği önemi bir kez daha gösterdi bizlere
4MaGuS
Üye
bu arada diğer dosya silmede azaldı diyenler bende 256mb var silmiyor acaba bu yüksek boyutları küçültüp fazla olmayanları azaltmıyor galiba hiç anlamadım bende tam olarak
bu arada diğer dosya silmede azaldı diyenler bende 256mb var silmiyor acaba bu yüksek boyutları küçültüp fazla olmayanları azaltmıyor galiba hiç anlamadım bende tam olarak
demekki o diğer klasöründeki dosyalar silinmemesi gereken dosyalar.
metrix355
Üye
diğer klasörü bende 1.2gb ve tahminimce ve gördüğüm kadarı ile diğeri dolduranlar genelde oyunlar en azından bende öyle oyunu sildiğimde diğerde azalıyor
bende onu merak ettim banada daha fazla gibi geldi ama bir kaç gün daha denemek lazım bakalım ben uzun bir inceleme yapacagım bunun üstüne
metrix355
Üye
bana da fazla gidiyor gibi geldi ama dediğin gibi 1kaç hafta denemek lzm.
alasulumurat
Üye
arkadaşlar farkettinizmi bilmem ama bende şöyle bir sorun var. Profil resmimi "ben" tilte dan değiştirmeme rağmen 5-10 dakika sonra tekrar eski resme dönüyor. Fakat face de ve Hotmail de değiştirdiğim gibi kalıyor. Yani sadece telde ben titleındaki eski resme dönüyor. Başka fark eden var mı bu sorunu ??
arkadaşlar farkettinizmi bilmem ama bende şöyle bir sorun var. Profil resmimi "ben" tilte dan değiştirmeme rağmen 5-10 dakika sonra tekrar eski resme dönüyor. Fakat face de ve Hotmail de değiştirdiğim gibi kalıyor. Yani sadece telde ben titleındaki eski resme dönüyor. Başka fark eden var mı bu sorunu ??
arkadaşlar farkettinizmi bilmem ama bende şöyle bir sorun var. Profil resmimi "ben" tilte dan değiştirmeme rağmen 5-10 dakika sonra tekrar eski resme dönüyor. Fakat face de ve Hotmail de değiştirdiğim gibi kalıyor. Yani sadece telde ben titleındaki eski resme dönüyor. Başka fark eden var mı bu sorunu ??
hım ben şimdi fark ettim demin yanlış yazdım benim hotmaile kayıtlı oldugu için hotmail resmini değiiştirdi ancak eski resime dönmedi sende bir sorun olmuş olabilir mi acaba
Rıza Soylu
Üye
Ya arkadaşlar bir şey sprucam geliştirilmiş hafıza yönetiminde diğer klasörünü silme var diyorsunuz ama ayarlardan depolama alanına giriyorum öyle bir şey yok ve geliştirilmiş bişeyde göremedim ama şunuda belirtiyim önceden hiç depolama alanına girmemiştim.
Ya arkadaşlar bir şey sprucam geliştirilmiş hafıza yönetiminde diğer klasörünü silme var diyorsunuz ama ayarlardan depolama alanına giriyorum öyle bir şey yok ve geliştirilmiş bişeyde göremedim ama şunuda belirtiyim önceden hiç depolama alanına girmemiştim.